Hea artikkel ja veel parem uurimus.
Kõike süvenenult läbi ei lugenud, kuid üldjoontes jooksis läbi, et paremad rehvid käivad taha.
Ainult viimane osa soovitas mõnedel juhtudel paremaid rehve ette, ning need mõned juhud on väga harva äärmus situatsioonides. Ma olen absoluutselt nõus, et paremad rehvid ees vähendavad pidurdus teekonda. Kuid pidurdus teekond on näitaja, mis sõltub väga väga palju rehvi mudelist, kui et rehvi kulumis astmest.
Ma tegin kunagi 7 aastat tagasi tohutu vea, kui vahetasin 3mm mustriga goodyearid tutikate vallaide vastu.
Lisaks kui tihti sa pidurdad absi rakendumiseni? Hoia mõistliku pikkivahet ja sellist probleemi ei tekki.
Kui tihti on vaja kurve läbida täiskiirusel? Kui tekib ülejuhitavus, siis on ehk mõistlikum kiirust vähendada?
Külglibisemine võib tekkida aga olukorras kus kõik tundub ilus ja tore. Olen ise elanud üle olukorra kus ca tonnise täismassiga sõiduauto läks külglibisemisse peale maanteel oleva kerge muhu ületamist.
Lisaks selline huvitan nüanss, et alates e6x mudelist alates pidurdatakse enamasti tagapiduritega, ning esimesed rakenduvad alles tugevamal pidurdamisel.
Aga eks sa pane ikka paremad ette. Eeldame et sul on mõni vanem auto, kus puudub ESP. Nii kui pidur põhjas on, on esirattad nagu naelutatult haakuvusega lumes kinni, kuid tagaots laseb rõõmsalt omas suunas. Palju õnne selle kontrollimisega. Kusjuures ESP pole mingi imevidin, mis autot igas olukorras teel hoiab. Tuues halva paralleeli. ABS ei väldi avariid, kui täiskiirusel seina sõita ja 10m varem pidurdama hakata.
Süda on BMW.