K: diisel mootori chiptuuning.
- madis666
- Huviline
- Postitusi: 231
- Liitunud: 27.09.2006 20:23 42
- Peamine sõiduk: BMW 530d touring
- Asukoht: Pärnu/Helsinki
K: diisel mootori chiptuuning.
palun kirjutage oma kogemustest. millised head ja vead on tekkinud diislile chiptuuningu tegemisega? kaua oled chip`i kasutanud? kütusekulu? (paluks võimalikult palju infot)
Viimati muutis madis666, 30.03.2007 18:52 01, muudetud 1 kord kokku.
Otsi, loe ja küsi ka sellistest foorumitest näiteks:
http://forum.bmwcarmagazine.com/
http://www.bimmerfest.com/forums/
http://forum.e46fanatics.com/
http://forum.bmwcarmagazine.com/
http://www.bimmerfest.com/forums/
http://forum.e46fanatics.com/
Kust sa seda leidsid? Ütle mulle ka Ma tahaks juba pikemat aega kuulda kellegi kohaliku kommentaare M57N chippimisest ja siiani pole veel kedagi leidnud, samas on lääne foorumid seda infot punnis täis.madis666 kirjutas:leidsin muidu et paljudel selle klubi liikmetel on tehtud chip tuning. sooviks teada nende kommentaare.
Pakun, et kogu EBK peale on max 10 autot kellel midagi chipitud on.
Eks siin ole nii üht kui teist... Chipidel on loomulikult vahe ka. Tuuningbox läheb eelpool mainitud diislil ühe juhtmega plasti alla, PSI läheb iga silindri juurde araldi juhtmega. Seda siis visuaalsest vahest. Samamoodi erineb ka sisemine elektroonika.
Alptomi poiste sõnul pole neil siiamaani ükski klient norus peaga tagasi tulnud...
Alptomi poiste sõnul pole neil siiamaani ükski klient norus peaga tagasi tulnud...
Ega chip ei paranda tõmmet kui turbo veel ei tööta. Enne kui (korraliku) chipi alla raha paned peaks olema kindel, et mootor igast otsast korralikult käib ja turbo viimase vindi peal ei ole. UK-s lasti vähe ägedama chipiga ühele 40KKM sõitnud M57N mootorile kolks sisse - mine võta kinni, kas oli tehase praak või midagi muud. Samas on tüüpe, kes on M57N mootorist võtnud ligi 300hp ja 700+ NM momenti : http://antandpete.vault5.com/tuning.htmmadis666 kirjutas:mul praegu tds madalatel pööretel suht jõuetu usun et kui chip`i mod`ida siis peaks asi paranema. kuid kardan et äkki juhtub mootoriga midagi, ei pea ehk vastu a muidu kaatalüsaatori tühjaks tegemine parandaks praegust olukorda?
Arva, kas tekitab kiusatust või ei
Tasuta lõuna teemal:
Iga asi toimub siiski millegi arvel. Kui mootori eluiga on ette nähtud, et veab 500 000 kilomeetrit 2tonnist koormat ja seda 600 000 töötunni jooksul siis võib kindel olla tehes seda kiirema ajaga vead ka vähem kaupa. Mida öelda tahan - et iga pisemgi mootori forsseerimine toimub siiski pikaajalisuse arvelt. Võrdluseks näiteks vormelid, kardid, WRC ... no mis iganes. Eeldan, et keegi ei looda sama mootoriga 10 aastat sõita ja unistada sealjuures et mootor on kogu aeg super. Täpselt sama lõivu tuleb maksta ka (meie teedel vähemalt kindlasti) 15´´ veljed vahetades 17-18´´ vastu. Lihtsalt sildade liikuvatele osadele hakkavad mõjuma oluliselt suuremad koormused kuma rehvi amortisatsioon on vähenenud. Ei ole tasuta lõunaid - KAHJUKS.
Iga asi toimub siiski millegi arvel. Kui mootori eluiga on ette nähtud, et veab 500 000 kilomeetrit 2tonnist koormat ja seda 600 000 töötunni jooksul siis võib kindel olla tehes seda kiirema ajaga vead ka vähem kaupa. Mida öelda tahan - et iga pisemgi mootori forsseerimine toimub siiski pikaajalisuse arvelt. Võrdluseks näiteks vormelid, kardid, WRC ... no mis iganes. Eeldan, et keegi ei looda sama mootoriga 10 aastat sõita ja unistada sealjuures et mootor on kogu aeg super. Täpselt sama lõivu tuleb maksta ka (meie teedel vähemalt kindlasti) 15´´ veljed vahetades 17-18´´ vastu. Lihtsalt sildade liikuvatele osadele hakkavad mõjuma oluliselt suuremad koormused kuma rehvi amortisatsioon on vähenenud. Ei ole tasuta lõunaid - KAHJUKS.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto