Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mõõdad multimeetriga(osutiga tester ei sobi) musta(signaal)ja halli(signaali maa) juhtme vahelist pinget. mootor peab töötama,soovit. töötemperatuuril.
Pinge peab kõikuma 0,1V ja 0,9V vahemikus ja seda suht kiire sagedusega.
Teine võimalus on kontrollida diagnostikaseadmega.
Trionic kirjutas:Mõõdad multimeetriga(osutiga tester ei sobi) musta(signaal)ja halli(signaali maa) juhtme vahelist pinget. mootor peab töötama,soovit. töötemperatuuril.
Pinge peab kõikuma 0,1V ja 0,9V vahemikus ja seda suht kiire sagedusega.
Teine võimalus on kontrollida diagnostikaseadmega.
vahet ei olegi kumb seda pinget annab. juhtmetest on see igatahes mõõdetav kui lamda ühendatud ja mootor töötab.
kui mul diagnostika näitas, et 1 lambda viga aga ei öelnud kumma, siis täpselt selle meetodiga tegin kindlaks.
poetaks ka sõna sekka mul omal selline mõte, et kas saab kudagi ehk siis võibolla patriku juures näiteks lambda nagu ära võtta, aju siis ära petta nagu oleks lambda olemas ja ja kõik OK ja siis viskaks kati asemel resoka ja lambda probleem kaob igavseks mis keegi sellisest teostusest arvaks?
Mikk_O kirjutas:siemensi andurit testitakse samuti, nagu boschi omagi...
lihtsalt selle vahega, et pinge kõigub 1 ja 5 voldi vahel!
Siemensi titaanlambda on passiivandur,mille takistus muutub,sõltuvalt hapnikukogusest põlemisjääkides(mõõdetakse pingelangu takistil).
Boschi tsirkooniumlambda on aktiivandur,mis toodab elektromotoorjõudu(mõõdetakse anduri toodetud pinget).
Kaks täiesti kardinaalselt erinevat süsteemi ja -mõõtmisviisi
no andke andeks, aga siiani olen siemensit samamoodi mõõtnud, ning oma tulemuse kätte saanud..
edit autodata annab näiteks bmw 320 siemens ms40 aju tüübi puhul lambda testimiseks järgmised näidud:
lambda klemmi nr 4 ja massi vahel töötava mootoriga 0,5...4,7v kõikuv pinge...