195. leht 709-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.08.2013 09:21 39
Postitas streetcrime
streetcrime kirjutas:nii nimelt siis selline mure, et
auto e38 725tds
mootor kuumenes üle ja surve sees, peksab tosooli paagist välja.
mis andis järgi? plokikaan kõver?
mis oleks parim viis korda masin teha?

ASJAGA VÄGA KIIRE!!
abi?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.08.2013 12:52 51
Postitas Kelpz
streetcrime kirjutas:
streetcrime kirjutas:nii nimelt siis selline mure, et
auto e38 725tds
mootor kuumenes üle ja surve sees, peksab tosooli paagist välja.
mis andis järgi? plokikaan kõver?
mis oleks parim viis korda masin teha?

ASJAGA VÄGA KIIRE!!
abi?
Radikas või termostaat piiksus või umbes ? või proovi jahutusvedeliku vahetus teha(rohelist soovitatavalt) ja õhuta korralikult siis peaks surve stabiilseks saama. Äkki oled jahutusvedeliku liiga palju pannud ja surubki välja.Lase mootoril maha jahtuda ja vaata kas on alla maximumi,paisupaagil peal mingi kriips või "MAX"...

PEAD EI ANNA AGA VÕIB AIDATA !

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.08.2013 13:43 07
Postitas streetcrime
Kelpz kirjutas:
streetcrime kirjutas:
streetcrime kirjutas:nii nimelt siis selline mure, et
auto e38 725tds
mootor kuumenes üle ja surve sees, peksab tosooli paagist välja.
mis andis järgi? plokikaan kõver?
mis oleks parim viis korda masin teha?

ASJAGA VÄGA KIIRE!!
abi?
Radikas või termostaat piiksus või umbes ? või proovi jahutusvedeliku vahetus teha(rohelist soovitatavalt) ja õhuta korralikult siis peaks surve stabiilseks saama. Äkki oled jahutusvedeliku liiga palju pannud ja surubki välja.Lase mootoril maha jahtuda ja vaata kas on alla maximumi,paisupaagil peal mingi kriips või "MAX"...

PEAD EI ANNA AGA VÕIB AIDATA !
mootoris surve sees, jahtus maha ja panin tööle ning ilusti mullitab paisupaak :lol:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.08.2013 13:49 49
Postitas toivoku
SIis pöördu remonditöökotta kus sul siis kaas maha võetakse kontrolli saadetakse ja uuesti kokku pannakse. SIin neid tegijaid küll ju, oü taho , carmasters, audacer.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.08.2013 15:02 30
Postitas Kelpz
toivoku kirjutas:SIis pöördu remonditöökotta kus sul siis kaas maha võetakse kontrolli saadetakse ja uuesti kokku pannakse. SIin neid tegijaid küll ju, oü taho , carmasters, audacer.
Pappi on siis kindlasti jep !

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.08.2013 15:41 43
Postitas toivoku
Kelpz kirjutas:
toivoku kirjutas:SIis pöördu remonditöökotta kus sul siis kaas maha võetakse kontrolli saadetakse ja uuesti kokku pannakse. SIin neid tegijaid küll ju, oü taho , carmasters, audacer.
Pappi on siis kindlasti jep !
no siin erilist vahet ei ole kas on pappi või mitte, lihtsalt ku iraha on saab korda kui raha ei ole ei saa korda, niikuinii läheb see nali maksma üle 100 euro.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.08.2013 16:19 48
Postitas streetcrime
toivoku kirjutas:
Kelpz kirjutas:
toivoku kirjutas:SIis pöördu remonditöökotta kus sul siis kaas maha võetakse kontrolli saadetakse ja uuesti kokku pannakse. SIin neid tegijaid küll ju, oü taho , carmasters, audacer.
Pappi on siis kindlasti jep !
no siin erilist vahet ei ole kas on pappi või mitte, lihtsalt ku iraha on saab korda kui raha ei ole ei saa korda, niikuinii läheb see nali maksma üle 100 euro.
aga soovitake heahinnaga kohta tartus kus lasta masin ülevaadata ja korda teha. käisin autoeksperdis aga seal alles reedel vaba aeg, natuke kiirem asjaga :roll:
uus kaan olemas

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.08.2013 17:05 20
Postitas Kelpz
http://www.remondimaakler.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; toksi sinna sisse saad äkki sealt mingi pakkumise.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.08.2013 16:43 38
Postitas pkillar
Kas vedru väiksemaks lõikamine muudab midagi?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.08.2013 17:20 30
Postitas Karl_T
Ikka, auto läheb madalamaks :lol:
Aga selle all kannatab sõidumugavus, juhitavus, amortide eluiga jms kõvasti...
Osta parem madaldusvedrud, pole meeletu hinnaga.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.08.2013 21:54 42
Postitas pkillar
Ja madalusvedrud ei tee sama asja?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.08.2013 23:13 28
Postitas Karl_T
Amortide elueale mõjub küll halvasti, kuid usun, et mitte niihalvasti nagu lõigatud vedru.
Juhitavus ja auto tunnetus läheb paremaks, lõigatud vedruga pole auto juhitavus pooltki seda mis muidu, ning see meeletu põrkamine :D :
Mugavusest rääkida siis madaldusvedruga on auto kindlasti jäigem ,aga see on juba maitseasi.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.08.2013 11:29 56
Postitas Kelpz
Karl_T kirjutas:Amortide elueale mõjub küll halvasti, kuid usun, et mitte niihalvasti nagu lõigatud vedru.
Juhitavus ja auto tunnetus läheb paremaks, lõigatud vedruga pole auto juhitavus pooltki seda mis muidu, ning see meeletu põrkamine :D :
Mugavusest rääkida siis madaldusvedruga on auto kindlasti jäigem ,aga see on juba maitseasi.
Oleneb palju maha lõikad...Mul võetud 2 keerdu maha julgesin riskida kuna uued amordid asi on madalam kurvides jäigem (minu arust parem),ja põrkamist väga vähe :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.08.2013 13:12 25
Postitas Karl_T
Olen sõitnud e34-ga millel lõigatud verdu, umbes 2-2,5 keerdu, nüüd kui panin enda autole -60/40 madalduse, sain aru ,et see lõikamine paras debiilsus, ega ennem vist vahet ei tee kui madaldusvedru ära proovid. Muidugi parem lahendus oleks coilover´id aga kui juba lõikaminsest juttu siis võib need ära unustada..

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.08.2013 13:23 36
Postitas Tauri.
Pms vähegi normaalsemad amordid ja madaldusvedrud on kordades etema dkui mingid 300eurised coilid :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.08.2013 13:37 57
Postitas Kelpz
No muidugi, kui hea hinnaga saada madaldusvedrud siis panna need! Aga kutt küsis lõigatud vedrude kohta , tean nii mitut inimest kellel lõigatud pole veel nurisemist kuulnud ega amorte tuleb niikuinii mingi aja tagant vahetada ja mõnele autole need madaldusvedrud ei maksa kah midagi :cool:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.08.2013 15:10 55
Postitas oo7
Suuremjagu inimesi polegi normaalse juhitavuse asjaga sõita saanudki, ongi vedrud pooleks, rattad käivad koopasse ja veermik läbi..


Ei nuriseta sest pm asi ju sõidab. Kannatab kõvatada küll kuskil parklanurgas ja pilte teha :lol:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.08.2013 15:12 28
Postitas *BavarianMotorWorks*
Mis liimi/silikoni kasutada e34-ja esitule klaaside paigaldamisel :?:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.08.2013 15:49 29
Postitas aprill27
Ma ei tea mis ime originaalvedrud teil on aga sellel rat e36-el oli neljast keermest 2 maha lastud ning tänu sellele sai ainult nalja rohkem. Igapäeva kasutuses olevale autole ei teeks nii elusees (põrkab , kõik augud tunda jne ... mõni oss seda teha tahab siis võin kinnitada ,et parklas saab külje kergemini ette küll tänu neile aga kordan veelkord EI SOOVITA)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.08.2013 09:36 55
Postitas kert6
Kuhu minna 2006a. 5-seeriaga sillastendi? Tallinnas. Tutvustega/soodusega.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.08.2013 11:45 42
Postitas toivoku
Mart Pere?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.08.2013 20:18 32
Postitas LahmaRest
1.Leidsin õige rubriigi- kui veljed olid e36 all kas nad siis peaksid istuma(loe : istuvad) ka e46 alla või mitte?
Küsimus seisneb vast keskavas.
Velgedel ET on 15,kui see annab mingit tarkust juurde.


Rumalale küsimusele - tark vastus,aitäh.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.08.2013 20:30 10
Postitas MargusA
300 auk köik üks.ET vöiks olla suurem aga üldiselt ei hakka ka need vastu käima.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.08.2013 21:13 43
Postitas Henri.
ET15 on tavalisele kolmesele ikka veits palju. Tehas näeb ette ET47-ET32.
Minul näiteks tagateljel madalama 215/45 (tehasesoovitus 225/45) rehviga ja -35mm madaldusega hakkas ET20ga isukalt koopasse käima (vahe tiiva ja rehvi vahel oli vast 1,5mm).
Kui rullitud koopad või madalam rehv siis muidugi teised lood. A noh, kui ET15 veljed sul E36 all juba olid, siis ilmselt oled teadlik.

Oleneb muidugi velje enda kõrgusest/laiusest ka. Anderil näiteks tagateljel 19"X9.5" ET27
Pilt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.08.2013 22:41 51
Postitas LahmaRest
No 225/45 rehviga 18" valu e36 coupe all ilma koobaste rullimiseta tegi näiteks sellise triki Pilt kuid ainult ühelt pool.
Iseenesest tulemus pole paha kuid ei kujuta ette kuidas eelmine omanik sellega sõita tahtis nii.
Kuid sain oma küsimusele vastuse ning tänud. :cool:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.08.2013 23:00 56
Postitas toivoku
taurikazz kirjutas:Pms vähegi normaalsemad amordid ja madaldusvedrud on kordades etema dkui mingid 300eurised coilid :)
Hinnavahe paneb asja paika, korralik madaldus vedru koos korraliku amordiga, bilstein b8 + koni vedrud teevadkokku hinnaks umbes 1k raha e34 või e36 puhul. Hmm kumb küll normaalsem lahendus on? Üle ei tasu ka maksta.
oo7 kirjutas:Suuremjagu inimesi polegi normaalse juhitavuse asjaga sõita saanudki, ongi vedrud pooleks, rattad käivad koopasse ja veermik läbi..


Ei nuriseta sest pm asi ju sõidab. Kannatab kõvatada küll kuskil parklanurgas ja pilte teha :lol:
No sina oma paadiga oskad ju kindlasti normaalsest vedrustusest ja juhitavusest rääkida :D
Pilt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.08.2013 23:35 20
Postitas S1lv3r
toivoku kirjutas:
taurikazz kirjutas: Hinnavahe paneb asja paika, korralik madaldus vedru koos korraliku amordiga, bilstein b8 + koni vedrud teevadkokku hinnaks umbes 1k raha e34 või e36 puhul.
Ja e46 puhul näiteks Eibachi Sportline vedrud + Sachs Advantage saaks poole vähemaga hakkama e. 5-600€

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.08.2013 23:38 15
Postitas toivoku
S1lv3r kirjutas:
toivoku kirjutas:
taurikazz kirjutas: Hinnavahe paneb asja paika, korralik madaldus vedru koos korraliku amordiga, bilstein b8 + koni vedrud teevadkokku hinnaks umbes 1k raha e34 või e36 puhul.
Ja e46 puhul näiteks Eibachi Sportline vedrud + Sachs Advantage saaks poole vähemaga hakkama e. 5-600€
see sachs advantage on samahea kui see coilis asuv amort, ma ei ütle et see halb oleks ,aga me siin ju rääkisime korralikust madaldus sarjast :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.08.2013 23:49 51
Postitas S1lv3r
Eesti mõistes oleks see juba korralik madaldussari, sest enamus ju laseb nagunii originaalamordiga+madaldusvedru või hullemal juhul orig. amort + pooleks lõigatud vedru.
Endal Sachsi ja Eibachiga 3-4 aastat kogemust ja ei ütle midagi halba. Aga lõputu vaidlus nagunii...

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.08.2013 00:01 15
Postitas toivoku
S1lv3r kirjutas:Eesti mõistes oleks see juba korralik madaldussari, sest enamus ju laseb nagunii originaalamordiga+madaldusvedru või hullemal juhul orig. amort + pooleks lõigatud vedru.
Endal Sachsi ja Eibachiga 3-4 aastat kogemust ja ei ütle midagi halba. Aga lõputu vaidlus nagunii...
ka minu vlagel autol sacvhs advantaged ja 90mm madaldust, ei ütle ühtegi halba sõna ,aga hetkel kui sõidan puanse autoga millel on all 200 eurone jomi coil siis ütlen tuimalt,et see jomi coil on 4 korda parem ja jäigem ja konkreetsem. Aga noh kes mida paremaks peab, ise leian,et b8 on väga jäik koos koni vedruga.