Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Sai võetud automaadi pealt mootor koos mootorijuhtmestiku ja ajudega ning pandud peale teisele kerele. Automaat lendas kauge kaarega nurka ja asemele läks manuaal aga nüüd oleks vaja teada , et mis juhtmed peaks omavahel ära ühendama , et auto saaks aru , et ta Parkingu peal.Ilma ta käima ei tohiks minna ? Niipalju sain nagu aru , et mootoriaju ennast vahetama ei pea. Googeldasin mis ma googeldasin aga täpselt sellist õpetust ei leidnud nagu mul vaja.
duur kirjutas:Kui tahan enda e36-le facelift neeruplekki paigaldada ( originaalis tavaline), kas siis peab kapott ka vastav olema või istub tavaline kah?
Kõlareid vahetades võtsin esiustes airbagi pistikud lahti ja hiljem kui kõik oli kokku pandud jäi airbagi tuli põlema. Kas seda on ise ka võimalik kuidagi ära kustutada? Autoks e60 530i
Kui m57 pole egr termostaati, siis kas egr toru on ise selline, täitsa toru kujuline aga termostaadiga variandil on see termostaat "nagu karp toru otsas ja termostaat istub selle peal" ? Vaatasin ja otsisin enda autolt seda aga plastikkatete vahelt eriti ei tulnud see termostaat näjhtavale ? Kas keegi oskab pildile viidata kus on m57 mootor, millel pole egr termostaati? Nii et pilt tehtud pealolevate katetega, või peab katted ära võtma, muidu polegi võimalik kindlaks teha kas on egr termostaadiga või ilma ?
Edit: niipalju kui mina nüüd enda ja sõbra autosid uurind olen siis teen järelduse
Feislift e39 manuaalil pole egr termostaati. Automaatidel on ! (m57 mootor)
Viimati muutis ladammm, 17.09.2015 18:26 04, muudetud 1 kord kokku.
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
Jah, no aitäh ! siis on selge ! Nende kahe plastkatte vahelt küll ei paista mul seda egr jahutit ja termostaati, niiet juhhuu !! 1 asi vähem mille pärast põdeda
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
Kas keegi teab, kus asub E34 525 TD automaatkasti aju?
Või on kellelgi aimu, mida peaks tegema või ümber muutma, et masin pärast manual swap'i käima läheks? (Hetkel ei võta starterit järgi)
Pean silmas just tagurpidi käigu tulesid ja Trans Program Errorit.
95 aasta, peaks ikka tehaseimmo olema. Kaitsmekarbis K1 Starter Relay puudub, tühi auk selle asemel. Kaitsmekarp
Trans Program Error trikk on ära tehtud, reverse lights veel mitte, see käivitamist ei tohiks takistada(?).
Eks tuleb ta siis juhi jalgade juurde tagasi kupatada, otsinguid jätkama. Mis värvi see interlock relee on muidu? Kollane? Must? 9 piniga vist?
Äkki keegi oskab öelda kuidas saada rihm tagasi peale. Vahetasin rihmapinguti ära ja ei saa nüüd rihma peale ja see rihmapinguti ei liigu üldse,kui maha võtsin siis liikus ilusti kõrvalistuja poole selline tunne et see oleks nagu lukus vms.autoks bmw e39 525 tds m51 mootoriga. Ehk keegi oskab täpsemalt seletada. Tänud ette.
Hullu jõudu rakendades on võimalik see pingutusamort lukku küll pigistada. Koputa see amort oma tööasendisse tagasi, päästa see kronsteini polt lahti (lase seda teist kah natuke lõdvemaks), pane rihm õigesti peale ja kasutades kronsteini jõuõlga pinguta rihm ja keera see polt sisse tagasi. Easy as that.
Kuna vinkoodi järgi varustust vaadates olen aru saanud, et algselt mu autol olnud tavaline riidest sisu ja keegi sinna sport nahk sisu asemele pannud, siis kas kui autol on ka taga istujatel turvapadjad, kas siis ukse polstritel peaks taga ka kirjas olema kuskil AIRBAG ja avanemisluugi moodi koht, nagu seda on esimestel uksepolstritel?
Siis, kas e38 1999a autol on standard varustuses kohe elektriline esiklaasi soojendus kojameeste all ja vihmasensor? Mu autol puudub nii vihmasensor kui ka esiklaasi soojendus, kuid peegli juures on juhtmed olemas vihmasensorile ja parema esi piilari juures on ka lahtine pistik, kuhu peaks käima eiklaasi soojendus mu arust.
KristjanK kirjutas:Hullu jõudu rakendades on võimalik see pingutusamort lukku küll pigistada. Koputa see amort oma tööasendisse tagasi, päästa see kronsteini polt lahti (lase seda teist kah natuke lõdvemaks), pane rihm õigesti peale ja kasutades kronsteini jõuõlga pinguta rihm ja keera see polt sisse tagasi. Easy as that.
No proovi kuidas tahad aga ei sealt kronsteinist ei jõua küll midagi nii palju pingutada et saaks sinna leevendi/amordi auku.
e39tds kirjutas:Äkki keegi oskab öelda kuidas saada rihm tagasi peale. Vahetasin rihmapinguti ära ja ei saa nüüd rihma peale ja see rihmapinguti ei liigu üldse,kui maha võtsin siis liikus ilusti kõrvalistuja poole selline tunne et see oleks nagu lukus vms.autoks bmw e39 525 tds m51 mootoriga. Ehk keegi oskab täpsemalt seletada. Tänud ette.
Selle pingutiga imelikud lood. Korra ka juhtunud, et rihma maha võttes liikus kenasti ja lukustus ära. Rihma peale pannes kargas lahti ja kokku suutsin suruda teda ainult poolde vinna(üritasin pool päeva). Lahenduseks oli poest tutikas pingutus amort.
Autoks e60 530d 2004.a Kaks viga hiljuti lambist ekraanile löönud: eile "Restraint Systems Faulty - Function of airbags, belt tensioners and belt force limiters faulty. Ensure your seat belt is fastened despite the fault!" (kustutasin arvutiga ära ja tagasi ei tulnud) ja täna "Dynamic drive temporarily inactive" (kadus peale uuestikäivitamist ära, aga ilmus millalgi tagasi). Kas need vead võivad olla tingitud vanast/omadega läbi akust või kehvast laadimisest (nt madal pinge lõdva genekarihma tõttu)?
E39 3.0d 142 kw. Probleem. Teatud ajal ei liigu auto enam põhjagaasiga üle 3000 voi 4000 pöörde, oleneb olukorrast. Kiire veakoodide lugemine näitas.
1260 - delivery pump control system.
Sai viga ara kustutatud ja pôhjagaasi proovisõidul käidud. Viga kohe tagasi. Proovisôidu ajal polnud arvuti taga. Saan aru, et viga mingis pumbas. Aga milleses ? Mitu neid on konkreetsel mootoril ? Nagu ma aru saan siis üks on paagisisene ? Aga see vist ei tohiks mõjutada kuna autol on nii tühja kui täis paagiga sama probleem.
Siis googeldades leidsin ühe teema sarnaste sümptomitega ja seal oli lahenduseks mingi pumba vahetus põhja all. Samas kuskilt kuulsin juttu et mingi pump on veel kuskil küttefiltri juures.
Oleks vãga tore kui keegi oskaks mingit selgitavat infot anda.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
juhi pool põhja all on pump, see on väsinud, soovitan osta ainult originaal pierburgi pumba, hiinakad on küll tunduvalt odavamad aga keegi kunagi ei tea kaua kestab, minul rekord on 1 nädal ja pump küpse
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541