bmw viirus!?!
bmw viirus!?!
eelmine nädal kirjutasin sellest kuidas mu bmw e30 87a. raskuse taha tulekul jukerdama hakkab
-nüüdseks on vahetatud aju , õhuluheja auto on käinud elektriku juures kuid viga ikka alles (mul on mõistus otsas) varasemast olen kuulnud et sellist viga bmw del esineb kuid siis polegi vist lahendust leitud (mõnel juhul vahetati mootor koos juhtmestikuga välja mis muidugi aitas. ) lisainfoks veel et auto seisis mõni kuu paigal enne mida kõik mega hea oli...
palun neil aidata kes vähegi mingit arvamust oskavad avaldada.
ps:tühipööretel on kõik nii nagu peab.
ootan abi...
-nüüdseks on vahetatud aju , õhuluheja auto on käinud elektriku juures kuid viga ikka alles (mul on mõistus otsas) varasemast olen kuulnud et sellist viga bmw del esineb kuid siis polegi vist lahendust leitud (mõnel juhul vahetati mootor koos juhtmestikuga välja mis muidugi aitas. ) lisainfoks veel et auto seisis mõni kuu paigal enne mida kõik mega hea oli...
palun neil aidata kes vähegi mingit arvamust oskavad avaldada.
ps:tühipööretel on kõik nii nagu peab.
ootan abi...
Ühes Total BMW-s oli ükskord lugu ühest tutikast E46-st, millest Inglise esindused ei saanudki jagu. No ei saa. Sellises kohas hakkavad kõvad diagnostikud tavaliselt olematuid asju nägema. Vahetati mootori elektrijuhtmed, kõik andurid, aju, süütepoolid ja veel miljon asja.
Asi sama tark.
Vea lahendas üks independent bmw specialist 5 naela eest. Viga oli praos klapikambrikaanes. Vot nii.
Lihtsalt näiteks kui mõistus otsas.
Asi sama tark.
Vea lahendas üks independent bmw specialist 5 naela eest. Viga oli praos klapikambrikaanes. Vot nii.
Lihtsalt näiteks kui mõistus otsas.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
no näed siis lõpuks olen leidnud kellegi kellel sama probleem on. Aga kas ta on sul siis selline ainult külmalt või on ta koguaeg siuke laiskloom? Minu oma on ennast nüüd soojast peast päris hästi hakanud ülal pidama aga külmalt ei taha kohe mitte minna. Pöördeid ei lase üle 3000 ja jõudu oleks ka nagu mega vähe. Lähen kohalt minema siis tekib siuke väike auk sisse nagu ei saaks kütet peale ja hakkab nagu välja surema aga kui gaasi juurde annan läheb ilusti edasi. Kõik on aga jälle korras kui mootor soojaks saab. No ma ei tea nüüd ka mis tal siis häda on aga korda tahaks saada. Äkki on mõni kellel mõistus selle koha pealt võtab ja aidata saab.
Minu väikesed kogemused Jetronicuga M20-te käimapanemisel näitavad, et probleemide põhjus ei ole 95% elektroonikas
pigem on lonkamise ja jama põhjused
1. hammasrihm valesti
2. vaakumilekked
3. bensusurveprobleemid (pump, pumba toide, regulaator)
4. vale reguleerimine (tühikäigul on sellel juba 3 reguleerimiskohta) - tühikäik, piirdekruvi käppimine, süüde jne
survete all pidasin silmas bensiinisurvet, mitte silindrisurveid...
pigem on lonkamise ja jama põhjused
1. hammasrihm valesti
2. vaakumilekked
3. bensusurveprobleemid (pump, pumba toide, regulaator)
4. vale reguleerimine (tühikäigul on sellel juba 3 reguleerimiskohta) - tühikäik, piirdekruvi käppimine, süüde jne
survete all pidasin silmas bensiinisurvet, mitte silindrisurveid...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990