2. leht 2-st

Postitatud: 10.12.2007 12:50 18
Postitas H_Margus
Mida rohkem veermik käest lastud on, seda jõudsamalt hakkab ka salongis kõikvõimalike naginaid ja muid mitte just kõrva paitavaid helisid kostuma :D

Postitatud: 17.12.2007 03:02 30
Postitas kait
E34 teemal....mootorist oleneb ka palju, ntks 1,8 on kordi lärmakam kui 2,5...ning see omakorda lärmakam kui V8. eeldusel et korras autod ja sumpad eksole.

enda lemmik. E39 alcantara polstriga (matid salongi helid).

Postitatud: 17.12.2007 10:09 37
Postitas Hans
kait kirjutas:E34 teemal....mootorist oleneb ka palju, ntks 1,8 on kordi lärmakam kui 2,5...ning see omakorda lärmakam kui V8. eeldusel et korras autod ja sumpad eksole.
Loll jutt suhu tagasi.

Postitatud: 17.12.2007 10:45 08
Postitas kait
okei. "kordi" on ja vähe liig.
aga päris tugevat müra teeb 1,8. ning V8 on 2,5st vaiksem. kõik kolm autot käe pärast võtta ning saab ümber istudes võrrelda. (ning jutt on siis obviousli mootori mitte rehvi või tuulemürast)

Postitatud: 17.12.2007 12:23 59
Postitas Hans
kait kirjutas:okei. "kordi" on ja vähe liig.
aga päris tugevat müra teeb 1,8. ning V8 on 2,5st vaiksem. kõik kolm autot käe pärast võtta ning saab ümber istudes võrrelda. (ning jutt on siis obviousli mootori mitte rehvi või tuulemürast)
Oled istunud 1,8 e34 sees? Tavai teeme katsed ära. On mingi adekvaatne mõõteriist ka kaasa haarata?

Postitatud: 17.12.2007 12:27 56
Postitas Indrek_M
kait kirjutas:okei. "kordi" on ja vähe liig.
aga päris tugevat müra teeb 1,8. ning V8 on 2,5st vaiksem. kõik kolm autot käe pärast võtta ning saab ümber istudes võrrelda. (ning jutt on siis obviousli mootori mitte rehvi või tuulemürast)
Mul on küll tunne, et sa võrdled 1.8 kolmekat, 2.5 viiekat ja V8 seitsmekat omavahel :)

myratase

Postitatud: 17.12.2007 12:30 02
Postitas Angel_L
Hans kirjutas:
kait kirjutas:okei. "kordi" on ja vähe liig.
aga päris tugevat müra teeb 1,8. ning V8 on 2,5st vaiksem. kõik kolm autot käe pärast võtta ning saab ümber istudes võrrelda. (ning jutt on siis obviousli mootori mitte rehvi või tuulemürast)
Oled istunud 1,8 e34 sees? Tavai teeme katsed ära. On mingi adekvaatne mõõteriist ka kaasa haarata?
no kui juba konkreetselt minigite seadmetega mõõta - võiks juba asja siis suuremaks ajada ja rohkem autosid/mudeleid kaasata testi.

Postitatud: 17.12.2007 14:18 47
Postitas M4rt
kait kirjutas:okei. "kordi" on ja vähe liig.
aga päris tugevat müra teeb 1,8. ning V8 on 2,5st vaiksem. kõik kolm autot käe pärast võtta ning saab ümber istudes võrrelda. (ning jutt on siis obviousli mootori mitte rehvi või tuulemürast)

Mootorist küll midagi ei olene, näiteks Hansu 518 on üks vaiksemaid e34 millega ma sõitnud olen. Ei tasu oma arvamustega tunigenad suvalisele autole millega korra sõitnud oled, eriti kui nende sesiukorras kindel ei ole

Postitatud: 17.12.2007 15:34 54
Postitas kait
okei panid paika ära, ma mõtlesin et mul peres on üks väga korralik 518 aga ju siis ei ole.

Postitatud: 17.12.2007 22:21 04
Postitas BMW E39
M4rt kirjutas:
Mootorist küll midagi ei olene, näiteks Hansu 518 on üks vaiksemaid e34 millega ma sõitnud olen. Ei tasu oma arvamustega tunigenad suvalisele autole millega korra sõitnud oled, eriti kui nende sesiukorras kindel ei ole
Sul oli vist väga kiire seda kirjutades , esimese hooga ei saanud teisest lausest aru. Kui oma autosid võrrelda , siis e39-al ja audi c4-jal on rehvimüra olematu , ent audi b6-el on rehvimüra lausa häiriv.

Postitatud: 18.12.2007 12:49 26
Postitas HannesT
Audi B6 on vist mingi uuem A4? igatahes C4 ehk 100/A6 on peres olemas ja ma ei ütleks, et just olematu rehvimüraga. Umbes sama, mis E34. Küll aga on suur vahe, kas on R4 või V6 mootor. Viimast pole alla 2500rpm sisse kuuldagi.

Postitatud: 18.12.2007 15:04 47
Postitas Marko S
Isegi mu diisel on vaikne (E34) kuigi mingi hetk tundub,et puhuks nagu eest aknatihendite vahelt sisse,jube kohin on :roll: ja muidugi tuleks ära vahetada esiuste tihendid,sest need surnud ja arvatavasti saaks selle sii vaiksemaks ka :)

Muidu 15 aastat vana auto kohta lausa nauding.
Ma ennem sõitsin jaapanlasega,kõik müra mis väljast tuli kostis sisse nagu ei olekski keret ümber,aga õnneks (kahjuks) sai too auto otsa ja otsustasin BMW kasuks,ei kahetse kuigi peavalu on olnud :P

Postitatud: 20.12.2007 19:00 31
Postitas laurts
diislijoodik kirjutas: E46 330xd-l kostab tee- või rehvimõra väga hästi läbi. Sõida nagu sapikaga. Kui väidad, et keegi ei kurda, siis mina küll pole rahul antud E46-ga teemüra suhtes. Nii, kui killustikuga pinnatud tee peale satub, on lärm salongis. Kas neliveo iseärasus või siiski porno. Kui jutt oli sellest, et uuem on reeglina parem, siis vanal E30-l müra suhtes sellist tugevat vahet ei olnud.
sama siin,peres nii E46 kui ka E39.E46 sõites on salongi väga hästi kosta tee ja rehvimüra ning sellest tingituna teeme pere kõik pikemad sõidud E39-ga.eks palju oleneb ka omaniku eelmisest automargist,kuidas see salonimüra tundub.jaapanlasest sakslasesse istuda on lausa lust,iga saksa auto vaiksem kui japunn.

Postitatud: 20.12.2007 20:21 49
Postitas Silwer
laurts kirjutas:jaapanlasest sakslasesse istuda on lausa lust,iga saksa auto vaiksem kui japunn.
No mitte alati. Kui võrrelda uut Lexus gs300 ja BMW 500 siis siin on just BMW see kes hiilgab oma rehvimüra ja mootori kõminaga. Lexus pole muidugi ka just nagu iga teine jaapanlane aga siiski näitab et on ka erandeid.

Postitatud: 20.12.2007 20:32 48
Postitas laurts
Silwer kirjutas:
laurts kirjutas:jaapanlasest sakslasesse istuda on lausa lust,iga saksa auto vaiksem kui japunn.
No mitte alati. Kui võrrelda uut Lexus gs300 ja BMW 500 siis siin on just BMW see kees hiilgab oma rehvimüra ja mootori kõminaga. Lexus pole muidugi ka just nagu iga teine jaapanlane aga siiski näitab et on ka erandeid.
arvasin,et siit tagasiside tuleb ja jätsin enda eelmisesse posti mainimata,et pidasin silmas keskklassi jaapanlasi(Mazda6,Accord,Avensis,jne.).Lexuse salongi vaikuses ei ole kahtlustki.

Postitatud: 26.12.2007 19:30 08
Postitas kenwood1
E39 müra tase on tõesti väga vaikne kuid julgen öelda, et endal mul on 95 aasta e34 ja veel touring ka pealekauba ning müra tase on ka ikka väga madalale viidud, meenteel on vaid kuulda et aknatihendid või siis ukse tihendid tahavad kohendamist aga üldiselt mina eelistaks e34 e32-le kuna varustus tase on suht võrdne neil kahel ning ka mootori valikud väga lähedased ja e34-sid on kindlasti rohkem seega varuosadega muret ei teki! ja pealegi on e34 tibake kergem ja tundub, et ka natuke stabiilsm ning kiirenduse kohapealt ei saa ka kohe üldse kurta, igaljuhul kui mina seisaks sellise otsuse ees siis otsustaksin e34 kasuks aga alla 2,5l benzaka mina isklikult ei ostaks beemarit kuna e34 kere tahab oma mõõtudelt ka mootori poolt resursse saada , aga jällegi oleneb inimesest kes selle ostab.