M60B30 mootori kolb võrreldes M50b25 kolviga

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Mardo
Huviline
Postitusi: 1238
Liitunud: 05.10.2005 22:25 01
Asukoht: Võru
Kontakt:

M60B30 mootori kolb võrreldes M50b25 kolviga

Postitus Postitas Mardo »

nimelt siis oleks tarvis mõnda pilti või veelparem kui saaks käes hoida mõlemat :)
mis vahe neil on, kõrgus vms

milles asi?
vaja M50 mootorile kolbe mis kannataksid vähe rohkem valu kui originaalid, läbimõõt võiks olla 84,5mm hülsile ehk sis 84,480mm vms

M70 mootor
http://bmwfans.info/original/E32/Lim/75 ... l-11_1236/

M60 mootor
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/53 ... l-11_1235/
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

vaja M50 mootorile kolbe mis kannataksid vähe rohkem valu kui originaalid
Kolbide sobivuse kohta ei oska õelda midagi, aga arvan, et kolvidele ei mõju küll hävitavalt see natuke suurem valu, pigem tugevamaid kepse hoopis vaja.(ei tea muidugi, mida mootoriga täpselt plaanis ette võtta on)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

M60 kolb on veel erinev ja erineva kattega sõltuvalt kas Alusil või Nikasil plokk.
Kas neist kumbki malmplokki üldse sobib, ei julge lubada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Jaanus K
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 17.07.2007 19:07 46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jaanus K »

m50b25 kolvid on ka erinevad sõltuvalt kas tegemist on vanosega mootoriga või ilma...
m60 on pealt kõrgendusega, m50 ilma vanoseta on süvendiga ja m50 vanosega on pealt sile
sõrm on m60 lühem, aga sama läbimõõduga kui m50
m50 ilma vanoseta kolvist on m60 ~1mm kõrgem sõrmest kolvilaeni
Kasutaja avatar
Mardo
Huviline
Postitusi: 1238
Liitunud: 05.10.2005 22:25 01
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

tegu vanoseta mootoriga, soov saada surveaste 8,5 peale
aitan seda mootorit natuke järele turboga.
seoses sellega küsingi, et kas ma peaks korraga tugevdatud kepsud
panema ja kolvid hetkel sinnapaika jätma? või vastupidi, lauapeal
olemas ka M52B28 kepsud, mis väljanägemiselt identsed M50 omadega.
olemas on ka M52B28 vänt, et kubatuur 2,8 peale viia.

miks korraga sepis kepse/kolbe ei osta? rahast hakkab kahju, arvestades
et tegu minu esimese turbomootori ehitusega sis ei tahaks neid kolbe ega
kepse näpuveatõttu väljalaskesse lasta! Prooviks alustuseks orig detailidega
ja madala boostiga(0,5bar). Eelkõige tahaks "knowhow" ehk natuke kogemust
saada :)
priitv8 kirjutas:M60 kolb on veel erinev ja erineva kattega sõltuvalt kas Alusil või Nikasil plokk.
Kas neist kumbki malmplokki üldse sobib, ei julge lubada.
Mis oleksid kõrvalnähud? mis oleksid need tegurid mis takistaksid malmplokki sobimist? :)


selline küsimus ka veel lisaks, et palju võib ploki üle puurida et ta
jääks ka kestma, hetkel tehtud puurimine 84,5mm peale.
a.la. kui sügav on kaev sorti küsimus aga äkki keegi oskab nõu anda.

ja veel teemast kõrvale - kas sedavõrd väikse boosti korral peaks üle minema
progetava aju peale või mitte, teoorias jõudsin järeldusele, et orig aju suudab
sellise rõhuga hakkama saada.

edasiste küsimustega siiski pöördun turboclub'i aga kolviküsimus ikka üleval :)
Jaanus K
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 17.07.2007 19:07 46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jaanus K »

Minuteada peaks m52b28 keps 5mm pikem olema kui m50b25 ilma vanoseta? Kui sa nüüd m52b28 vända installid siis m50b25 kepsu/kolviga tuleb kolb u 5mm kaanest välja, seega tarvis rohkem kui 5mm madalamat kolbi või kepsu, et surveaste madalamaks saada.
Arvuta olemasolevate andmetega see põlemiskambri maht praegu m50b25 mootoril välja siis saad edasi mõelda kui palju madalamat kolbi sul tarvis on. Kas kaane tihend tuleb mingi paksem või originaal?
m52b28 kolb on sõrmest kolvi pealispinnani 31,8 mm, m50b25 ilma vanoseta on sama arv 38,2mm...
Keegi siin foorumis kunagi näppis neid kolbe ka ja võrdles omavahel ja lõpuks tundus et see m52b28 kolb tundus kuidagi jõulisem olevat, samas kastutati selle mootori juures mingit nikasil võimisiganes kattega hülsse, et ei tea kas materjali poolest sobivad...
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

On vaja prodetavat aju.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Mardo
Huviline
Postitusi: 1238
Liitunud: 05.10.2005 22:25 01
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

selge, siis panen selle vems'i ikkagi autosse mis mul juba pikemat aega riiulis oma aega ootab.
plokikaane tihend tuleb ikka originaal, kui midagi läheb siis las läheb tihend.
hiljem o-ringida plokk või sis püramid ringid, eks näis.
mul on tunne et panen siiski vanoseta kolvid, m20b20(130mm) mootori kepsud ja m52b28 vända, nüüd aga arvutama
ivarm
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 06.10.2007 18:38 50
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivarm »

Neti andmetel on M50B25 ja M52B28 mõlemad 135mm kepsuga. M50B25TU-l on 140mm-sed.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

milleks seda m52b28 vänta katsetustega lõhkuda. pane siis tavalise 2,5 vänt juba.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Vasta