Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Olen 2 talve sõitnud 205/55 16'' rehvidega polnud hullu midagi. Tähtis et rehv on korralik See talv panin alla hoopis 225/45 17'' usun et ka nendega pole halb sõita.
Rehvid kõik lamellid ja autoks e34 525tds
wrc puhul on olulisem kiirendusvõime ja suurem osa talvistest radadest on lahtise lumega või jäised, kus kitsas naast on loomulikult parim. Tänavasõiduauto on hoopis midagi muud - teised olud enamus ajast.
seda küll kuid kas mitte lumega pole sama mis laia kummiga suurde porilommpi sõitmine suure hooga tekitab ka ju lihtsamalt vesiliugu kui kitsas.lund juhivad ju isegi talvekummid olenemata firmast kehvemini soontest välja kui vett.
touringmeez kirjutas:kui 205 pole lai ja väidate et on hea pidamine siis miks on wrc autodel all talvel ime kitsad kummid,kas mitte just parema pidamise mõttes
diislijoodik kirjutas:Ülemääraselt lai rehv talvel on autopedede fetiš, mingit tehniliselt postiivset aspekti ta ei oma (stiilis: mul on laiem ja suurem kui sul)
Kitsa rehviga
Milline on ülemääraselt lai rehv? Tehase poolt soovitatu?
minu loogika ütleb ka millegi pärast, et lai kumm on talvel paha-paha
aga ma vaatan viskan nad täna alla ja eks kommentaarin kas vahe on märgatav 185 vs 205
ananass kirjutas:minu loogika ütleb ka millegi pärast, et lai kumm on talvel paha-paha
aga ma vaatan viskan nad täna alla ja eks kommentaarin kas vahe on märgatav 185 vs 205
Oleneb ikka auto massist ja teeoludest. Laiem rehv on kehvem ainult juhul kui on pidava pinna ja rehvi vahel paks lumepuder (lobjakas) ja auto ei suuda oma massiga rehvi läbi suruda sellest pudrust vaid jääb pudru peal sõitma.
Asfaldil ja kõval pinnasel (näiteks jää) on ikka mida suurem rehvi pind, seda parem pidamine.
Eks palju oleneb muidugi ka rehvi mustrist ja selle sügavusest.
Kerge auto all lai rehv on mõttetus (lumes pidamist peaaegu pole) ... raske auto all mingi makaron samamoodi (pole jälle kõval pinnal suurt pidamist). Eks tehase poolt soovitatud talverehvi mõõt on parim kompromiss.
ananass kirjutas:ise siiamaani sõitnud 185/65 laiuste rehvidega kuid nüüd pakkumises 205/65
et kas pole näiteks libedam sõita? ei otsi taga firmasi vaid laiust just...
originaalmõõt ongi 205/65. 185/65 on esiteks liiga väike ning teiseks on asfaldi peal nendega võimatu sõita suurema autoga. see on mingi Corolla mõõt
ananass kirjutas:ise siiamaani sõitnud 185/65 laiuste rehvidega kuid nüüd pakkumises 205/65
et kas pole näiteks libedam sõita? ei otsi taga firmasi vaid laiust just...
originaalmõõt ongi 205/65. 185/65 on esiteks liiga väike ning teiseks on asfaldi peal nendega võimatu sõita suurema autoga. see on mingi Corolla mõõt
ise liigun 205/65'ga
hmm vb tõesti, nüüd nad all aga erilist vahet pole siiamaani täheldanud...peab vähe ekstreemsemalt neid katsetama
oled kitsamaga ka proovinud? kui pole paremat proovinud ega siis ei oskagi öelda et halvem oleks ju - see ei käinud kummide kohta vaid üleüldiselt öeldud
oled kitsamaga ka proovinud? kui pole paremat proovinud ega siis ei oskagi öelda et halvem oleks ju - see ei käinud kummide kohta vaid üleüldiselt öeldud
olen kitsematega ka proovind. täitsa ok.
PS.eriline spetsalist ja katsetaja/rallitaja ei ole.
olen selline vaikselt kulgeja (vaikselt, st mitte kihutaja/rallitaja. vaid selline tavaline normaalset sõitev noh)
mõistlikult sõites saab iga normaalse rehviga sõidetud, mistahes laiusega tegu.