2. leht 5-st
Postitatud: 11.04.2007 18:23 57
Postitas marek320
Mingi juhe lahti, halvasti...pistik halvasti ühendatud..., kohapeal andis ühendust aga kiirendades ja raputades mitte?
kunagi tsiklil oli küünlajuhe lahti, kohapeal töötas ilusti aga kui sõitma hakkasid suri välja.
Postitatud: 11.04.2007 18:38 39
Postitas truumu
marek320 kirjutas:Mingi juhe lahti, halvasti...pistik halvasti ühendatud..., kohapeal andis ühendust aga kiirendades ja raputades mitte?
kunagi tsiklil oli küünlajuhe lahti, kohapeal töötas ilusti aga kui sõitma hakkasid suri välja.
Ei
Postitatud: 11.04.2007 18:43 46
Postitas ryan
õhulugeja pistik vales asendis?
Postitatud: 11.04.2007 18:44 30
Postitas Ceed
keegi niikuinii seda absurdset viga välja ei mõtle ju... anna teistele ka teada
Postitatud: 11.04.2007 18:46 29
Postitas Hornet
Siemensi või Boschi pritse? Kõik komponendid auto küljes ikka samast 'ooperist'?
Postitatud: 11.04.2007 18:57 51
Postitas marek320
äraarvamis mäng ruulib
vihjeid? kas autoga oli enne vea ilmnemist midagi tehtud? või tuli lambist?
valed küünlad või läbi omadega,
gaasiga mingi kamm...
udutule pirn läbi
Postitatud: 11.04.2007 19:00 01
Postitas Joel_H
Mu M54B25-l olid täpselt samad sümptomid ja vea põhjustajaks sisselaske poolne nukaandur (mille sa ise oma targa masinaga välja lugesid
) .. antud juhul küll kindlasti mitte see ..
Postitatud: 11.04.2007 19:10 02
Postitas truumu
marek320 kirjutas:äraarvamis mäng ruulib
vihjeid? kas autoga oli enne vea ilmnemist midagi tehtud? või tuli lambist?
valed küünlad,
gaasiga mingi kamm...
udutule pirn läbi
Tuli lambist
Kõik detailid õiged
Selleks, et auto korda saada ei vahetanud midagi(kuigi peaks)
Postitatud: 11.04.2007 19:11 05
Postitas truumu
Hornet kirjutas:Siemensi või Boschi pritse? Kõik komponendid auto küljes ikka samast 'ooperist'?
Bosch
Postitatud: 11.04.2007 19:25 37
Postitas marek320
kisub huvitavaks
midagi oli ligadi-logadi ja piisas selle kinnikeeramisest(panemisest)
...no ma ei tea... õlivarras(kork) halvasti ja tihend niru
me ei taha taibuks saada, lihtsalt tööl ja igav
Postitatud: 11.04.2007 20:07 18
Postitas patrik
sa ei vastanud rihmaratta kohta.
üldiselt kui elektri osad kõik kontrollitud ja korras, tuleks hakata mehhaanilist korrasolekut kontrollima: rihmarattad, summuti, sisselase umbes, nuka asendid jne
muide, palju õlitase oli?
Postitatud: 11.04.2007 20:23 12
Postitas MuiduMees
sisselaskekollektori vahelt saab äkki õhku, kehvasti kinni või midagi
Postitatud: 11.04.2007 20:27 03
Postitas Martin_S
patrik kirjutas:muide, palju õlitase oli?
ma mõtlesin sama. aga vigane õlikork äkki
midagi õlirõhuga??
Postitatud: 11.04.2007 20:30 01
Postitas patrik
ma mõtlesin sama. aga vigane õlikork äkki midagi õlirõhuga??
ei ma mõtlen muud.kas mitte liiga palju õli oli?
Postitatud: 11.04.2007 20:33 00
Postitas Martin_S
ma mõtlesin vähe õli
aga mu sõbra vanal masinal samuti 520 92. sama teema. huvitav kas äkki sama masin ATI lõpuga number.
Postitatud: 11.04.2007 20:35 49
Postitas truumu
patrik kirjutas:sa ei vastanud rihmaratta kohta.
üldiselt kui elektri osad kõik kontrollitud ja korras, tuleks hakata mehhaanilist korrasolekut kontrollima: rihmarattad, summuti, sisselase umbes, nuka asendid jne
muide, palju õlitase oli?
See kõik kontrollitud
Rihmaratast vaatasin enne vändaanduri vahetust, korras
Õli sai selle aja jooksul mitu korda vahetatud
Omanik võitles asjaga ligi 2 aastat
Aga kuna harjus juba ära siis eriti ei rabelenud
Tõsisemalt sai asi alles praegu ette võetud
Jättis auto mõneks päevaks minu käsutusse ja siis ma kärutasin ringi ja uurisin
Esimene päev oleks äärepealt taha laksu saanud
Stendis käitus auto ideaalselt
Postitatud: 11.04.2007 20:37 43
Postitas truumu
huvitav kas äkki sama masin ATI lõpuga number
Ei jäta numbreid meelde, iga päev neid tükki 10
Postitatud: 11.04.2007 20:50 50
Postitas Martin_S
äkki on asi gaasitrossi pingsuses? mul tekkis sellest mingid anomaaliad
Postitatud: 11.04.2007 21:04 22
Postitas BigMoneyWaste
Õhuvõtu torustiku tõmbas kuskilt kokku või sinna midagi ette ja ei saanud õhku kätte teatud "asendis"
Postitatud: 11.04.2007 21:46 46
Postitas truumu
Martin530 kirjutas:äkki on asi gaasitrossi pingsuses? mul tekkis sellest mingid anomaaliad
Ei, selle oleks ma pote pinge järgi välja nuputanud
Postitatud: 11.04.2007 21:47 39
Postitas Anti525
kütus oli vale
Postitatud: 11.04.2007 21:49 54
Postitas Andrus_V
Äkki õhulugeja lõdvik oli katki?
?
Postitatud: 11.04.2007 21:57 04
Postitas adidas117
äkki midagi kütuse tagasivooluga:s (polnd vist arukas vastus:d)
Aga enda 325 (e36) sama probleem ja 3 korda diagnostikat UMis pole aidanud et ootaks ka vastust:D
Postitatud: 11.04.2007 22:08 52
Postitas marek320
Anti525 kirjutas:kütus oli vale
2 aastat vale kütusega vaevalt sõitis
pensjonääri haigus ehk? tuli korralikult peeneks lasta ehk siis torud puhtaks
Postitatud: 11.04.2007 22:26 32
Postitas SaareSiim
Pakun, et karterituulutus umbes.
Postitatud: 11.04.2007 22:30 27
Postitas Cardo
Ok ku truumu tahab pikka jorutamist, siis hakkame otsi kokku tõmbama.
Viga on kapoti all, mitte salongis ega pagasnikus, ühtegi detaili ei pea vahetama, seega oli viga parandatav mõnda agregaati, või juhet liigutades, puhastades, midagi ümber tõstes.
Kas miskit kiilus kinni, või oli keegi midagit valesti tagasi pannud ?
Pakun tühikäigu mingi andur jäi peale ?
Postitatud: 11.04.2007 22:38 02
Postitas Oliver525
Mingi teema no räägi välja siis akuklemm sitalt peal??
Postitatud: 11.04.2007 22:41 55
Postitas Martin_S
nagu ma aru saan siis viga pole lisaõhus.
ma ei usu et ka tühikäiguklapi ja gaasiklapi juhe segamini on aetud
gaasiklapi rike vaevalt.
kütusest rääkides vaevalt et kütuse tagasivool ja pealevool segi oli aetud.
mul hakkab pea halliks mõtlemisest minema
vapsee rahu enam ei saa
Postitatud: 11.04.2007 22:42 46
Postitas V2ike_Suur
Oliver525 kirjutas:Mingi teema no räägi välja siis akuklemm sitalt peal??
Viga pidi ju kapoti all olema
Postitatud: 11.04.2007 23:39 19
Postitas Ingmar
Võiks ju anda mõne vihjegi, kas viga oli mehhaanilist tüüpi või elektris.