Postitatud: 10.12.2007 12:50 18
Mida rohkem veermik käest lastud on, seda jõudsamalt hakkab ka salongis kõikvõimalike naginaid ja muid mitte just kõrva paitavaid helisid kostuma
Loll jutt suhu tagasi.kait kirjutas:E34 teemal....mootorist oleneb ka palju, ntks 1,8 on kordi lärmakam kui 2,5...ning see omakorda lärmakam kui V8. eeldusel et korras autod ja sumpad eksole.
Oled istunud 1,8 e34 sees? Tavai teeme katsed ära. On mingi adekvaatne mõõteriist ka kaasa haarata?kait kirjutas:okei. "kordi" on ja vähe liig.
aga päris tugevat müra teeb 1,8. ning V8 on 2,5st vaiksem. kõik kolm autot käe pärast võtta ning saab ümber istudes võrrelda. (ning jutt on siis obviousli mootori mitte rehvi või tuulemürast)
Mul on küll tunne, et sa võrdled 1.8 kolmekat, 2.5 viiekat ja V8 seitsmekat omavahelkait kirjutas:okei. "kordi" on ja vähe liig.
aga päris tugevat müra teeb 1,8. ning V8 on 2,5st vaiksem. kõik kolm autot käe pärast võtta ning saab ümber istudes võrrelda. (ning jutt on siis obviousli mootori mitte rehvi või tuulemürast)
no kui juba konkreetselt minigite seadmetega mõõta - võiks juba asja siis suuremaks ajada ja rohkem autosid/mudeleid kaasata testi.Hans kirjutas:Oled istunud 1,8 e34 sees? Tavai teeme katsed ära. On mingi adekvaatne mõõteriist ka kaasa haarata?kait kirjutas:okei. "kordi" on ja vähe liig.
aga päris tugevat müra teeb 1,8. ning V8 on 2,5st vaiksem. kõik kolm autot käe pärast võtta ning saab ümber istudes võrrelda. (ning jutt on siis obviousli mootori mitte rehvi või tuulemürast)
kait kirjutas:okei. "kordi" on ja vähe liig.
aga päris tugevat müra teeb 1,8. ning V8 on 2,5st vaiksem. kõik kolm autot käe pärast võtta ning saab ümber istudes võrrelda. (ning jutt on siis obviousli mootori mitte rehvi või tuulemürast)
Sul oli vist väga kiire seda kirjutades , esimese hooga ei saanud teisest lausest aru. Kui oma autosid võrrelda , siis e39-al ja audi c4-jal on rehvimüra olematu , ent audi b6-el on rehvimüra lausa häiriv.M4rt kirjutas:
Mootorist küll midagi ei olene, näiteks Hansu 518 on üks vaiksemaid e34 millega ma sõitnud olen. Ei tasu oma arvamustega tunigenad suvalisele autole millega korra sõitnud oled, eriti kui nende sesiukorras kindel ei ole
sama siin,peres nii E46 kui ka E39.E46 sõites on salongi väga hästi kosta tee ja rehvimüra ning sellest tingituna teeme pere kõik pikemad sõidud E39-ga.eks palju oleneb ka omaniku eelmisest automargist,kuidas see salonimüra tundub.jaapanlasest sakslasesse istuda on lausa lust,iga saksa auto vaiksem kui japunn.diislijoodik kirjutas: E46 330xd-l kostab tee- või rehvimõra väga hästi läbi. Sõida nagu sapikaga. Kui väidad, et keegi ei kurda, siis mina küll pole rahul antud E46-ga teemüra suhtes. Nii, kui killustikuga pinnatud tee peale satub, on lärm salongis. Kas neliveo iseärasus või siiski porno. Kui jutt oli sellest, et uuem on reeglina parem, siis vanal E30-l müra suhtes sellist tugevat vahet ei olnud.
No mitte alati. Kui võrrelda uut Lexus gs300 ja BMW 500 siis siin on just BMW see kes hiilgab oma rehvimüra ja mootori kõminaga. Lexus pole muidugi ka just nagu iga teine jaapanlane aga siiski näitab et on ka erandeid.laurts kirjutas:jaapanlasest sakslasesse istuda on lausa lust,iga saksa auto vaiksem kui japunn.
arvasin,et siit tagasiside tuleb ja jätsin enda eelmisesse posti mainimata,et pidasin silmas keskklassi jaapanlasi(Mazda6,Accord,Avensis,jne.).Lexuse salongi vaikuses ei ole kahtlustki.Silwer kirjutas:No mitte alati. Kui võrrelda uut Lexus gs300 ja BMW 500 siis siin on just BMW see kees hiilgab oma rehvimüra ja mootori kõminaga. Lexus pole muidugi ka just nagu iga teine jaapanlane aga siiski näitab et on ka erandeid.laurts kirjutas:jaapanlasest sakslasesse istuda on lausa lust,iga saksa auto vaiksem kui japunn.