Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
et siis juhtus selline asi et üks tagumine rehv lõpetas lepingu. hakkasin siis ratast vahetama. alt kruvisin 205/65 ja alla sai pandud 195/65. ei oskagi öelda kuidas selline varuratas pagassi sai . kuna asi juhtus ~300 km kaugusel kodust siis on juba päris palju sellise kombinatsiooniga sõidetud. küsimus ongi siis selline kas see kuidagi diffrit ei kahjusta? põhimõtteliselt ongi see diffri töö aga kui pidevalt vatt taga??
Viimati muutis dan666, 19.07.2008 01:39 20, muudetud 2 korda kokku.
praegu mulle tundub et laius erinev, aga tollidest sa pole midagi maininud.
huvitaks ennastki et kas teeb midagi paha, endal läks ka katki tagant kumm (205/55/R16) ja panin ajutiselt alla 195/65/R15.
darkie kirjutas:praegu mulle tundub et laius erinev, aga tollidest sa pole midagi maininud.
huvitaks ennastki et kas teeb midagi paha, endal läks ka katki tagant kumm (205/55/R16) ja panin ajutiselt alla 195/65/R15.
naljamehed, rehvi kõrguste vahe on 0.8 mm. loomulikult mõjub sillale, üks ratas käib kiiremini. Uuematel autodel ei vaheta käiku ka alla, kui erineva kõrgusega rehvid on, 4 käik maksimum atm-il ja auto arvab et sõidab kurvis kuna väiksem ratas käib kiiremini ringi.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Leho525tds kirjutas:naljamehed, rehvi kõrguste vahe on 0.8 mm.
Sul on ka huvitav matemaatika. Kellel kool ammu seljataga ja matemaatikaga väga sinapeal ei ole, siis abiks tikutaku foorumi kalkulaatorid http://tqhq.ee/dir.php?id=62
Leho525tds kirjutas:naljamehed, rehvi kõrguste vahe on 0.8 mm.
Sul on ka huvitav matemaatika. Kellel kool ammu seljataga ja matemaatikaga väga sinapeal ei ole, siis abiks tikutaku foorumi kalkulaatorid http://tqhq.ee/dir.php?id=62
sai kiiruga valesti arvutatud, realselt asi veelgi hullem selle arvutusmasina järgi.
Kõrguse muut (cm) -1.3
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Aaro kirjutas:Ei juhtu sul seal midagi. Tehasest paljudel lausa kaasas imetillukesed varurattad, ega siis ei ole mõeldud, et nendega saab ainult mõni km sõita..
on küll mõeldud mõne km sõitmiseks ja kui tagarehv läheb, siis eest rehv taha (kui on ühesugused) ja tagavara ette
LauriTT kirjutas:Aga kuidas siis saab teada, kas selline vigur on masinal, või mitte?
põletad tagarehve ja vaatad kas jääb ühtlane jutt mõlemale poole maha. kui jääb siis blokk, kui jääb üks jutt , siis on lahtine differ. Tüütum variant on ratas üles tõsta ühelt poolt taga ja üritada keerata seda, Ploki puhul ei anna ratast keerata, lahtise puhul annab.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Lihtsam viis on ajada üks ratas teepeenra kruusale ja teine jätta teepeale. Peab ka asfaldil oleva ratta ringitõmbama, mitte ainult kruusal oleva. Lisaks on kohe tunda ka kruusateel sõites aga algajale ei soovita viimast varianti, kuna see võib kurvalt lõppeda kraavis.