11. leht 13-st

Re: A vs B-osa

Postitatud: 04.10.2017 21:21 04
Postitas ttsys
BMW ei kasuta seda ega Castrol õli enam. BMW tooraine on gaasist ja protsessi teeb Shell.
BumBum kirjutas:Castrol EDGE vs BMW 5W30 oils contest:
https://www.youtube.com/watch?v=g7Tc-YkJRxk" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisaks selle katse metoodikat ja kõike muud ei kommenteeri. Alates sellest, kas üldse valati kolbi neid vedelikke, mille pakendid on videos presenteeritud kuni füüsikaliste-keemiliste laborikatsetulemuste valiidsuseni välja.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 04.10.2017 21:43 18
Postitas teet82
ttsys kirjutas:Ei vasta tõele.
Ega ei hakka vaidlema ka, ei ole päris minu eriala need tootmisprotsessid.

Kui võtame mingi konkreetse detaili, näiteks mingi "Lemförder" õõtshoova, mis maksab esinduses näiteks 150EUR ja poes käiatuna 100EUR, siis vaevalt "Lemförder" tegi esindus jaoks oluliselt parema toote ja müüs selle 140EUR eest BMW-le. Pigem müüdi mõlemad 80 EUR eest ja esindus keevitab lihtsalt julmalt otsa oma BMW logoga karbi eest. Iseenesest on see arusaadav ka, sest juba personali on ju kõvast üleval pidada esinduses, kliendid tahavad kohvi juua jne..

Nii väga tahaks uskuda vist, et need käiatud varuosad on ikkagi originaalid :D

Re: A vs B-osa

Postitatud: 04.10.2017 22:09 54
Postitas toivoku
ttsys on nagu moslem kes pimesi usub sellesse, et peale surma tulevad 100 neitsit ja suur rikkus. Küsin korra veel, et miks sa nii kindlalt arvad,et sul 100% õigus on?
Kuna amordid läksid eile öösel külge, siis pildid on kahjuks ainult stabila logodest ja saksa tekstist nii originaalil kui ka siis "swagi" tootel.

Kui aegaon siis ennem nädalalõppu tuleb üks sarnane asi veel, vbla isegi parem, e39 tagasilla õhkpatjade regullimisandurid, pakendajaks meat and doria, sees originaal toode.

Pilt
Pilt

Samas ma isegi eita miks ma nii hirmsasti siin sõnavõtan, ilmselgelt teemast mitte muhvigi ei tea ja noh tegelt ega minu elu või elustiili kellegi kolmanda arvamus kuskil niikuinii ei muuda, õpitakse ikkagi enda vigadest. Siiani omastarust nagu vigapole olnud :D

Re: A vs B-osa

Postitatud: 04.10.2017 22:38 39
Postitas BumBum
ttsys-i meeleheaks leidsin ühe parema video, paraku küll Mercedese varuosade võrdlus.

Late W124 front control arm: OE vs TRW aftermarket
https://www.youtube.com/watch?v=CHzVpBF9_Sg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: A vs B-osa

Postitatud: 04.10.2017 23:08 26
Postitas Oliver.L
Isegi olen M57D30 EGRi teemostaadi Gates-i karbis saanud "originaal logodega ja Behri toote" tegelikult.:mrgreen:

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 00:04 53
Postitas BumBum
Oliver.L kirjutas:Isegi olen M57D30 EGRi teemostaadi Gates-i karbis saanud originaal logodega ja Behri toote tegelikult.:mrgreen:
Juutuubiga hoogu minnes oli seal üks video sellest, miks üks loobus Brembo pidurite edasimüümisest.
Probleem oli selles, et karp on Brembo aga tootja teisejärguline firma. Brembo vabanduseks on, et kvaliteet ei lange ja lihtsam on mõnikord teistel tellida töö, kvaliteedinõuded on etteantud. Paraku probleem just klientide tagasisidest algas, ühed kiidavad, teised laidavad.
Sellepõhjal võiks öelda, et BMW le toodetakse kindlaks määratud vabrikutes toodangut. B- varusadetootjad aga omakorda võivad tellida omatoodangu alltöövõtjatelt. Seal omakorda võib mõõtude erinevus olla suuremates sajandikes, kui seda nõuaks BMW.

Ma usku ei ole muutnud :D Ma olen algusest peale olnud arvamusel, et teatud osad on mõistlik panna B-osad, teatud osade puhul, need mille vahetmine kulukam on, need on mõistlik panna OEM/OE varuosad.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 00:16 53
Postitas Oliver.L
Jah, ja selletõttu näiteks pidurid ja vedrustus võikski minu silmis olla originaal ning sellest ka kogu see asi siin alguse sai ju. :mrgreen:

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 00:22 56
Postitas jargo
Pidurid siiski originaalid või paremad!
Kui auto kasutusotstarvet on muudetud,siis tihti originaalpiduritest,vedrustusest,siduritest ei piisa!
Samas järelturutootjad seda pakuvad!
Oliver.L kirjutas:Jah, ja selletõttu näiteks pidurid ja vedrustus võikski minu silmis olla originaal ning sellest ka kogu see asi siin alguse sai ju. :mrgreen:

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 00:27 47
Postitas Oliver.L
jargo kirjutas:Pidurid siiski originaalid või paremad!
Kui auto kasutusotstarvet on muudetud,siis tihti originaalpiduritest,vedrustusest,siduritest ei piisa!
Samas järelturutootjad seda pakuvad!
Oliver.L kirjutas:Jah, ja selletõttu näiteks pidurid ja vedrustus võikski minu silmis olla originaal ning sellest ka kogu see asi siin alguse sai ju. :mrgreen:
Jah, ei vaidle, aga wtf enda diisliga ei sõida ringrada igapäevaselt, nii et ei näe nagu põhjust midagi muud ja veel efektiivsemat sinna alla toppida. :roll:

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 00:36 44
Postitas jargo
Jah!
Aga loogika ju olemas.
miks k**at 316-le pandi õhkjahutuseta kettaid,taha trumleid ja näiteks 328 pandi jahutusega kettaid!
Mõlemad lähevad 200km/h välja ja mõlemad võivad haagist vedada! Kas siis 316 vend ei tohikski pidama saada? Või ainult kõverate ketastega? Ja 26 meetrit hiljem! :D

Ehk 316 vennal on võimalus järelturutoodete seast leida ikagi ventileeritavad kettad ja sobivad sadulad!
tehase listist ta endale sobivat asja ei leia!
Ilmselgelt tuleb siis kohe arutelu,et pidureid ei tohi üldse ümber ehitada,siis osaliselt olen nõus,kuid mitte täielikult!

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 00:39 52
Postitas Oliver.L
Mind huvitab tegelikult see, et miks Sul peaks tekkima huvi üldse 316ga käru vedada.. :mrgreen:

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 00:41 21
Postitas jargo
Ja sellega 200km/h sõita! :D

Hea küsimus!

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 00:43 18
Postitas jargo
Välja mõtlesin:
tehas lubas 6,3l/100-le kütusekulu!
.............aga võttis k***t üksteist! :mrgreen:

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 00:45 02
Postitas Oliver.L
Kõigil on erinevad huvid (huvide all pean silmas 200 km/hga sõitmist ja käru vedamist 316ga) ja mina pole ka see inimene ütlema, miks omal ajal BMW insenerid niimoodi otsustasid. Jah, olen ka kõrgharitud tootmisinsener, aga hetkel jään Sulle (loodan, et tohin sinatada) vastuse võlgu. :oops:

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 00:47 49
Postitas jargo
Ma mõlisen siin niisama! :D
Nagunii on kogu see teema,et kellele ema-kellele tütar!
Ärge minu jutust suurt numbrit tehke!

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 00:49 03
Postitas Oliver.L
Ma lihtsalt julgen tunnistada oma harimatust. Mõni raiub siin s***a tükimat aega juba. :mrgreen:

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 03:18 28
Postitas ttsys
Elemenaarne Watson - see, kes on milleski 100% kindel - see ei arva. ;)
Vot ei ole soovi enam selgitustega mitmendale ringile minna ja seetõttu vaevu süvenema, mida on siia päris mitmele lehele kogunenud.
PS: BMW osta selles elus - eriti, kui veel moslem pole. :mrgreen: :mrgreen:
toivoku kirjutas:ttsys on nagu moslem kes pimesi usub sellesse, et peale surma tulevad 100 neitsit ja suur rikkus. Küsin korra veel, et miks sa nii kindlalt arvad,et sul 100% õigus on?

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 06:10 06
Postitas ooDDoo
mul vennal näiteks vedeleb e 46 compact 316 ja täiesti konksuga variant. miks kärukonks kaheliitrisel nii ulme tundub?

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 07:29 33
Postitas teet82
BumBum kirjutas:ttsys-i meeleheaks leidsin ühe parema video, paraku küll Mercedese varuosade võrdlus.
Late W124 front control arm: OE vs TRW aftermarket
https://www.youtube.com/watch?v=CHzVpBF9_Sg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui tahaks norida, siis võiks öelda, et siin videos on B-osa kattekumm eelnevalt väljavenitatud asendis, pole paika surutud ülevalt. Päris paljudel uutel osadel on ta nii, paigalduse käigus läheb paika ise.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 08:07 10
Postitas BumBum
teet82 kirjutas:
BumBum kirjutas:ttsys-i meeleheaks leidsin ühe parema video, paraku küll Mercedese varuosade võrdlus.
Late W124 front control arm: OE vs TRW aftermarket
https://www.youtube.com/watch?v=CHzVpBF9_Sg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui tahaks norida, siis võiks öelda, et siin videos on B-osa kattekumm eelnevalt väljavenitatud asendis, pole paika surutud ülevalt. Päris paljudel uutel osadel on ta nii, paigalduse käigus läheb paika ise.
See tundus jah kuidagi, meelega sissejäetud lõik. Kõige suurem erinevus video teises pooles kus näitab liikumise ulatust.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 08:16 56
Postitas BumBum
jargo kirjutas:Jah!
Aga loogika ju olemas.
miks k**at 316-le pandi õhkjahutuseta kettaid,taha trumleid ja näiteks 328 pandi jahutusega kettaid!
Mõlemad lähevad 200km/h välja ja mõlemad võivad haagist vedada! Kas siis 316 vend ei tohikski pidama saada? Või ainult kõverate ketastega? Ja 26 meetrit hiljem! :D
Kerime 10-20 aastat tagasi. Turg oli see mis määras valikud. Rahuliku sõidustiiliga inimesed valisid väikse mootoriga autod. 328 oli sellel ajal ikka midagi väga erilist.
10 aastat tagasi oli huumor, kui vaadati soomalste poole, kes oma 1.6 diiselautodele tuuningut tegid. Eestis alla 2.5 mootoriga autoga sõitsid ainult imelikud inimesed :D
Nüüd lõpuks oleme jõudnud suurde maailma. Suure mootoriga(2.0) autot on juba keeruline müüa.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 08:41 24
Postitas -myyr-
Kas lähen võtan mõnele uuemale bemmile riiulist ülikalli lemfi õõtsa / või mõne muu junni
Võtan riiulist samale bemmile mingi üliodava teise tootja õõtsa / või mõne muu junni
Postitan pildid siia ja panen puid rohkem alla ?

Endal hakkab igav vaikselt juba :lol:

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 08:43 50
Postitas Jaakk
Siia offtopicule lisan ka oma kogemuse, nimelt peretuttavad Soomes elav vanapaar ostis endale uhiuue automaatkastiga Corsa ja sellel on ka kärukonks ja nad reaalselt veavad selle 1,4 liitirise 59kw-se mootoriga masinaga haagissuvilat, käinud sellega isegi Norra mägedes "hullamas". Minu esimene reaktsioon oli ka, et wtf, kuidas see üldse haagissuvilat suudab vedada ja veel Norra mägedes? - vanahärra vastus oli lihtne, sellepärast ma automaatkastiga auto valisingi, et ise ei peaks muretsema mis käiku panna! Väga suur osa uuena autot ostvatest inimestest ei tea, neid ei huvita ka mis seal kapoti all toimub, rääkimata pidurite suurusest/tüübist, nad lihtsalt keeravat süütevõtit, käiguvalits D peale ja tuld, on siis sinna sappa haagitud 2x raskem haagissuvila või pisike Tikitreiler- täitsa suva.
Selle mersu õõtshoova võrdluses oli üks paha asi veel see, et see TRW õõts on ajajärgust kui tohutu uuendusmeelse asjana räägiti midagi müstilisest termoplastist, Forss ka muudkui patras kui hea ja töökindel asi see termoplast ikka on, tuhkagi ta on.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 11:56 16
Postitas WhoIsTheMaster
tundub et ttsys nõustub paljude minu väidetega, sest ta ei kipu nagu vastama enam.
Mis ajal loobus BMW castoli õlide kasutamisest? Näha on et õlid on aastast 2011 lõpp 12 algus.
Muidugi saab öelda, et keegi ei tea mismoodi andud katse on tehtud, kas ikka tiiglisse läksid need asjad, mis näidatud jne.
Sama on siis kui ttsys peaks näitama mingit täiesti suvalist enda tehtud katset toetamaks A osa kvaliteeti. Temal "laboris" selgub vastupidine, kuna aga enadle tulemus ei meeldi, siis ettendab olukorra, kus A osa on parem. See on lõputu vaidlus kus vahendeid valimata üritatakse üksteisele pähe istuda. Vaata vahepeal peeglisse ja enne kui mingit väidet esitad küsi endalt, kas sinu väidet on võimaik sinu enda sõnadega ümber lükata?

Muidugi ma saan aru ttsysist kui psühholooguilisest sasiputrast. Mõistus keeldub uskuma, et kui ta on millegi eest rohkem maksnud, siis see võib-olla samaväärne odavama tootega.
Autode puhul üks enim levinuid psühholoogilisi ceisse on läbisõiduki suurus. Kui lasta inimestele valida kahe auto vahel- üks on näiteks 200 000 LSiga silmnähtavalt kehvemas seisus ja teine on heas seisus aga näiteks 300 000 sõitnud, siis inimesed eelistavad esimest.
LSil on veel üks huvitav omadus. Kui SI süsteemi riikides on paljudel psühholoogiliseks ülemiseks piiriks 200 000km, siis imperial süsteemis on selleks 200 000 miili.

Minu jaoks on ttsys selle vaidluse kaotanud juba wtf teemas. adjöö

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 12:05 02
Postitas Margusja
Kas nüüd nii radikaalselt :) Samas maailmas on tasakaal ja samuti see teema on mõnusalt tasakaalustunud siin. Üks väga abiks omadus on minna kompromissile - lihtsam elada ja paistad teistele ka parem inimene :)

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 12:17 18
Postitas ttsys
Arstid ütlevad, et "kui tundub" siis on juba hilja ehk ongi luuseritel adjöö. :mrgreen:
Katseid teeb siin põrkaja ja seda nii sees- kui väljaspool oma isiklikku psühholoogilist sasipundart (nagu suvatseti illustreerida): nii klientide, iseenda ja lisaks pereliikmete peal. Ma ignoreerin väiteid, mis on siin teemas korra juba läbitud-käsitletud. Eriti veel nürinäiteid ja vandenõuteoreetikute kaasusi, mille mündi teine pool on "vaesus ei anna häbeneda".
Kindlasti ei ole kaotaja, kes teeb, saab ja mõistab, mis on Genuine BMW. Ülejäänud on ülejäänud. Kindlasti on ka neil oma nurgake päikese all ja loomulikult mingu neil ainult hästi, nii hästi, et ühel päeval ostavad BMW. ;)

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 13:14 42
Postitas BumBum
Sellesmõttes ttsys-i ees müts maha, et inimene viitsib ja jaksab majanduslikult. Mina võtan kogu seda teemat enda harimiseks. Kas ma nüüd sellepärast rohkem A osasi ostan või mitte. Vaevalt, sest ma olen alati võtnud asju nii, et teatud asju on mõttekas teha ükskord ja korralikult.
Kui tulevad uued autod müügisaalist ja kestavad 100tuh ilma suurt remonti sildades tegemata, siis on loogiline, et A osadega peaks selle sama kvaliteedi suutma saavutada.
Probleem on ka selles, et paljud on harjunud sõitma enda autoga ja kui müüki panevad, siis arvavad, et see auto peabki nii käituma. Vana on vana ja uus on uus. Tegelikult on ju see sama võimalik teha sõiduomaduste poolest uueväärseks.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 14:43 02
Postitas Jaakk
Siinkohal unustate te ühe tähtsa asja ära, nimelt asja majanduslik pool ehk siis mis on auto normaalne elutsükkel, üldiselt projekteeritakse tänapäeval autosid siiski 250 000 km elutsüki jaoks ja sealt edasi on juba kõik prii leib.
Miks Saksamaal on müügil nii palju meie mõistes vähekasutatud autosid, just nimelt sellepärast, et need autod on oma elutsüki juba läbi käinud ja on mõistlik auto välja vahetada, kui see auto saavutab oma 250K Km 3 aastaga siis läheb ta 3 aasta pärast müüki/tagasi autopoodi ja sealt hakkabki spekulatiivne "raipesööjate" turg mida on vaja toita kõiksuguste juppidega. Antud lõime puhul on selleks siis ka BMW Value Service, millest BMW tahab ka ikka oma osa saada (tuletage meelde nüüd ttsys-i juttu alla oma hinna jupidest) ja pakub antud teenust vanematele autodele 30-40% allahindlusega, sealjuures kasutatakse ikka neidsamu OE juppe, lihtsalt tahetakse ka sealt oma osa saada.
Nüüd jõuamegi selle poindini miks pole 5+ aastaste autode mõistlik keerata enam ainult OE juppe külge, sellepärast, et ammu on möödas see aeg kui autosid pärandati järgmisele põlvkonnale edasi ja tahes tahtmata müüd sa hiljemalt 3 aasta pärast jälle edasi ja kui sa oled matnud sellesse autosse ainult OE juppe paigaldades ütleme 10 000 eurot rohkem kui B juppe kasutades siis see ongi otseselt mõõdetav raha mida sa mitte kuidagi järgmisele ostjale ära ei suuda põhjendada ja sa ei näe seda raha. Eksivad need kes arvavad, et Eestis ei osteta 10+ aasta vanuseid autosid selle lootusega, et ostetakse jälle "uut" autot- oi kuidas arvavad, nokitakse, tambitakse hindu tuhandetes alla ja kui sa tuled oma jutuga, et oi selle auto puhul on ainult OE jupid, siis mitte kedagi ei koti ja müüd om autot ikka teistega võrdselt. BMW lõpetas Castroliga koostöö ära jaanuar 2015 ja nüüdne soovituslik määrdeaine partner on Pennzoil, mis on Shelli korporatsioonis.
Autode kvaliteedietaloniks peetav Toyota ei mängi ka päris võrdete kaartidega, nimelt Toyota vahetab ka Eestis autode hoolduse ajal salaja juppe, et mitte kahjustada oma kvaliteedietaloni mainet aga peale 250K km läbimist on samamoodi nende mootorid väga läbi, tossutavaid Avensiseid on terve linn täis (pole vahet kas on bensiin või diisel).

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 16:04 09
Postitas WhoIsTheMaster
maas lamajat pole ilus peksta, kuid anna veel hagu juurde.
vaadates videot, kus kõrvetati õlisid, siis sellel on pea-aegu miljon vaatamist.
Kui video oleks feik või scämm, või mis iganes võltsing, siis tüüp saaks bmw corporatsiooni poolt ikka korraliku kohtu keisi kaela koos valuraha maksmisega, kuna pea-aegu miljonile inimesele on esitatud valeinformatsioon.
Jah, ka minul tekkisid mõned küsimused videos nähtava tegevuse suhtes, kuid see ei päästaks kohtukutsest.
Kuna kohtukutset aga pole, videot pole ka maha võetud, siis voilaa bmw on oma OM või OEM õliga ikka alla igasugust arvestust- usalda veel A osa :D
Ja mis te arvate et uue tootja valimine vana häbi tagasi teenib? oh ei, selleks läheb palju, palju aastaid.
No ja kui selline feil juba, siis äkki kuskil mujal on ka mingid puudujäägid :D

Hella esitulesid ei vaevunud sa kommenteerima, ma ei ütleks, et antud teema oleks siin läbi käinud. Nii et ei saa öelda, et tegemist oleks mitu korda läbi mämmutatud teemaga, millega sa ei viitsiks enam tegeleda.

Re: A vs B-osa

Postitatud: 05.10.2017 16:11 38
Postitas ttsys
Kordan uuesti. Mine küsi kooliraha tagasi. Heaga. Piinlik on.
Tuletad mulle vägisi meelde 1 mu elu etappi, kui otsisime insenerikeskusesse npi jaoks TTÜ-st järelekasvu. Nu ei olnud "materjali".
Hella kohta: koostöö lõpetati. BMW inseneridel sai ilmselt villand "100 aastaste valdkonna kogemustega" ettevõtte tehnoloogilisest visioonist.
PS: Täna täiskuu 21:40. http://www.astronoomia.ee/tahistaevas/kuu-faasid/" onclick="window.open(this.href);return false;