Nuputamist taibudele
ma mõtlesin ka selle peale... aga seda oleks kohe märganud... kui ta juba pote pinget mõõtisMartin530 kirjutas:nagu ma aru saan siis viga pole lisaõhus.
ma ei usu et ka tühikäiguklapi ja gaasiklapi juhe segamini on aetud
gaasi klapi rike vaevalt.
kütusest rääkides vaevalt et kütuse tagasivool ja pealevool segi oli aetud.
täielik hämming juba...ei tule vist undki täna
teeb ka siis väikse vahekokkuvõtte: Juhtus siis see 2 a tagasi, lambist...(siit siis järeldab, et enne sõitis ilusti ja välistab, et miskit valesti tehtud, kokku pandud jne) Omaniku püüdlused sellest vabaneda olid tulutud, samas nagu eriti ei püüdnud ka.., kuna harjus ära!(siit järeldaks, et tegu on inimesega, kes kiirendamisest suurt ei hoolind) Leidis siis see õnnetu lõpuks oma tee Truumu juurde, kes mõõtis, proovis, vahetas, katsetas jne imet tegi, aga ei midagi, seni kui miskit lihtsat avastas ja nüüd habemesse naerdes meie päid piinab... Praeguseks on selgunud, et viga on kapotiall ja viga ise suht apsurdne ja samas nii lihtne, et sellepeale ei tulekski. Lisaks viga sai eemaldatud ühtegi osa väljavahetamata.Seni pakutud normaalsed lahendused on kõik korras: õhk, kütus, filtrid, surved, juhtmed-pistikud, udutule pirn jne...,
Ühesõnaga mõistus otsas ja ootaks vihjeid
Kas linnas ringitiirutamine ja äärepealt sulle tagant sissesõitmine on kuidagi antud veaga seotud? veakohta ehk mõni täpsem vihje? Või siis siiani pakutud vigade kohta, kas; soe, külm, väga külm :p
Ise pakuks veel, et; genekas lahti! rihm,kett või mis iganes sel mootoril on, üle käind ja vales kohas, mingi voolik kuidagi halvasti; kokku murdunud,lahti või tont teab ....
krt autot ka käepärast pole, uuriks mõned tunnid kapotiall
teeb ka siis väikse vahekokkuvõtte: Juhtus siis see 2 a tagasi, lambist...(siit siis järeldab, et enne sõitis ilusti ja välistab, et miskit valesti tehtud, kokku pandud jne) Omaniku püüdlused sellest vabaneda olid tulutud, samas nagu eriti ei püüdnud ka.., kuna harjus ära!(siit järeldaks, et tegu on inimesega, kes kiirendamisest suurt ei hoolind) Leidis siis see õnnetu lõpuks oma tee Truumu juurde, kes mõõtis, proovis, vahetas, katsetas jne imet tegi, aga ei midagi, seni kui miskit lihtsat avastas ja nüüd habemesse naerdes meie päid piinab... Praeguseks on selgunud, et viga on kapotiall ja viga ise suht apsurdne ja samas nii lihtne, et sellepeale ei tulekski. Lisaks viga sai eemaldatud ühtegi osa väljavahetamata.Seni pakutud normaalsed lahendused on kõik korras: õhk, kütus, filtrid, surved, juhtmed-pistikud, udutule pirn jne...,
Ühesõnaga mõistus otsas ja ootaks vihjeid
Kas linnas ringitiirutamine ja äärepealt sulle tagant sissesõitmine on kuidagi antud veaga seotud? veakohta ehk mõni täpsem vihje? Või siis siiani pakutud vigade kohta, kas; soe, külm, väga külm :p
Ise pakuks veel, et; genekas lahti! rihm,kett või mis iganes sel mootoril on, üle käind ja vales kohas, mingi voolik kuidagi halvasti; kokku murdunud,lahti või tont teab ....
krt autot ka käepärast pole, uuriks mõned tunnid kapotiall
E60 530i
Metallide termotöötlus.
Metallide termotöötlus.
Hommikut härrased!
Magada saite ikka?
OK, ei hakka rohkem teie päid vaevama
Avastasin vea kui hakkasin järjekordselt potekat vahetama ja kõrvetasin käe ära
Süüdlane oli det.nr 10
Klapp ei sulgunud ja küttis segusiibri korpuse tulikuumaks
Kui auto ristmikul seisis, ei jõudnud tuline õhk õhulugejat niipalju mõjutada, et näit õige oleks
Klamber voolikule peale ja oligi kõik
PS panin klambri ka enda autole ja minek muutus tunduvalt jõulisemaks
Magada saite ikka?
OK, ei hakka rohkem teie päid vaevama
Avastasin vea kui hakkasin järjekordselt potekat vahetama ja kõrvetasin käe ära
Süüdlane oli det.nr 10
Klapp ei sulgunud ja küttis segusiibri korpuse tulikuumaks
Kui auto ristmikul seisis, ei jõudnud tuline õhk õhulugejat niipalju mõjutada, et näit õige oleks
Klamber voolikule peale ja oligi kõik
PS panin klambri ka enda autole ja minek muutus tunduvalt jõulisemaks
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
kuuma õhuga üks kogemus:
kuuesajase peal oli m5 mootor. õhukulumõõtja otsas oli koonusfilter
ilma igasuguse kuuma õhu isoleerimiseta ( vaheseinteta)
kuumal suvepäeval kui radikast tuli pea sajakraadist õhku, kapoti sulgemisel tahtis mootor järsult välja surra. alguses mõtlesin et mingi juhe jäi kapoti vahele! tükk aega sulgesin ja avasin kapotti enne kui pihta sain
seda viga oleks ikka väga pikka aega otsinud mis truumul oli kuna m20-l see probleemi ei valmista ja m52-l enam termostaati pole ja kogu aeg jookseb sealt kuum vesi läbi. samas m52-l on temp andur kiiremini reageerivam kui m50-l
kuuesajase peal oli m5 mootor. õhukulumõõtja otsas oli koonusfilter
ilma igasuguse kuuma õhu isoleerimiseta ( vaheseinteta)
kuumal suvepäeval kui radikast tuli pea sajakraadist õhku, kapoti sulgemisel tahtis mootor järsult välja surra. alguses mõtlesin et mingi juhe jäi kapoti vahele! tükk aega sulgesin ja avasin kapotti enne kui pihta sain
seda viga oleks ikka väga pikka aega otsinud mis truumul oli kuna m20-l see probleemi ei valmista ja m52-l enam termostaati pole ja kogu aeg jookseb sealt kuum vesi läbi. samas m52-l on temp andur kiiremini reageerivam kui m50-l
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Hehh, sõida talvel sedasi, ühel hetkel avastad, et gaas on n asendis kinni külmunud.
Nt M30 mootoril pole sellist seguklapikoja soojendust üldse olemas. Tekib küsimus, kuidas siis nii.
Vastus: seda asendab tulikuuma mootori ja väljalaske kohal olev õhu sissevoolu toru ja mootori kohal olev seguklapikoda. Seepärast polegi.
Kui panin sisselaske teisele poole (vasakule), siis praeguste ilmadega on väga paha külma mootoriga liikuda, turtsub ja katkub madalatel pööretel. Läheb ilm soojaks (üle 15 kraadi), on kõik ok. Mis juhtub - liiga külma sisselaskeõhu tõttu hakkab bensiin kollektorisse kondenseeruma. Asja mõjutab ka kindlasti see, et kollektor on mul kaetud soojust isoleeriva kihiga.
Arvan, et sellisel kujul ma talvel sõita ei saaks üldse, mootor lihtsalt ei tööta normaalselt.
Ükskord ammu nägin ühte läbusaiti, kus võrreldi M3 ja Camarot. M3 kohta kommenteeriti, et kõik asjad on pandud sinna, kus nad olema peavad ja kus neid vaja on, mitte sinna, kus nad parasjagu mahtusid. Tabav, kas pole.
M20 mootori puhul paneks sinna lihtsalt väikse kraani vahele. Kui jahe, keerad lahti. See soojendus pole seal nalja pärast.
Nt M30 mootoril pole sellist seguklapikoja soojendust üldse olemas. Tekib küsimus, kuidas siis nii.
Vastus: seda asendab tulikuuma mootori ja väljalaske kohal olev õhu sissevoolu toru ja mootori kohal olev seguklapikoda. Seepärast polegi.
Kui panin sisselaske teisele poole (vasakule), siis praeguste ilmadega on väga paha külma mootoriga liikuda, turtsub ja katkub madalatel pööretel. Läheb ilm soojaks (üle 15 kraadi), on kõik ok. Mis juhtub - liiga külma sisselaskeõhu tõttu hakkab bensiin kollektorisse kondenseeruma. Asja mõjutab ka kindlasti see, et kollektor on mul kaetud soojust isoleeriva kihiga.
Arvan, et sellisel kujul ma talvel sõita ei saaks üldse, mootor lihtsalt ei tööta normaalselt.
Ükskord ammu nägin ühte läbusaiti, kus võrreldi M3 ja Camarot. M3 kohta kommenteeriti, et kõik asjad on pandud sinna, kus nad olema peavad ja kus neid vaja on, mitte sinna, kus nad parasjagu mahtusid. Tabav, kas pole.
M20 mootori puhul paneks sinna lihtsalt väikse kraani vahele. Kui jahe, keerad lahti. See soojendus pole seal nalja pärast.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
...
vaatasin uurisin ja otsustasin ka endal selle seguklapi termostaadi ära vahetada Nüüd minek oluliselt teravam ja ka kütusekulu tundub väiksem
Tõstaks teema üles kuna laadne mure.
Et siis auto külmast peast käib edasi nagu õige asi et nagu kui soojaks saab siis peaks ju veel ideaalsemalt käima aga ei.
kohalt startides jätab vahele, vahel ka kõrgetel pööretel kuulda et mõni silku võssa paneb.
Selle siibri soojenduse lõikasin vahelt ära, muutus oli see ete jõudu tuli juurde küll aga ainult selleks hetkeks kui kõik silkud taga aga puterdamine ei ole kadunud. mis veel võib vigast panna??
Et siis auto külmast peast käib edasi nagu õige asi et nagu kui soojaks saab siis peaks ju veel ideaalsemalt käima aga ei.
kohalt startides jätab vahele, vahel ka kõrgetel pööretel kuulda et mõni silku võssa paneb.
Selle siibri soojenduse lõikasin vahelt ära, muutus oli see ete jõudu tuli juurde küll aga ainult selleks hetkeks kui kõik silkud taga aga puterdamine ei ole kadunud. mis veel võib vigast panna??
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
millalgil käisin sul seal diagnostikas siis oli mingi lambda läbi ja midagi veel, need vahetasin ära. vahepeal tegin mootorile ülemise poole remondi kuna veepump lendas aga ikka see sama koterman sees. siis mõtlesin et vanos jamab et panin nukad ise valesti kokku vms. käisin sul seal töökojas, arvasin et seal ikka on olemas nukkade seadistamiseks special tool aga lukksepp timmis ikka nukkasi metall latiga, mille peale isegi tulin kui mootorit kokku panin. arvan et paigast polnud ära seal midagi kuigi vana seal väitis silmaga et 3 kraadi paigast ja selle eest võeti mingi kummaline suur summa :D aga see sellekstruumu kirjutas:Süütesüsteem, pritse, elektroonika või mootormis veel võib vigast panna??
Põhjuseid võib kümneid olla...
sama päev pandi korra veel kompu ka taha sellega avastas et sisselaske temp anduril juhe tagant, see sai külge aga rohkem viga ei näidanund kuid viga on olemas...
või peaks veel kord kompu taha panema?????
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
patrik kirjutas:mis firma süütepoolid?
kas esimene rihmaratas korras?
mootori mass ja toide ikka korralik?
loodetavasti sisselaske lõdvik oli terve
üldiselt panen sellisele autole modicu külge ja lähen sõitma. tagasi tulles on tavaliselt viga teada. abiks oleks veateated mis diagnostika näitas. nende järgi saab nii mõndagi teada- kas segu läheb lahjaks või ei süüta jne
tundub et vana teema tuleks korra uuesti üles kaevata.
auto jõudis otsaga lõpuks minu juurde. pikema jututa viskasin moto pealt defektsed poolid minema.
hetkel veel sõidab
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Need on need nn.Christy-Mayer võimidaiganes poolidpriitv8 kirjutas:Mis poolid need on ja kust nad tulevad?patrik kirjutas:muide, see on nädala jooksul juba kolmas auto, millel on halvad süütepoolid peal
Ühe E36 oli sama jama, stend ei näidanud midagi, koha peal auto töötas
Nii kui panid plastikkaane poolidele peale ja läksid sõitma, oli jõud kadunud
Ilma kaaneta oli ka OK
Ja peetis olid 5 pooli (üks oli juba enne vahetatud)
Viimati muutis truumu, 16.07.2007 18:13 09, muudetud 1 kord kokku.