tagarattad tiba lääpas
sillatalapuksid siia nuid küll ei puutu.mingil määral õõtsapuksid.minu E30-l olid taga senatori vedrud,kui sain .rattad olid jummala otse,isegi teistpidi lääpas .sportvedruga muidugi läksid teie mõistes lääpa.BMW-l on teatavasti õõtshoobadega tagasild,ja sportvedruga nad PEAVAD lääpas olema.enda 535-l kõik puksid vahetatud taga,aga sportvedru teeb oma töö.BMW ju kiireks sportlikuks sõiduks loodudki.kui ei meeldi,ostke golf näiteks ,või vahetahe vedrud-mida pikevedru,seda otsemaks läheb.
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
kusjuures imestan isegi, et miks kõik kiruvad, et rattad lääpas! ringraja autod on siis päris metsas (neil ka madaldus sari all ). kui 325'el olid madalad vedrud all siis olid ka rattad lääpas olenemata sellest, et puksid korras olid, aga pannes talveks kõrged vedrud olid rattad sirgelt. kusjuures olid suvised vedrud nii madalad, et suitsu pakk ei mahtunud ka auto alla, aga see oli veel vanal heal ajal kui tallinnas sai madala vedruga sõita (umbes 7-8 aastat tagasi).
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Sorry et ennem seda teemat ei näinud! Oli Täpselt sama jama-sain lahti.
auto e30 ja sõi 3a tagasi tagant seestpoolt kummi.Silla jubinad puksid kõik korras pensa kulu suur. Taga oli lahkujooks ja näris nii seestpoolt kummi et traat väljas. NB rattad on tänaseni lääpas ja see ei söö kummi.
Lahkujooks oli 2,5cm jube palju ja e30 ei saa kuidagi regullida.ise arvasin et õõtsad olid järgi andnud.Töö-tõstsin auto tõstukile,paninkerevenitus pika tungi rattalaagri korpuse juurde ja venitasin.kuna 2,5cm oli mööda ,siis lükkasin 5cm üle sest raud paindub poole tagasi. kõik sain korda ja tänapäevani on ok ja saad kummidega ikka2 a sõita!
auto e30 ja sõi 3a tagasi tagant seestpoolt kummi.Silla jubinad puksid kõik korras pensa kulu suur. Taga oli lahkujooks ja näris nii seestpoolt kummi et traat väljas. NB rattad on tänaseni lääpas ja see ei söö kummi.
Lahkujooks oli 2,5cm jube palju ja e30 ei saa kuidagi regullida.ise arvasin et õõtsad olid järgi andnud.Töö-tõstsin auto tõstukile,paninkerevenitus pika tungi rattalaagri korpuse juurde ja venitasin.kuna 2,5cm oli mööda ,siis lükkasin 5cm üle sest raud paindub poole tagasi. kõik sain korda ja tänapäevani on ok ja saad kummidega ikka2 a sõita!
Re: tagarattad tiba lääpas
Teen ka natukene teemat nimelt mul bmw e39 523i tahaks ka teada miks mul on veljed just sissepoole kaldu mitte väljapoole mul pigem sööb välimist rehvi kui sisemist milles võib probleem olla. Ja nimelt on taga pepu kõrgemal kui esimene naqu venelastel. Võiks olla ühtlane. Kas ei ole võimalik nii ,et mul lihtsalt liiga jäigad vedrud all mis suruvad pepu nii kõrgele ja lähevadki sissepoole kaldu ?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... uspension/
Oleksin foorumi liikmedele rväga tänulik
Kirjutada Ps! või siia
Ettetänades Keijooo
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... uspension/
Oleksin foorumi liikmedele rväga tänulik
Kirjutada Ps! või siia
Ettetänades Keijooo
-
- Huviline
- Postitusi: 1993
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: tagarattad tiba lääpas
Siiski kaldun arvama, et kaldu on nad sul just väljapoole, mitte sissepoole, nagu ülekoormatud sapikal. Arvestada tuleb ikka, kus rehv maaga kokku puutub ja sellega arvestades vaadata, kas kalle on sisse- või väljapoole.
Re: tagarattad tiba lääpas
Kui vaatan eest või tagant siis näha on ,et rehv puududab väliskülge mitte sisemist ja oleks tiba õhus sisemine külg.joffe kirjutas:Siiski kaldun arvama, et kaldu on nad sul just väljapoole, mitte sissepoole, nagu ülekoormatud sapikal. Arvestada tuleb ikka, kus rehv maaga kokku puutub ja sellega arvestades vaadata, kas kalle on sisse- või väljapoole.
- põrguvanker
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 07.11.2008 15:10 52
Re: tagarattad tiba lääpas
Tagasilla nn ´´kaheksad´´ on võlusõna. Tõestatud vähemalt neljal korral järjest (erinevad autod) (rattad jäävad ikka veits lääpa,aga rehvi söömine kadus)
Ära lenda kiiremini,kui su kaitseingel sõita suudab.
Re: tagarattad tiba lääpas
pole hullu sain paika
Kaks polti lahti ja natukene näpimist ja korras
Kaks polti lahti ja natukene näpimist ja korras