Auto nagiseb
Auto nagiseb
Ahoi,
Vabandan juba ette, kui koht vale kuhu kirjutan. Et siis 2003 masin ja konarlikul teel justkui uste tihendid nagisevad, piisavlt ebameeldiv hääl, kuigi eks harjub kõigega. Oskab keegi aimata, millest selline nagin võiks olla ja kuidas saaks nagina "volume'i 0 keerata" :-) Kas peaks mingi vahendit kasutama, millega tihendid üle käia või . . .
Ette tänades,
Hugo
Vabandan juba ette, kui koht vale kuhu kirjutan. Et siis 2003 masin ja konarlikul teel justkui uste tihendid nagisevad, piisavlt ebameeldiv hääl, kuigi eks harjub kõigega. Oskab keegi aimata, millest selline nagin võiks olla ja kuidas saaks nagina "volume'i 0 keerata" :-) Kas peaks mingi vahendit kasutama, millega tihendid üle käia või . . .
Ette tänades,
Hugo
Re: 520i 2003 nagiseb
Kui see on tüüpviga, siis ma eeldan, et UM- is käib süsteem samamoodi nagu ka teiste markide esindustes, ehk siis on olemas mingi ametlik fix nendele naginatele. (kas määrimise või uute tihendite näol). Kui see mure aga vaevab vaid sinu konkreetset autot, siis tuleb lihtsalt silikon õliga määrida.
Re: 520i 2003 nagiseb
Silikoonõli teeb asja ainult hullemaks. Vähemalt nii öeldi mulle UM-st. Nagisevad uksetihendid olid ka üks E39 tüüpvigasid, aga seda varasematel mudelitel. Vist aastast 99 hakati kasutama teisi tihendeid, seega peaks kõik korras olema, kui just silikooniga pole määritud. Lase UMis üle kuulata.Honda kirjutas:(kas määrimise või uute tihendite näol). Kui see mure aga vaevab vaid sinu konkreetset autot, siis tuleb lihtsalt silikon õliga määrida.
Re: 520i 2003 nagiseb
Mina endal määrisin vahelduva eduga, kuni uute tihendite paigaldamiseni. Selles mõttes on eelkõnelejal õigus, et niipea kui õli ära kuivab, nagiseb hullemini veel kui varem.
See on jah tüüpviga. Ise määrisin pea kõiki vahendeid ukse tihenditele peale vaseliini. Ainuke mis lõpuks aitas oli UM'i soovitus. Nimelt pesin tihendid aknapesu vahendiga korralikult puhtaks ja kuivatasin ka korralikult ära. Pool aastat oli täieli vaikus.
Nüüd on hakanud niiskete ilmadega veidikene jälle nagisema. Kavatsen protsessi nüüd korrata. Kõik määrded tegid asja ainult hullemaks.
Nagin ise tuleb sellest, et ebatasasel teel auto kere paindub (kui rattad on erinevatel kõrgustel) ning siis hakkab ukse nurgas olev kummis kolmnurk vastu kere nihkuma. Kui kõik pinnad on hästi puhtad ja kuivad siis ei nagise. huhh
Nüüd on hakanud niiskete ilmadega veidikene jälle nagisema. Kavatsen protsessi nüüd korrata. Kõik määrded tegid asja ainult hullemaks.
Nagin ise tuleb sellest, et ebatasasel teel auto kere paindub (kui rattad on erinevatel kõrgustel) ning siis hakkab ukse nurgas olev kummis kolmnurk vastu kere nihkuma. Kui kõik pinnad on hästi puhtad ja kuivad siis ei nagise. huhh
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
mis siin ikka - 2003 tuli uus kere 5-sel välja ja selline "tavaline" lapsehaigus! Ega siis sellised asjad ilmnevad kõigil autodel ( kusjuures eriti eksklusiivsetel mudelitel pidavat neid kohe kuhjaga olema aga neist ei räägita )margo74 kirjutas:OT aga jõle pläss lugu küll - suht uus auto ....
Kirutakse siin küll Korea jne autosid aga...
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kas eemaldasid tihendid või küürisid neid ukse küljes?Juss kirjutas:See on jah tüüpviga. Ise määrisin pea kõiki vahendeid ukse tihenditele peale vaseliini. Ainuke mis lõpuks aitas oli UM'i soovitus. Nimelt pesin tihendid aknapesu vahendiga korralikult puhtaks ja kuivatasin ka korralikult ära. Pool aastat oli täieli vaikus.
Peale salongi keemilist on hakanud ka minu touringu ustes ebameeldiv heli domineerima, tõenäoliselt siis määriti neid seal..
Margus.
Nagiseda võib tõesti ka autopesust kui tihendid shampooni või vahaga kokku puutuvad. Viiese touringu tagaluuk nagises pärast hoolsat küürimist mitu kuud. Enam seda viga ei tee, et tihendeid lapiga puhastaks või kuivataks ning naginad on kadunud.
E46-test on tugev esiustetihendite nagin sõbra 2001 aasta autol. Samas teine samasugune 1998 aasta auto on täiesti vaikne.
E46-test on tugev esiustetihendite nagin sõbra 2001 aasta autol. Samas teine samasugune 1998 aasta auto on täiesti vaikne.
E21 323i, E30 320i, E46 328i, E39 525iT, X5 E53 3,0 D, X5 E70 LCI, F30 335i
Tuleb tunnistada, et nagiseb ka 2004 a X3. Rahvusvahelisi foorumeid lugedes on see väga laialt käsitletud probleem.
Mida on soovitatud:
1) konkreetselt X3 puhul väidetakse, et naginat teevad ka ukseklaasid, mis autokere pisemalgi nõtkumisel hõõruvad kuuldavalt vastu klaasitihendeid. Et see nii on, piisab klaasi allalaskmisest paari mm võrra - ise proovisin, ja tõepoolest - nagin kadunud. Küll aga hakkab kiiruse suurenedes kuulda olema tuulevihin ja sõidumüra. Kas see ka teiste mudelite puhul nii on, saab kirjeldatud viisil lihtsalt kontrollida.
2) Soovitatakse nii klaasi- kui ka ukse enda tihendeid määrida paari konkreetse tootega:
Carbaflo
Gummi Pflege
Mõlemat vahendit on Eestis ka kunagi liikunud, aga interneti vahendusel leitud info on olnud asja täpsemal uurimisel vananenud Väidetavalt olla nood mõlemad vahendid ka BMW esindustes kunagi saadaval olnud, aga UM-st järelepärides ei osatud midagi öelda.
Kirjeldatud vahendid ei muuda tihendikummi steriilselt puhtaks ega liiga elastseks (liig-nakkuvaks) nagu teevad seda klassikalised silikooni baasil vahendid, vaid õlitavad materjali, jättes selle pehmeks, aga mitte nakkuvaks üksteise vastu (see tekitavadki toda naksuvat heli)
Mida on soovitatud:
1) konkreetselt X3 puhul väidetakse, et naginat teevad ka ukseklaasid, mis autokere pisemalgi nõtkumisel hõõruvad kuuldavalt vastu klaasitihendeid. Et see nii on, piisab klaasi allalaskmisest paari mm võrra - ise proovisin, ja tõepoolest - nagin kadunud. Küll aga hakkab kiiruse suurenedes kuulda olema tuulevihin ja sõidumüra. Kas see ka teiste mudelite puhul nii on, saab kirjeldatud viisil lihtsalt kontrollida.
2) Soovitatakse nii klaasi- kui ka ukse enda tihendeid määrida paari konkreetse tootega:
Carbaflo
Gummi Pflege
Mõlemat vahendit on Eestis ka kunagi liikunud, aga interneti vahendusel leitud info on olnud asja täpsemal uurimisel vananenud Väidetavalt olla nood mõlemad vahendid ka BMW esindustes kunagi saadaval olnud, aga UM-st järelepärides ei osatud midagi öelda.
Kirjeldatud vahendid ei muuda tihendikummi steriilselt puhtaks ega liiga elastseks (liig-nakkuvaks) nagu teevad seda klassikalised silikooni baasil vahendid, vaid õlitavad materjali, jättes selle pehmeks, aga mitte nakkuvaks üksteise vastu (see tekitavadki toda naksuvat heli)
X1 E84 2.0d 2011 a.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=40tsap kirjutas:Peale e39 ostu vaatasin, et juhiuksel üks tihend veidi mõrane. Käisin silikoonõliga üle ja oh imet, auto naginat täis. Õnneks olin piisavalt laisk ja piirdusin tol hetkel ainult ühe uksega.
Mitu tuhat need uued tihendid esindusest maksta võivad umbes?
Artikkel Nimetus Laoseis Hind DC Müügihind
51727116403 Tihend 21 567.03 C 669.09
Natuke klaveri klõbistamist ja voilaa..kõik on ju järgi uuritav - proovige ka
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
sorri. Lootsin, et küsija suu pihta tavaliselt ei peksta. Selle pärast umbes küsisingi. No sellisel juhul proovin mingi karmi pesuvahendiga pesemist, enne kui 700 kummiriba eest välja köhima hakkan.TiitR kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=40tsap kirjutas:Peale e39 ostu vaatasin, et juhiuksel üks tihend veidi mõrane. Käisin silikoonõliga üle ja oh imet, auto naginat täis. Õnneks olin piisavalt laisk ja piirdusin tol hetkel ainult ühe uksega.
Mitu tuhat need uued tihendid esindusest maksta võivad umbes?
Artikkel Nimetus Laoseis Hind DC Müügihind
51727116403 Tihend 21 567.03 C 669.09
Natuke klaveri klõbistamist ja voilaa..kõik on ju järgi uuritav - proovige ka
Vähemalt Tartu UMi hooldusvahendite riiulis on seda kogu aeg näha. Aerosooli kujul purgis, mitte tuubis, nagu netipiltidel. Kunagi proovisin seda e32 tihendite peal, aga mingit kasu sellest küll polnud...EnnR kirjutas: Gummi Pflege
Väidetavalt olla nood mõlemad vahendid ka BMW esindustes kunagi saadaval olnud, aga UM-st järelepärides ei osatud midagi öelda.
Ahhaa! Eks lähen uurin, paraku meili teel ei saanud Tallinna UM-st miskit vastust.Mart kirjutas: Vähemalt Tartu UMi hooldusvahendite riiulis on seda kogu aeg näha. Aerosooli kujul purgis, mitte tuubis, nagu netipiltidel. Kunagi proovisin seda e32 tihendite peal, aga mingit kasu sellest küll polnud...
X1 E84 2.0d 2011 a.