Auto kandevõime ületamine
Auto kandevõime ületamine
Oleks vaja endal E36 Touringuga ära vedada 50 km kaugusele 400 kg väetist. Probleem selles et autol tehnilises passis kandevõimeks märgitud 425 kg. Kui arvestada et varuratas, pool paaki kütet+ juht kaaluvad ka kokku ca 150 kg oleks sellega kandevõime veidi lõhki.
Kas keegi on oma BMW-ga vedanud suuremat koormat kui kandevõime lubab ja kas on olnud halbu tagajärgi?
Ei tahaks vedrude murdumisega riskida, samas ei tundu ca 125-150 kg ülekaal autole tapvana kui rahulikult sõita ning koorem ühtlaselt salongi ära jaotada.
Kahjuks pole autol kärukonksu, muidu lahendaks asja ära järelkäruga.
Kas keegi on oma BMW-ga vedanud suuremat koormat kui kandevõime lubab ja kas on olnud halbu tagajärgi?
Ei tahaks vedrude murdumisega riskida, samas ei tundu ca 125-150 kg ülekaal autole tapvana kui rahulikult sõita ning koorem ühtlaselt salongi ära jaotada.
Kahjuks pole autol kärukonksu, muidu lahendaks asja ära järelkäruga.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
eelmisele et tal pole ju kärukonksu
mina olen ka pidanud natuke suuremat koormat pidanud vedama.
eriti ei tahtnud aga muud võimalust lihtsalt polnud.
siisn jaotasin ka asjad ühtlaselt auto peale ära- mingeid halbu tagajärgi küll ei olnud.
kuigi pikemas perspektiivis see vast väga head ei tee ma arvan- et kui pidevalt vedada vms
mina olen ka pidanud natuke suuremat koormat pidanud vedama.
eriti ei tahtnud aga muud võimalust lihtsalt polnud.
siisn jaotasin ka asjad ühtlaselt auto peale ära- mingeid halbu tagajärgi küll ei olnud.
kuigi pikemas perspektiivis see vast väga head ei tee ma arvan- et kui pidevalt vedada vms
2000 a. 320d, e46
Eks mul olegi vaid korraks vaja, aga väikesed kõhklused on. Väetist läheb külviks vaja vaid kevadel. Läbitav marsruut oleks ka paar aastat tagasi renoveeritud igati sile Tallinn-Tartu-Luhamaa trassi osa Tartust lõuna poole edasi.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Tagaamordid said just sügisel vahetatud, esimesed on küll vist siiani need samad millega auto tehasest välja tuli.
Üle kaela pannes oleks muidugi hapu. Viimastel aastatel olen Fifth Gearis olnud crash testi nähtu põhjal pannud alati kõik mis võimalik ära pakiruumi. Lahtised asjad salongis on parajad tapjad kui miskit peaks juhtuma.
Üle kaela pannes oleks muidugi hapu. Viimastel aastatel olen Fifth Gearis olnud crash testi nähtu põhjal pannud alati kõik mis võimalik ära pakiruumi. Lahtised asjad salongis on parajad tapjad kui miskit peaks juhtuma.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Re: Auto kandevõime ületamine
Kas varuratas ja bensiin mitte tühimassi hulka ei arvestata?skyline kirjutas:Kui arvestada et varuratas, pool paaki kütet+ juht kaaluvad ka kokku ca 150 kg oleks sellega kandevõime veidi lõhki.
Re: Auto kandevõime ületamine
Jep.hotwing kirjutas:Kas varuratas ja bensiin mitte tühimassi hulka ei arvestata?
jahttp://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32004L0086:ET:HTML kirjutas:tühimass tähendab sõiduki massi tavaliseks kasutamiseks koos järgmise varustusega:
lisavarustus, mis on nõutav üksnes tavalist kasutust silmas pidades, terviklik elektriline varustus, mis sisaldab tootja poolt kaasa antud valgustus- ja valgussignaalseadmeid, seadustes ette nähtud tööriistade ja seadmetega, mille alusel sõiduki tühimass on mõõdetud, sobivas koguses vedelikega, tagamaks sõidukite kõikide osade nõuetekohane töötamine.
http://www.autonet.ee/liiklusseadus/lisa_1.php kirjutas:Tühimass on juhi, sõitjate ja veoseta täisvarustuses sõiduki mass, mille on määranud valmistaja.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Vaata, et su 1,8 sellise koormaga seal Tatra orus ära ei sureskyline kirjutas:Eks mul olegi vaid korraks vaja, aga väikesed kõhklused on. Väetist läheb külviks vaja vaid kevadel. Läbitav marsruut oleks ka paar aastat tagasi renoveeritud igati sile Tallinn-Tartu-Luhamaa trassi osa Tartust lõuna poole edasi.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Sai eile see retk õnnelikult läbi tehtud. Tatra org probleeme ei põhjustanud, autol jätkus jaksu piisavalt Oluline oli just veidi varem pidurdama hakata ja enne teravaid teelaineid veidi hoogu maha võtta.TiitR kirjutas: Vaata, et su 1,8 sellise koormaga seal Tatra orus ära ei sure
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)