Müüdid, rahvatarkused,väljakujunenud valearvamused jne
Põhimõtteliselt on see võimalik, et nad lõpuks ära murduvad. Aga mina tean inimest, kes arvab , et auto käib üle katuse külge lastes(madaldatud auto 245 lai rehvidega asfaldi peal ).steve6 kirjutas:Minu naine väidab ,et kui ma autoga talvel külge sõidan siis rattad "hüppavad " või " murduvad " alt ära..Vaidlen temaga juba üsna pikalt aga kaua jõuab..
Tooks mõned teemasse näited ka:
1)Üle 2.5l auto sõidab ainult ühest bensiinijaamast teise.
(10a tagasi oli see juba üle 1.8 autodega nii ).
2) Tagaveoga ei ole võimalik talvel sõita ja esivedu on tagaveost talvel kiirem.
3)BMW=Rullnoka auto
jpm....
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Selle Napoleoni sündroomi kohta ütleks nii, tänapäeval väga paljud tänavail lahedamad-kallimad-eksklusiivsemad-suuremad-võimsamad autod on juhitud hoopis naiste poolt. Mida uuem ja kallim, seda suurem tõenäosus, et roolis on silmipimestav blondiin... Meeste ja EGO'ga pole siin ammu enam midagi pistmist !!!
All good things come to those who wait.
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
kusjuures tean ka mitut siukest umbes 160cm blondi kes tahavad suut jeepi..veekaheksa kirjutas:Selle Napoleoni sündroomi kohta ütleks nii, tänapäeval väga paljud tänavail lahedamad-kallimad-eksklusiivsemad-suuremad-võimsamad autod on juhitud hoopis naiste poolt. Mida uuem ja kallim, seda suurem tõenäosus, et roolis on silmipimestav blondiin... Meeste ja EGO'ga pole siin ammu enam midagi pistmist !!!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Saime aru küll- teemaks ongi ju sellised asjad, mida ''targad mehed'' on öelnud
Noh, sellised targad mehed, kes M-märkidest 10 heppa välja võluvad
Ega me nii tainad ka pole
Mis nendesse linnalegendidesse üldse puutub, siis olen ka ise neid suht palju kuulnud, seda nii autode kui ka muu koha pealt, aga kahjuks hetkel ei meenu ühtegi...
Noh, sellised targad mehed, kes M-märkidest 10 heppa välja võluvad
Ega me nii tainad ka pole
Mis nendesse linnalegendidesse üldse puutub, siis olen ka ise neid suht palju kuulnud, seda nii autode kui ka muu koha pealt, aga kahjuks hetkel ei meenu ühtegi...
* ameerika autod võtavad palju kütust võrreldes euroopa omadega.
(tegelikult tarbib 5.7l cadillac suts vähem, kui sama suure mootoriga, sama ajastu, sama rasked eruo-japsu autod)
* ameeriklaste jupid on sigakallid ja neid peab paar kuud ootama
( näiteks minu cadil on rooliotsad 67.- Stabikavarras 120.- arniir 160.-, kõik kohapeal olemas)
* Hondal on maailma parimad mootorid
(eee.... mismõttes?)
* United Motorsis müüakse ainult korralikke ja kontrollitud kasutatud autosi
(ei, on õnnestunud saada ka eelnevalt mahakantud ja leedus "taastatud" auto)
*kui autol on osaliselt näha värvis toonierinevusi, siis on see avarii läbi elanud ja taastatud (sitalt)
(kolleeg lasi paar nädalat tagasi auto klaasidest allapoole üle värvida, kuna kooli ees tõmmati mõlemale küljele naelaga vms korralikud jutid. värvimata jäänud osade ja värvitud osade tooni vahe on suur)
*Audi A6 ja VW Passat on head autod
(kogemustele tuginedes kumbki mudel Tallinna tänavatele ei kõlba ja aasta remondikulud ulatuvad 30 000+ krooni
* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
(loll müügijutt)
(tegelikult tarbib 5.7l cadillac suts vähem, kui sama suure mootoriga, sama ajastu, sama rasked eruo-japsu autod)
* ameeriklaste jupid on sigakallid ja neid peab paar kuud ootama
( näiteks minu cadil on rooliotsad 67.- Stabikavarras 120.- arniir 160.-, kõik kohapeal olemas)
* Hondal on maailma parimad mootorid
(eee.... mismõttes?)
* United Motorsis müüakse ainult korralikke ja kontrollitud kasutatud autosi
(ei, on õnnestunud saada ka eelnevalt mahakantud ja leedus "taastatud" auto)
*kui autol on osaliselt näha värvis toonierinevusi, siis on see avarii läbi elanud ja taastatud (sitalt)
(kolleeg lasi paar nädalat tagasi auto klaasidest allapoole üle värvida, kuna kooli ees tõmmati mõlemale küljele naelaga vms korralikud jutid. värvimata jäänud osade ja värvitud osade tooni vahe on suur)
*Audi A6 ja VW Passat on head autod
(kogemustele tuginedes kumbki mudel Tallinna tänavatele ei kõlba ja aasta remondikulud ulatuvad 30 000+ krooni
* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
(loll müügijutt)
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
vaadates siit seda jagelemist küünalde teemal ja meenutades mõnd varasemat teemat siit foorumist mul tekkis küsimus, et kas see on ka levinud väärarusaam, et 4 elektroodiline küünal koormab süütepoole ja seetõttu oleks neid parem mitte kasutada?
või on see lihtsalt nende jutt kes kallist küünalt ei raatsi osta?
või on see lihtsalt nende jutt kes kallist küünalt ei raatsi osta?
isiklikult olen seda juttu kuulnud nii truumu, rommi, speedsteri hannese ja vist isegi pätriku suust (viimases ei ole päris kindel, pea pole prygikast et kõike meeles pidada)Ragnar kirjutas:vaadates siit seda jagelemist küünalde teemal ja meenutades mõnd varasemat teemat siit foorumist mul tekkis küsimus, et kas see on ka levinud väärarusaam, et 4 elektroodiline küünal koormab süütepoole ja seetõttu oleks neid parem mitte kasutada?
või on see lihtsalt nende jutt kes kallist küünalt ei raatsi osta?
Tegelikult on sedasi et tuleb kasutada tootja poolt antud mudelile ettenähtud asju. Pole mõtet toppida nelja elektroodiga küünalt ja täissünt õli kui tootja on teinud mootori tavalise küünla ja mineraal õli omadusi arvestades...Ragnar kirjutas:vaadates siit seda jagelemist küünalde teemal ja meenutades mõnd varasemat teemat siit foorumist mul tekkis küsimus, et kas see on ka levinud väärarusaam, et 4 elektroodiline küünal koormab süütepoole ja seetõttu oleks neid parem mitte kasutada?
või on see lihtsalt nende jutt kes kallist küünalt ei raatsi osta?
Iseasi on siis kui kasutad autot raskemates või muudes "erilistes" tingimustes millega tootja algpäraselt arvestanud ei ole.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Aamen!Silwer kirjutas:Tegelikult on sedasi et tuleb kasutada tootja poolt antud mudelile ettenähtud asju. Pole mõtet toppida nelja elektroodiga küünalt ja täissünt õli kui tootja on teinud mootori tavalise küünla ja mineraal õli omadusi arvestades...
Iseasi on siis kui kasutad autot raskemates või muudes "erilistes" tingimustes millega tootja algpäraselt arvestanud ei ole.
Täpselt nii ongi
Tehase insenerid töötavad aastaid uue mootori kallal ja nende välapakutud küünlamark ON parim
Olen kuulnud ka teiste mootorte kohta* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
Täielik pullikaka
Kui mootor on täiesti korras, ei võta ta tilkagi õli
Ja olenemata sellest, kuidas sõidad
On olemas lubatud õlikulu normid, kui ei pea veel kohe mootorit remontima
Need normid võivad üllatavalt suured olla.. millega jõuamegi tegelt selleni, et teatud maani on õli kulumine normaalne.truumu kirjutas:Olen kuulnud ka teiste mootorte kohta* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
Täielik pullikaka
Kui mootor on täiesti korras, ei võta ta tilkagi õli
Ja olenemata sellest, kuidas sõidad
On olemas lubatud õlikulu normid, kui ei pea veel kohe mootorit remontima
`93 525i M50
Ei ole normaalne ju, lihtsalt antud aega remondiraha korjamiseks
Kuidas lugeda normaalseks seda, et pean tihemini küünlaid vahetama, mille õli ära rikub tänu lekkivatele klapisääre tihenditele?
Sama hästi võib öelda, et tatine nina on normaalne nähtus, kuna tatti tuleb alla liitri ööpäevas
Mina näiteks ei saaks enam öösel rahulikult magada, kui mootor õli võtaks
Kuidas lugeda normaalseks seda, et pean tihemini küünlaid vahetama, mille õli ära rikub tänu lekkivatele klapisääre tihenditele?
Sama hästi võib öelda, et tatine nina on normaalne nähtus, kuna tatti tuleb alla liitri ööpäevas
Mina näiteks ei saaks enam öösel rahulikult magada, kui mootor õli võtaks
Viimati muutis truumu, 04.01.2007 06:58 39, muudetud 1 kord kokku.
veel parem: bemari mootorid võtavad kõik õli,eriti suured V- mootorid.Viimase seepärast,et nad on nii suured,palju juppe jne.Et paremini õlitada,peab ka silindritesse "õli juurde andma". Seda jura ajas mees,kse:"ma 40 aastat modrasi teind,tean täpselt"(paraku vist pellarussi omi ainult)truumu kirjutas:* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
Kunagi,kui Saab 9-5 ilmus,siis ilmnes,et mõne tuh.km. pärast tekkis silmnähtav õliudu taga-amortidele.Seepeale teatas tehas diileritele,et nii peabki olema,sachs on spetsiaalsed amordid välja töötanud..Hiljem selgus loomulikult,et töötas välja mingi lekkiva pasa ja kuna B-omi siis veel keegi ei pakkunud,tuli tehasel sellist jura ajada.
Jep.Ragnar kirjutas:... 4 elektroodiga (high power).
http://www.ngk.de/Spark_plugs_with_mult ... 653.0.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!