Suveks lamellrehv

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
poiss123
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 15.04.2008 13:06 06

Suveks lamellrehv

Postitus Postitas poiss123 »

mul on uued lamell m+s rehvid praegu autol all. Kas osta suveks uued või kannatab nendega ka sõita ja talvel ka veel peale seda?
Olen saanud erinevaid vastuseid, et mis te arvate?
Pets24
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 25.04.2007 09:40 06
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pets24 »

Isiklikult arvan et ei tasu. Suve sõidad küll edukalt ära, ja rehvimustrit kaotad ka päris kõvasti, M+S on pehmema kummiseguga ja seetõttu kulub ka tunduvalt kiiremini. Suur miinus on see, et suvega sõidad sa M+S rehvi "kinni", ehk rehv muutub tihedamaks ja libedaga ei pea enam nii hästi kui peaks pidama, ehk rehv kaotab oma talvesõidu omadused, jääb vaid muster... kui sedagi.
E91 330d 2006 170kw
soldat
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 14.01.2008 20:47 48
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas soldat »

kütusekulu on ka suurem kui suvekummiga,vähemalt mina olen sellist asja erinevate autode puhul täheldanud.
Kasutaja avatar
raul123
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 14.01.2006 21:21 55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas raul123 »

suvel ei saa pidama, talvel ei saa vedama :)
Lauri_R

Postitus Postitas Lauri_R »

Oleneb suuresti ka rehvi omadustest. Lamell võib rohkem sarnaneda suverehvile või talverehvile. Suverehv on muidugi suvel parem, kuid lamell on siiski ka aastaringseks kasutamiseks mõeldud ;)
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

lamellil suvel kaa parem pidamine kui plaanis ideaaltrajektoore võtta ja kiiremini edasi liikuda
BMW 525i e34 141kw
Pets24
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 25.04.2007 09:40 06
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pets24 »

dan666 kirjutas:lamellil suvel kaa parem pidamine kui plaanis ideaaltrajektoore võtta ja kiiremini edasi liikuda
Julgen sügavalt kahelda sinu väites. Ühtegi lamellrehvi ei saa suvel asfaldil sõites oma pidamisomadustelt nimetada paremaks kui mistahes korralikku suverehvi. Igal asjal on ikka oma otstarve. Heal juhul võib nõustuda väitega, et korraliku lamelliga on kruusateedel parem pidamine kui mingi V-mustriga suverehviga.
E91 330d 2006 170kw
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

lamell pehmema seguga järelikult parem pidamine aga kulub kiiresti. suverehvid kõvemad et ei kuluks nii palju.
BMW 525i e34 141kw
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Postitus Postitas V2ike_Suur »

Siiski, oma kogemusele tuginedes ütlen, et suverehv peab siiski paremini. Lamelli muster ei sobi vist nii hästi (kuivale ja kuumale) asfaltile vms, igatahes suverehviga on tunnetus kõvasti parem ja pidamine ka. Kuigi lamelli pidamisele (ka märjal asfaltil) ei saa midagi ette heita.
730iA e32 138kW 12/1992
Kasutaja avatar
raul123
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 14.01.2006 21:21 55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas raul123 »

dan666 kirjutas:lamell pehmema seguga järelikult parem pidamine aga kulub kiiresti. suverehvid kõvemad et ei kuluks nii palju.
järelikult on rehvi külgseinad kah pehmema seguga mis oluliselt mõjub roolitunnetusele.
piq
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 28.02.2008 16:26 57

Postitus Postitas piq »

dan666 kirjutas:lamell pehmema seguga järelikult parem pidamine aga kulub kiiresti. suverehvid kõvemad et ei kuluks nii palju.
enda värskest kogemusest , lamelliga tahab veojõukontroll pidevalt tööd teha, kui natuke gaasipedaali vajutada.
suverehvi puhul ei käi ratas pooltki nii kergelt tyhjalt ringi (kui aus olls asiis see aasta ei olegi veel suverehviga näinud veojõukontrolli tegutsemas)
suverehv on küll laiem kuid mitte nii oluliseltet

või on sellele ka mingi hea põhjendus ?võibolla olen mingi teguri arvestamata jätnud
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

See laiuse värk- võib ju talveka ka panna 235-245 v mis iganes, see ei ole mingi näitaja. Aga ikkagi- kui vähegi võimalik, siis ei tasu lamelliga suvel sõita, see on mõttetu raiskamine, kuuled autosse sisse ära, kuidas rehv kulub...
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

AARE530 kirjutas:See laiuse värk- võib ju talveka ka panna 235-245 v mis iganes, see ei ole mingi näitaja. Aga ikkagi- kui vähegi võimalik, siis ei tasu lamelliga suvel sõita, see on mõttetu raiskamine, kuuled autosse sisse ära, kuidas rehv kulub...
pehme seguga on nii. kõva seguga ei kulu nad midagi. lihtsalt müra on suur ja ei ole just kõige parem sõita.
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Postitus Postitas V2ike_Suur »

Kõva seguga lamell kardab musta jääd (kiilasjääst rääkimata) nagu vanapagan välku. Selliseid rehve ei tohiks Eestis üldse müüagi, nad on meie oludesse absoluutselt sobimatud.
730iA e32 138kW 12/1992
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

V2ike_Suur kirjutas:Kõva seguga lamell kardab musta jääd (kiilasjääst rääkimata) nagu vanapagan välku. Selliseid rehve ei tohiks Eestis üldse müüagi, nad on meie oludesse absoluutselt sobimatud.
2 talve nendega sõitnud :D ilma DSC´ta vist väga ei sõidaks ka. järgmine talv tulevad uued pehmed lamellid kui auto veel alles on.
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

No ütleks ka paar sõna sekka. Kui sul on palju vaja sõita kruusateedel, siis on see lamell rehv igaljuhul parem seal. Kui aga elad kuskil linnas ja ei käi kuskil turnimas, siis on eelis ikka suverehvil. Muide see kes rääkis, et veojõu kontrolli tuli vilgub pidevalt lamelliga, peaks siiski natuke mõtlema, millest räägib. Kiirendusvõistlustel kasutatakse samuti tihtilugu vedaval sillal lamell rehve. Huvitav miks siis, kui suverehv peaks paremini pidama. Lisaks veel, et siiski suverehviga võib saada paremaid tulemusi nn. põdratestil ja slaalomis. Pidurdusel on nad juba suhteliselt võrdsed. Kui aga on kõvakattega teel mingi liivaollus, siis juba tekivad lamellile eelised. Eriti märgatav eelis on kruusateedel. Aga muidu nad kuluvad tõesti kiiresti.
E 39 535 1997.a.
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

ise olin suvel lamelliga harjunud(lühikesed pidurdusmaad) ja kuisiis suvekaga sõitma läksin oli kummide vilinal mats lähedal :?
BMW 525i e34 141kw
poiss123
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 15.04.2008 13:06 06

Postitus Postitas poiss123 »

vahetasin suvekummid alla :roll:
raul050
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 07.11.2006 00:09 31

Postitus Postitas raul050 »

Huvitaks ikkagi, et kuidas lamelliga asfaldil parem pidamine on(otse kiirendades) kui normaalse suvekaga? Kas peab olema suht värske ja kulumata rehv? Väga lühike burnout ainult puhastamiseks enne starti?
Omadest kogemustest võin öelda, et umbes poole peale kulunud lamellid ei taha suvel küll pidada ei otse ega kurvis. Nad on niigi vedelad sooja ilmaga ja kiire sõiduga lähevad veel hullemaks. Üle poole kulunud talvekad ei pea suvel vihmaga enam üldse midagi.
730i e32
325i e30
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Viimases ajakirjas AutoBild Eesti võrreldi suverehvide pidamist ning oli võrdlusse võetud ka kaks M+S rehvi ... need said suvekatelt küll enamvähem kõigis katsetes ära.
Indrek
Vasta