Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
.
Viimati muutis patrik, 06.01.2017 23:57 49, muudetud 4 korda kokku.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
väga õpetlik lugu.
Loodan et sul on nüüd vähem kõnesid lollide küsimustega.
Mitte et ma ise poleks sulle helistanud suht väljaspool tööaega ja lollide küsimustega.
Loodan et sul on nüüd vähem kõnesid lollide küsimustega.
Mitte et ma ise poleks sulle helistanud suht väljaspool tööaega ja lollide küsimustega.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Kusjuures see ajab mõnikord täitsa vihale,kui järjepidevalt tuuakse auto töökotta praktiliselt tühja paagiga.Krt,kes selle kinni maksab,kui ma vahepeal pean kankuga pensukasse jooksma,sest bensiin sai otsa.
Kas tõesti on nii raske enne auto remonti toomist 10 liitrit sisse kallata?
Kas tõesti on nii raske enne auto remonti toomist 10 liitrit sisse kallata?
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Õpetlik.
Ise olen oma masina truumu juurde viinud puksiiriga. Auto oli käes olnud miski lühikest aega alles. Mõtlesime naisega, et käime poes ära ja siis bena võtma, kuna kompu näitas, et miski 47km saab veel sõita. Hakkas jukerdama jne, paanika,puksiir järele ja töökotta....jah oh seda häbi, kui tuli välja, et bensiin oli otsa saanud
Ise olen oma masina truumu juurde viinud puksiiriga. Auto oli käes olnud miski lühikest aega alles. Mõtlesime naisega, et käime poes ära ja siis bena võtma, kuna kompu näitas, et miski 47km saab veel sõita. Hakkas jukerdama jne, paanika,puksiir järele ja töökotta....jah oh seda häbi, kui tuli välja, et bensiin oli otsa saanud
Endine BMW omanik
Mitte et Patriku info poleks tõene aga siiski on ka diislil omad probleemid ja seal pole sädemega pistmist.
1. Jätame kõrvale aku ja starteri probleemid - need on bensukaga ühised aga selle erinevusega et diisel vajab reeglina suuemat käivitusvoolu ja seetõttu ka veid teistsugust akut. Loomulikult annab Patrik nõu kellel hing kripeldab.
2. Pihustitest tulenev: Esmane tunnus mittekorras pihustitest on peale käivitust mootori ebaühtlane töö (kõik silindrid ei tööta võrdselt) ja selle ajal sinine, diiselkütte lõhnaline suits. Kindlasti ka suurenenud kütuse kulu, võimsuse kadu ja sooja mootori puhul ka must suits.
3. Pumbast tulenev: Sissepritse nurga erinevus on eristatav kõrvaga selliselt, et liialt varane sissepritse tekitab terava helina (kõlks mootoris tühikäigul) ja kuskiltmaalt hakkab mootori tööle hakkamine vastu töötama startrerile. Selline tunne nagu tahaks mootor tagurpidi käima minna. Samas varasem kütte sissepritse tuleb kasuks suurtel pööretel sõites. Liialt hiline sissepritse jätab helinas tuima mulje, pidev sinine ving taga ja tuntav võimsuse kadu. Samuti oluliselt suurem küttekulu. Kuskiltmaalt mootor lihtsalt enam ei käivitugi. Kulunud pumba üheks suht eritunnuseks on kui starteriga mootor ei käivitu aga pukseerides küll. Lihtsalt suurematel pööretel plunsrid siiski suudavad pihustitesse kütet suruda.
4. Eelsüüte küünlad: mida külmem väljas, seda tuntavamad on küünla vead. Osaliselt tunnused samad mis pihustite rikete korral aga selle erinevusega, et mootori käivitudes hakkavad kõik silindrid tööle võrdselt, vaid käivituse hetkel mõningase puterdamine. Mida kulunum mootor ja külmem välistemperatuur, seda suurem osatähtsus eelsüüte küünalde tööl, kuna kokkusurutud õhk lihtsalt ei kuumene kütte süttimiseks vajaliku temperatuurini.
Lisan siia tähelepanekuid mida tasuks jälgida enne kui asuda mootorit seadistama ja vigu otsima.
Tihti ummistub kütusefilter tihedamalt kui seda võiks eeldada. Esmane tunnus pikalt suurtel pööretel sõites võimsus kaob või mootor jääb hingest kinni.
Enne kui asuda pihusteid kontrollima tasuks meenutada millal sai vahetatud mootori õhufiltrit. Diisel on väga tundlik õhu puudulikkuses.
Peale etteandevoolikute vahetamist, remonti, kütuse paagis lõppemist jne satub pumba peasse õhku. Selle väljutamiseks on lihtsaim tee mõni pihustisse minev küttetoru lahti ühendada mis võimaldab starterit andes pumbal kerge vaevaga õhk välja pumbata.
Talvel regulaarselt pooliku paagiga sõites võib paagis kondenseerunud vesii väga ruttu filtri ummistada - seda lihtsalt ei usuta.
Ei tahaks bensiinimootorit maha teha aga diislite mittekäivitumist esineb oluliselt harvem. Enamasti annavad vead ennast aegsasti märku ja neid õigeaegselt kõrvaldades on üllatused enamasti välistatud.
1. Jätame kõrvale aku ja starteri probleemid - need on bensukaga ühised aga selle erinevusega et diisel vajab reeglina suuemat käivitusvoolu ja seetõttu ka veid teistsugust akut. Loomulikult annab Patrik nõu kellel hing kripeldab.
2. Pihustitest tulenev: Esmane tunnus mittekorras pihustitest on peale käivitust mootori ebaühtlane töö (kõik silindrid ei tööta võrdselt) ja selle ajal sinine, diiselkütte lõhnaline suits. Kindlasti ka suurenenud kütuse kulu, võimsuse kadu ja sooja mootori puhul ka must suits.
3. Pumbast tulenev: Sissepritse nurga erinevus on eristatav kõrvaga selliselt, et liialt varane sissepritse tekitab terava helina (kõlks mootoris tühikäigul) ja kuskiltmaalt hakkab mootori tööle hakkamine vastu töötama startrerile. Selline tunne nagu tahaks mootor tagurpidi käima minna. Samas varasem kütte sissepritse tuleb kasuks suurtel pööretel sõites. Liialt hiline sissepritse jätab helinas tuima mulje, pidev sinine ving taga ja tuntav võimsuse kadu. Samuti oluliselt suurem küttekulu. Kuskiltmaalt mootor lihtsalt enam ei käivitugi. Kulunud pumba üheks suht eritunnuseks on kui starteriga mootor ei käivitu aga pukseerides küll. Lihtsalt suurematel pööretel plunsrid siiski suudavad pihustitesse kütet suruda.
4. Eelsüüte küünlad: mida külmem väljas, seda tuntavamad on küünla vead. Osaliselt tunnused samad mis pihustite rikete korral aga selle erinevusega, et mootori käivitudes hakkavad kõik silindrid tööle võrdselt, vaid käivituse hetkel mõningase puterdamine. Mida kulunum mootor ja külmem välistemperatuur, seda suurem osatähtsus eelsüüte küünalde tööl, kuna kokkusurutud õhk lihtsalt ei kuumene kütte süttimiseks vajaliku temperatuurini.
Lisan siia tähelepanekuid mida tasuks jälgida enne kui asuda mootorit seadistama ja vigu otsima.
Tihti ummistub kütusefilter tihedamalt kui seda võiks eeldada. Esmane tunnus pikalt suurtel pööretel sõites võimsus kaob või mootor jääb hingest kinni.
Enne kui asuda pihusteid kontrollima tasuks meenutada millal sai vahetatud mootori õhufiltrit. Diisel on väga tundlik õhu puudulikkuses.
Peale etteandevoolikute vahetamist, remonti, kütuse paagis lõppemist jne satub pumba peasse õhku. Selle väljutamiseks on lihtsaim tee mõni pihustisse minev küttetoru lahti ühendada mis võimaldab starterit andes pumbal kerge vaevaga õhk välja pumbata.
Talvel regulaarselt pooliku paagiga sõites võib paagis kondenseerunud vesii väga ruttu filtri ummistada - seda lihtsalt ei usuta.
Ei tahaks bensiinimootorit maha teha aga diislite mittekäivitumist esineb oluliselt harvem. Enamasti annavad vead ennast aegsasti märku ja neid õigeaegselt kõrvaldades on üllatused enamasti välistatud.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Üks eilne laip tuletas ühe probleemi veel meelde
Kui bemmiga kaua penskaristiilis sõita ja/või vahemaad lühikesed võib tekkida oht, et mootor käivitamisel "tõmbab toorest täis" ehk siis pritsib küünlad märjaks
Tulemuseks-auto ei käivitu(isegi ei luba mitte)
Jääb mulje, nagu poleks sädet
Sellisel juhul tuleb panna akule võimas laadija külge, eemaldada bensupumba relee või kaitse ja käiata gaasipedaal põhjas niikaua kuni hakkab lubama
Võib ka küünlad välja keerata ja kuivatada(parim vahend on gaasiga leeklamp)
Siis benarelee tagasi ja gaasiga mängides käima meelitada
Loomulikult peab kõigepealt kontrollima, kas säde ikka on
Süütepool välja, küünal otsa ja küünla keermeosa massi(juhtmega näiteks)
Sellist probleemi olen kohanud ainult M50 ja M52 mootoritel
PS
Väntvõlli anduri korrasolekut(kuum teema) saab kontrollida ka tahhoka järgi
Kui liigub, on andur korras
Kui bemmiga kaua penskaristiilis sõita ja/või vahemaad lühikesed võib tekkida oht, et mootor käivitamisel "tõmbab toorest täis" ehk siis pritsib küünlad märjaks
Tulemuseks-auto ei käivitu(isegi ei luba mitte)
Jääb mulje, nagu poleks sädet
Sellisel juhul tuleb panna akule võimas laadija külge, eemaldada bensupumba relee või kaitse ja käiata gaasipedaal põhjas niikaua kuni hakkab lubama
Võib ka küünlad välja keerata ja kuivatada(parim vahend on gaasiga leeklamp)
Siis benarelee tagasi ja gaasiga mängides käima meelitada
Loomulikult peab kõigepealt kontrollima, kas säde ikka on
Süütepool välja, küünal otsa ja küünla keermeosa massi(juhtmega näiteks)
Sellist probleemi olen kohanud ainult M50 ja M52 mootoritel
PS
Väntvõlli anduri korrasolekut(kuum teema) saab kontrollida ka tahhoka järgi
Kui liigub, on andur korras
Mul on 320-nel nii ,et hommikuti oli väga kaua vaja käivitada ja täna üldse ei käivitunud . Päeval käivitus paremini ja sooja mootoriga üldse väga normaalselt ,kuid täna ei saanudki käima . Kas viga võib olla lambdas ,kuna selle peab niikuinii vahetama .
Ja ma pole kindel ,et töökojas veale jalule saavad mehaanikud ,kuna auto ei lähe käima peale pikemat seismist . Aku on uus .
Ja ma pole kindel ,et töökojas veale jalule saavad mehaanikud ,kuna auto ei lähe käima peale pikemat seismist . Aku on uus .
Lugedes kasutaja"525touring" teemat turgates üks asi veel meelde seoses küünalde puhastamisega
Parim viis küünlaid puhastada on need välja vahetada
Kui siiski tekib selline seis, et see ei ole võimalik, tuleb kasutada järgmist meetodit:
Küünlad CarbCleaneriga puhtaks, suruõhuga kuivaks ja gaasipõletiga läbi kuumutada
Mitte mingil juhul ei tohi kasutada teras- või vaskharja
Nimelt jätavad need soojuskoonusele metalli triibud mis ideaalselt elektrit juhivad
Tulemuseks see, et lahtist sädet ei teki
Samuti ei tohi kasutada veneaegset liivapritsi, mis vigastab soojuskoonust
Alguses on hea, kuid krobelisele pinnale hakkab kogunema tahm, mis ära ei põle ja asi päris kiiresti veel hullem...
Küünla defekteerimisel tuleb vaadata, et soojuskoonusel ei oleks musti triipe(ülelöögi jälg) või punast värvi kirmetist(pliid sisaldava bensiini jäljed)
Üritan lähiajal ka pildiraamatu valmis teha
Pildid: http://www.truumu.pri.ee
Parim viis küünlaid puhastada on need välja vahetada
Kui siiski tekib selline seis, et see ei ole võimalik, tuleb kasutada järgmist meetodit:
Küünlad CarbCleaneriga puhtaks, suruõhuga kuivaks ja gaasipõletiga läbi kuumutada
Mitte mingil juhul ei tohi kasutada teras- või vaskharja
Nimelt jätavad need soojuskoonusele metalli triibud mis ideaalselt elektrit juhivad
Tulemuseks see, et lahtist sädet ei teki
Samuti ei tohi kasutada veneaegset liivapritsi, mis vigastab soojuskoonust
Alguses on hea, kuid krobelisele pinnale hakkab kogunema tahm, mis ära ei põle ja asi päris kiiresti veel hullem...
Küünla defekteerimisel tuleb vaadata, et soojuskoonusel ei oleks musti triipe(ülelöögi jälg) või punast värvi kirmetist(pliid sisaldava bensiini jäljed)
Üritan lähiajal ka pildiraamatu valmis teha
Pildid: http://www.truumu.pri.ee
Viimati muutis truumu, 15.04.2007 20:36 59, muudetud 1 kord kokku.
täiesti igapäevane,et masin tuleb diagnostikasse,aga kütus saab enne tõstukini jõudmist otsa(või töö käigus).Käivitada ei saa ka enam,sest aku on surnud.Mõni tegelane keeldub oma käivitustakistuse saladusi avaldamast.Sellest pole mõtet rääkida,et tihti pead kaevuma läbi prügi ja sodi,et juhikohale maabuda jne.Tiit525 kirjutas:Kas keegi tõi tühja aku ja tühja paagiga auto remonti? Või käis keegi lihtsalt väga lolle küsimusi esitamas ,et teema nii karmilt üles võtsid?
Maestro ära solvu, kuid julgen vastu vaielda. Vanemad mehed kes akudega tegelevad ütlevad, et Eesti on liiga väike, et üht akut täis laadida. Samuti üks väike copy-paste ühe autotootja ametlikust remondimanualisttruumu kirjutas:Kui laadimine on korras, piisab pikemast sõidust
The vehicle's generator can never charge the battery to 100%. To achieve a full charge, the battery must be charged with a higher voltage than normal. In good conditions, today's vehicles can charge to 90-95%. Full charging can only be accomplished with a battery charger during a long period of time (20-30 hours) and with low current (8-10% of the battery capacity in Ah)
A battery's storage ability is called its capacity and is given in Ampere hours (Ah). The value states how much current the battery can supply during 20 hours at +25 °C with a final voltage of 10.5 Volt. A 140 Ah battery can supply 7 Amperes for 20 hours. The battery capacity is given on the battery label.
Nüüd ma ei teagi ... kas nüüd vastu talve võtta mõnel õhtul aku tuppa ja visata paarikümneks tunniks Einhelli 5A (suht lahja) laadija taha või pigem sõita rahus edasi ja loota, et genekas laeb. Üldiselt laadimine on korras, aku vanust ja seisukorda ei tea, sõidud on enamuses 20...30-minutilised.
Indrek