e30 salongi ventilaator???

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

e30 salongi ventilaator???

Postitus Postitas Angel_L »

tere,
kummitab selline mure, et 318 e30 salongi ventikas ei taha korralikult töötada. Probleem seisneb selles, et kui auto käima panna siis töötab täie võimsusega aga siis minuti pärast hakkab ära surema ja jääb töötama esimese ja teise astme vahelisele kiirusele (lülitil astmeid 3) ehki lüliti ise on viimases astmes.
ehk mõni kes taipab elektrist midagi oskab kommenteerida????? Omal mõistus otsas. :roll:
Kasutaja avatar
Riho
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 02.12.2003 16:37 12
Peamine sõiduk: e39 530i e30 316it e30 318i
Telefon: 5260142
Asukoht: AMBLA Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Riho »

mootor annab otsad ventikal mul oli sama jama aga ostsin uue mootori ja nüüd pole probleeme
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

salongi ventikas

Postitus Postitas Angel_L »

selge uurin seda asja tänud vihje eest :D
MairoG
Huviline
Postitusi: 827
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

.
Viimati muutis MairoG, 09.03.2006 20:11 13, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

salongi ventikas

Postitus Postitas Angel_L »

eile avastasin siis sellise asja et kohapeal seistes kipub jahutusvedelik üle kuumenema (salongi ventikas ei tööta veel). Kas peab hakkama kartma et ploki kaan kuskilt otsast katki???? kui sõitma hakkasin siis temperatuur langes normi ja tiba allagi :?: :?: :?:
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

ventikas

Postitus Postitas Angel_L »

niih salongi ventikas sai siis korda. Oligi mootor läbi. Tänud siimule uue mootori eest ja nüüd vast salong ka vähe soojem :D
mytology
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 05.12.2004 13:20 06

Re: salongi ventikas

Postitus Postitas mytology »

miquell kirjutas:eile avastasin siis sellise asja et kohapeal seistes kipub jahutusvedelik üle kuumenema (salongi ventikas ei tööta veel). Kas peab hakkama kartma et ploki kaan kuskilt otsast katki???? kui sõitma hakkasin siis temperatuur langes normi ja tiba allagi :?: :?: :?:
kas nüüd kui ventikamootor vahetatud enam ei kuumene kohapeal seistes nii?
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

ventikas

Postitus Postitas Angel_L »

ei ole saanud veel proovida aga homme vaatan järgi
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

salongi ventikas

Postitus Postitas Angel_L »

nüüd on mõistus otsas sain sõita 10km ja siis järsku salongi ventikas lakkas töötamast. Võtsin lahti ja mootor oli korras, samuti ka kaitsmed aga nuppu keerates käima ei lähe :shock: vkas kuskilt ei lähe vool edasi?????
Kasutaja avatar
Miilits
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 30.01.2005 19:36 35
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Miilits »

tester kontroll lamp on ??? lykka selle mootori otste vahele kohe näha kas vool tuleb sinnani ;)
Indrek I
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 17.01.2003 12:34 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

Võta mootor kinnitus kohast lahti,võta välja ja ühenda juhtemd sest ta võib sul sinna näiteks kinni kiilund olla(näiteks vajus ära või nihkus paigast) ja kui siis ka ei käi siis hakka ja multimeetriga ringi jooksma
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Reostaati kontrollisid?
Asub samas "ruumis" kus salongi ventilaator aga ligi pääseb salongist (saadki end meeldivalt painutada roolisamba all :D ). Niiskus teeb selle jubinaga pahandust (roostetab, kontakt paha jne). See kui sa oma ventika kiiruse astmeid vahetad siis sa suunad voolu läbi reostaadi, igale kiirusele on oma takistus (spiraalne traat). Nende spiraalide juures on termolüliti, mis teatud kuumusel katkestab vooluahela üldse.
Urgitse see reostaat välja ja vaata kas on nutune olukord (Taastada eriti pole mõtet) või mitte, romulast võid uue osta aga kontrolli kohapeal kohe järgi. Vihjeks, et 50 eeki paras summa selle eest.

Kui sul tuleb mõte regulli nuppu lahti kangutada siis see on paras hiina laegas, vedrud ja kuulid lendavad kaht lehte laiali. Olen seda paar korda lahti-kokku pannud aga enda kogemustest viga sealt pole eriti mõtet otsida.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

salongi ventikas

Postitus Postitas Angel_L »

tänud nõuannete eest uurin veel asja ja annan teada.
Ventikas ei saa kinni kiilunud olla selle vaatasin järgi sest kui lakkas töötamas võtsin kohe lahti et kontrollida kas mootor ika korras ja siis panin tagasi pesasse ja vaatasin, et kuskile vastu ei käi aga tööle ei hakanud ikka. Seega asi voolus ma arvan ????
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

e30 salongi ventikas

Postitus Postitas Angel_L »

mitte ei saa seda reostaati kätte kas on võimalik ilma armatuuri lahti võtmata üldse kätte saada või tuleb siiski armatuuri lammutama hakata. Kui juhtmeidpidi mina siis käsi taha sina taha kuidagi mahtuda aga võibola otsin valest kohast ?????
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Re: e30 salongi ventikas

Postitus Postitas Hans »

miquell kirjutas:mitte ei saa seda reostaati kätte kas on võimalik ilma armatuuri lahti võtmata üldse kätte saada või tuleb siiski armatuuri lammutama hakata. Kui juhtmeidpidi mina siis käsi taha sina taha kuidagi mahtuda aga võibola otsin valest kohast ?????
Oled ikka õiges kohas küll. Ma hoiatasin, et akrobaatikat tuleb teha sama ka näppudega. Armatuuri pole vaja lahti võtta, armatuuri aluse katte aga küll. Vaata hoolega reostaati, kinnitus teine vist ka mingite nagladega. Kui kätte saad siis ise ka imestad kui lihtsalt see käib. Kruvikeeraja võib abiks olla.

Edit: See, et ikka aku juhtmed lahti ja alles siis nokitsema :D
Kui sul peaks tekkima küsimus miks sellises "imbes" kohas reostaat asub, siis seletada võiks seda sellega, et need spiraalid voolu alla lähevad ikka väga-väga kuumaks (kas ka hõõguma, seda pole ma näinud). Aga see on see koht kus õhuvool toimib ja jahutab spiraale. Juhul kui vent ei tööta aga lülitus on töö asendis siis see termolüliti on see, mis alustab oma tööd ja katkestab vooluahela. Väike vidin aga targalt ehitatud.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Vasta