Kütusekulust lõplikult

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2532
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Ma®tin »

Lase korra juhe sappa pista parem kellelgi. Seier keskel ei tähenda E46-l 90-t kraadi ka muuseas, vaata varjatud menüüst temperatuuri, õpetuse leiad siit:
viewtopic.php?f=39&t=20541

E: Minu 330xd automaat Touring võttis keskmiselt kuskil 7.5-8 vahel.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas arnis »

ÖKO on tehaste ülesanne nr1. Kohalikud keevitajad elu sees ei saa ühte protsentigi paremaks,
ilma et midagi muud peesse ei keerataks.

Täna käis üks M57, mis tarbis maanteel 8. Pihustid näitasid ilusti +/- 1,5 ja tahma ei tulnud grammigi,
aga tühipööretel tarbis 0,9l/h ja koormusel läks üks numbritest üle +4,5-e.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Sixten
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 03.03.2010 14:19 30

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Sixten »

Ma®tin kirjutas:Lase korra juhe sappa pista parem kellelgi. Seier keskel ei tähenda E46-l 90-t kraadi ka muuseas, vaata varjatud menüüst temperatuuri, õpetuse leiad siit:
viewtopic.php?f=39&t=20541

E: Minu 330xd automaat Touring võttis keskmiselt kuskil 7.5-8 vahel.
Tänud. Varjatud menüü järgi on ka temperatuur korras.
Täna õhtul läheb diagnostikasse ning siis ilmselt ka kattide kallale :roll:
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas arnis »

versacci kirjutas: Tänud. Varjatud menüü järgi on ka temperatuur korras.
Täna õhtul läheb diagnostikasse ning siis ilmselt ka kattide kallale :roll:

Asenda õhufilter sääsevõrguga, pane EGR kinni, eemalda lõpupütt ja pane veits 2-takti õli.
Ära muretse, saad raudpauk 5l/100km-e hakkama, ausõna, ma ei valeta.
Ära kuula neid kes ütlevad, et katid ei võta ektra kütust, see pole isegi loogiline!!!!!!!!!!!!!!!

Katid ongi sellised asjad, et kui nad ära väsivad, siis järsku hakkab auto paar liitrit rohkem
võtma. Kõik muu võib täiesti terve olla ja minek on hea aga vot katti satub linnusitt ja ongi!!!


EDIT: õige jah, voolikud otse silindrisse :oops:
Viimati muutis arnis, 11.08.2015 12:15 54, muudetud 1 kord kokku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2532
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Ma®tin »

Arnis, kuidas sa unustasid.. Pihustite asemel tuleb otse voolikud silindritesse ka panna.
Kasutaja avatar
Sixten
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 03.03.2010 14:19 30

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Sixten »

Diagnostikas käidud, näitas ainult parktule viga..
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martinlink »

Aga ma küsiks hoopis sellise küsimuse, et kui koormusel on näidud +-1.2 aga peidetud testi järgi võtab tühikäigul 0.8l/h, siis on ikka probleem pihustites? Mis see näit olema peaks m47n mootoriga?

Hetkel küttekulu maanteel 5.6 ja linnas 8.3 sajale (obc järgi 4 ja 6), mis on, arvestades rahulikku sõidustiili ikka jõhkralt kõrge. Diagnostikas ainus viga on turborõhu ja õhuvoolu (MAF) puudujääk. Ega väljalaske leke enne turbot ei või sellist anomaaliat põhjustada? Või oleks sel juhul ka obc näit kõrgem?

All on 17" lamellid.
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martinlink »

Oskad ka juhendada, mille alt selle kordaja muutmise leiab? Teadagi ei saa sellel mudelil seda läbi OBC teha...
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martinlink »

Torgin ikka jälle seda teemat. Korrektsioon oli plokis seatud 0,96 peale millega näitas kulu 4,7l/100km keskmiseks. Tõstsin ta maksimaalse lubatu ehk 1,10 peale mis teeb arvestuslikult uueks keskmiseks 5,5l/100km. See on küll juba märksa parem kui enne, aga reaalsest keskmisest (7,5) ikka väga kaugel.

Kas peabki lihtsalt elama teadmisega, et näitab aiateibaid? Või on midagi veel võimalik sättida kuskilt?

Ja veel selline küsimus, et umbes pool aastat tagasi sai DIS-is stardipritse pandud +6 mikrogrammi võrra kõrgemaks, täna kontrollides oli väärtus aga +40 mikrogrammi peal. Kas see süsteem reguleerib ennast ise kuidagi või on miski muu kamm? Kas see mõjutaks kuidagi küttekulu ka?
(Panin väärtuse +6 peale tagasi)
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martinlink »

EGR oma vaatasin ka üle, see oli kindlalt nullis. Just stardipritse ("Starting fuel delivery" nime all) kohal oli number +40, ja ühik oli jah mg/stroke, vabandused :oops:
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martinlink »

Aga kui korduval vaatamisel püsis väärtus nüüd ilusti +6 juures, ka aku maha-külge ühendamisel, siis peaks ta muutumatuks jääma ka edaspidi?
(DIS on värske, siitsamast foorumist saadud ja eile uuesti paigaldatud; ISTA ei toiminud antud masinal küllalt hästi).

Ja täpsustav küsimus EGR kohta, et kummale poole peaks selle väärtust muutma, et EGR'ist tulevat gaasi kogust vähendada, kas +30 või -30? Proovimise mõttes, et saada õhukulu paika lootuses et turborõhk ka muutub.
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martinlink »

Aga rääkides küttekulust veel, siis põhimõtteliselt rohkem võimalusi selle OBC näidu täpsemaks muutmiseks (või siis reaalse kulu vähendamiseks :lol: ) ei ole ja tuleb lihtsalt näidule ise +2 alati juurde panna?
Kas ikkagi pihustites peitub probleem, st. et näitu paika saada peab laskma nad täielikult taastada koos uute IMA koodide saamisega, või ei pruugi seegi aidata...?
Kahtlaseks muudab asja see, et ainult linnas sõites saab nii mõnigi 330d sama küttekulu ja enamik 320d-dest jäävad 6,5l/100km ringi :(
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martinlink »

330d-d mõõdavad ka paagist paagini (samas tankuris klõpsuni) meetodil ja vähemalt 2 tuttaval 7,7l/100km mis on samasse auku minu linnakuluga hetkel.
Rääkimata fuelly'st ja spritmonitorist, mis kubisevad ~6,5l/100km tulemustest ainult linnasõidul sama keskmise kiiruse juures :cry: Ajab kurjaks ja kadedaks.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas arnis »

Lõpetage mootorite ravimine BC küttekulu korrektuuri muutmisega. Tehke parem auto korda.

Just lõpetasin selle suve paagimeetodi mõõtmist. 3 kuud tagasi tankisin kõrini E39 520d 100kW.
Üleeile oli range 17km, umbes 1,x liitrit näitas paak, kusagil 20km saab sõita kui hakkab nöökima
peale nulli saabumist. Sõitsin GPSi ja spido järgi 1201km, +/- 1%, uuesti mahtus kõrini täites
72l (+/- 1 liiter). Pardaarvuti kukkus viimase 70km otsaga 6,1 pealt 6,0 peale.
Seega, järjekordselt, pardaarvuti viga oli max +/- 0,1 l /100km
Tegemist on väga paljude 7,5km-ste otstega ja samapaljude 34km-ste otstega.

6 liitriga 100km, 60 liitriga 1000km, 60+6+6 liitriga 1000+100+100km. Viga on naeruväärselt väike,
korrektuuri kasutatud ei ole.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martinlink »

Aga ikkagi huvitab, millest parandamisel lähtuda, kui diagnostikas on puhas leht, pihusti korrektsioonid püsivad külmalt alla 1.2 ja soojalt alla 0.9 igas asendis, vahetatud kõik filtrid, õlid, vedelikud, sensorid (maf, map), rehvides rõhk õige, kütus olerexist ja statoilist jne jne... Enam ei oskagi midagi ette võtta, et asja rohkem "korda" teha.

Olgu öeldud et minu sõidud viimase paagiga olid 70% linnas 6km edasi-tagasi kuluga 8.3l sajale ning 30% maanteed kuluga 5.5l sajale. Paagiga sain sõita täpselt 700km ja sisse läks 52 liitrit. Keskmine kulu seega 7.5l sajale.
Linna ja maantee kulud olen eelnevalt korduvate mõõtmiste teel väga täpselt välja selgitanud. Ehk siis 72 liitriga samasuguseid otsi sõites nagu sa välja tõid, saaksin ma sõita 1080km mis polegi nii väga palju hullem.
Ehk kui sõidaksin praeguste kuludega maanteed-linna 50/50, oleks mu keskmine 6.9l sajale vs sinu 6l sajale.
Samas common raililt ootaks vähe paremat tulemust...

Arnis, tead sa palju selle paagiga keskmine kiirus oli?
Viimati muutis martinlink, 05.10.2015 21:54 51, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martinlink »

Arvestades et kasutusel on DIS, siis kuidas ma seda kontrollin? Saan homme vaadata.
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martinlink »

Ahnii, füüsiliselt vaja asjale kallale minna... peab asja uurima, kuna seda tõesti ei ole veel soovitatud.
Aga ka teised soovitused ja kogemused sarnaste masinatega on oodatud.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas arnis »

Mälu järgi oli keskmine 40km/h, homme vaatan järgi.
Kas on viga võrrelda diislit diisliga? See, et mul pole ühisanumat, pole
nüüd faktor, mis diisli põlemise effektiivust märgatavalt muudaks.
Kui oleks non-direct-injection, siis oleks rohkem teemat.
Ja mitu aastat tagasi siinsamas teemas sai uhkustatud ka sõbra endise
530d-ga, mis mitmetuhandelise eurotripi keskmiseks 4,3 kanti sai, seda
jälle sellesama 72 liitrise tsükliga, olin ise reisija, ise tankisin kõrini.
Vahe on muidugi selles, et tegu oli sedaan E39ga, mitte universaaliga.
Ma olin aastaid tagasi E39 TDSiga kuller, sõitsin Tallinnas ja maanteel,
tihti 200km päevas. Ja kümned 72L-sed paagid/tanklaarved näitasid,
et stabiilselt sai läbitud vahemaid 1100-1250km. BC näitas +/- 0,3 vist.

Pihusti korrektuurid ei ole kogu tõde. Kuno ise teab rääkida eel/järel pritsetest,
mida 100kW-se mootori puhul oodata ei ole. Teatud kogus eel/järel pritsetest
on normaalne, aga kui see käest läheb, siis ongi tulemus käes. Samaaegselt
korrektuuridel midagi viga ei ole, kõikide silindrite efektiivsus on ühtlaselt halb.

Kui BC näitaks suurt numbrit ja reaalselt on ka suur, siis on tavaliselt viga ikkagi
selles, et veereb auto halvasti. Hooldamata pidurid ja pehmed vildakad sillad. Lisaks
muidugi rehvisegu, mis sobib pigem ringrajale kui 50-ga või 90-ga kruiisimiseks.

LÜHIKESTE LINNAOTSTEGA ON VÄGA RASKE MIDAGI VÕRRELDA. Mõnel on manuaal,
mõnel automaat, mõnel kerge, mõnel raske jalg. Maanteel pole võimalik* saavutada
väga erinevaid tulemusi, kui auto on korras** (BC ja paak näitavad ühtlast numbrit).


*Olen sõitnud selliste idiootide järel, kes ei suuda piduripedaali paar minutit puutumata jätta.
**Ja kasutusel on püsikiiruse hoidja või mõistlik jalg.

EURO3 M47/M57 mootorid 90-ga sõites E46/E39 kerel saavad võtta vähem kui 5 liitrit, aamen.
Kui auto või mootor ei ole korras, siis 100% tõenäosusega küttekulu läheb suunaga ülespoole.


Ma ei tea ja ei tunne 110kW-se hingeelu. Kuno on korduvalt vihjanud, et võivad olla rikked
nii sissepritsega kui ka silindrite kompressiooniga.

Mis veereklassi rehvid all on? Vastust "ma ei tea" ei taha lugeda.
Mis käigukast? 1 liiter erinevust ei ole enam piisavalt suur. Jala raskusaste on faktor.
Minu jalal on piduripedaali vastu foobia, mis aitab massiliselt säästa küttearvetelt.
Kui ma värske 5W30 sisse kallasin, langes mul küttekulu 0,3-0,5 võrra. Tasapisi hakkab
see jälle taanduma. Järgmine kord kallan selle, mida Castrol soovitab, 0W30.

On sul mõni tuttav, kel on sama kere/kk aga erinev kulu? Minge õhtul mõnele sirgele teele, laske
pedaal lahti kõrvuti 90-ga sõites, kes kaugemale jõuab vabaveeremisega? Sama teha neutraaliga.
See annaks võrdluse auto+rehvide olukorrale, võimalik et isegi vihjaks midagi mootori/kk hõõrdumisest.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas arnis »

Kuno_T kirjutas:
Ma ei tea ja ei tunne 110kW-se hingeelu.
Sellest lähtumegi.
Ma tean, et tegemist on mootoriga, mis töötab samal põhimõttel nagu M57.
Ja tean, et diisli korralikul põlemisel saab suhteliselt konstantse energiahulga.
Ja tean ka seda, et 110kW-ne mootor SUUDAB sõida 90ga nii, et tarbib vähem
kui 4,5L/100km. Kui ma tean, et üks suudab, siis ma tean, et kõik samasugused
autod peavad seda suutma.
Vot sellest tuleb lähtuda.

Kui ma ei tunne hingeelu, tähendab see seda, et ma ei tea, mis tavaliselt katki on.
Kuna ka M57-t kummitavad sarnased probleemid, siis sellest võib järeldusi teha.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martinlink »

Minu kiiruse keskmine oli 30km/h.
Kast on 5k manuaal ja võrdlen teda ka ainult 5k manuaalidega.
Õli on 5w40 ehk töötemperatuuril sutsu tihkem kui sul... Vahetatud ~1000km tagasi.
KK õli vahetatud 200km tagasi koos siduriga Fuchs Sintofluid (75w80) vastu, mis on BMW sertifikaadiga. Pidurid hooldatud ja korduvalt kontrollitud, uus klotsiring, midagi kuskilt ei "kleepu".
Rehvid 225/45R17 Hankook W419 lamellid aastaringselt, säästlikkuse klass D.
Kompressioonid ühtlased ja korras, sillad tihked ja sirged.

Sõites väldin ka pidurit nagu katku, enne foore käik alla ja pidurdan mootoriga, käiguvahetused 2000rpm ringis, üldiselt sõidan küttekulu silmas pidades ja nagu pühapäevasõitja :roll:
Maanteel kasutan püsikat, allamäge lasen veereda ilma püsikata võimalikult kõrges käigus.


Ühesõnaga rehvid, natuke tihkem õli ja madalam keskmine kiirus koos lühemate otsadega võivad kokku anda ~1,5l/100km rohkem? Äkki mõtlen lihtsalt üle? :? Lihtsalt ootasin eri allikate põhjal, kus sarnase masina ja kasutuse juures on saadud kõvasti paremaid kulusid, umbes 6l/100km aga praegu jääb see natuke kaugeks unistuseks.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas arnis »

D - klass? See ei tohiks sõiduautodel kasutatud olema. Muideks lamelle vist ei võrrelda suvekatega.
Lisaks veel see, et lamellid on soojal ilmal pehmemad kui nad olema peavad, seega asi läheb veel hullemaks.
Pilt

Seoses stiiliga, vaheta manuaalil käiku alles gramm enne seda kui tühipöörded on saavutatud.
Ehk siis kui pöörded langevad 1000 kanti siis 1-2 käiku alla. Langevad jälle 1000 kanti, siis
uuesti alla. Esimest ei kasutata. Ära kiirendamise kaua mune, 50%-ne koormus mootorile on ideaalne.
Ühesõnaga rehvid, natuke tihkem õli ja madalam keskmine kiirus koos lühemate otsadega võivad kokku anda ~1,5l/100km rohkem?
Põhimõtteliselt küll jah.
Kui sul õli ei söö ja ei pauguda, siis järgmine kord võta kindlasti mitte midagi paksemat kui 5W30, pigem 0W30 kohe.
Ja lamellid peaksid küll kevadel maha võtma. Suvekad alla B klassi on minu jaoks prügi.
Kui sa just 10 000 aastas ei sõida. Siis pole mõtet neid üksikuid eurosid jahtima minna.
Nokiani talvekad (eriti uuemad mudelid) on väga küttesõbralikud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martinlink »

Järelikult on nad E klassist, Hankooki infovoldikul on mingi imelik skaala 6 astmega ja need konkreetsed on neljandal astmel.

Umbes 1200 pöörde juures olen vahetanud käigu võrra alla; kui veel allapoole lasta hakkab juba ise vedama ja värisema. Kiirendan ka sujuvalt ja mitte kummivilinaga :P

Õli sai pandud tihkem, kuna polnud teada kas õlikadu oli tingitud leketest või põletas mootor. Nüüd kui kõik lekked on kõrvaldatud, pole õlitase kübetki langenud ja tagantjärele mõeldes oleks küll võinud midagi vedelamat sisse panna.

Sõidan umbes 8000km aastas, mistõttu kasutangi ühte jooksu lamelle. Samas kui küttekulu oleks kõrgem just rehvidest ja sõidustiilist, siis kajastuks see ka OBC peal kõrgema numbrina. Mul aga on number ligi 35% erinev.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas arnis »

martinlink kirjutas:
Sõidan umbes 8000km aastas, mistõttu kasutangi ühte jooksu lamelle. Samas kui küttekulu oleks kõrgem just rehvidest ja sõidustiilist, siis kajastuks see ka OBC peal kõrgema numbrina. Mul aga on number ligi 35% erinev.
Jap. OBD vale näit ei ole rehvidest ega õlist tulenev.

Aga kuna sa nii vähe sõidad, siis võibolla ei ole vaja väga investeerida küttekulu korda saamisesse.
Tegelikult oleks võinud lihtsalt bensuka osta. Sobib paremini lühikeste otsade ja väikese läbisõidu puhul.

Kui noh, ikkagi tahaks teada, mida on vaja teha, et kulu korda saada.
Mina isiklikult viskaks kõik 4 pihustit teiselt autolt üle, selliselt, mis näitas ja tarbis õiget kulu.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2532
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Ma®tin »

Räägid lähemalt ka?
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas ttsys »

Tahtlik muidugi. Dieselgate afäär ja lisaks üks osa aju ehitusega subjekte on veendunud, et Saksamaa välisluureteenistus (Bundesnachrichtendienst -BND) edastab ja vahendab sellise konteineri kujul luureandmeid.
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2532
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Ma®tin »

Milles viga täpsemalt seisneb? :P
Kui avalikult ei taha, siis postkast on avatud :mrgreen:
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas ttsys »

Ilma pettuste rakendamiseta oleks sõiduautodele diiselmootorite müük lõppenud aastal 2002.
Diiselmootori skeemid ehk dieselgate on suurim milleeniumijärgne pettus. Kütusekulu on otseselt sellega seotud ja lisaks DDE ja ka DME manipuleerimistele on avalik saladus ehk kõigile teada ka see, kuidas manipuleeritakse ATM moodulite tööd ning tarkvara, et saavutada nõutud saastenormid. See kõik on just nende "jopes olekuga" inseneride töö, millest Kuno pidevalt mürgisena väljendab. Nii ongi. Need "joped" täidavad oma ülemuste käske, kes tahavad, et sõiduk vastaks nu-i-neljaks saastenormidele. Selle "pettuse" järgi januneb suur turg, kelle taskud on väljapoole pööratud ehk tahavad uskuda selles iseenda majandusprobleemidele lahendust. See on 1 lollikindlam osa turul olevatest tarbijatest, kelle raha tahetakse endale saada.
See on tupikus valdkond. Üldsusele on seda lihtsalt väga raske selgeks teha, kui eelnevad 20 aastat on ajude sügamine toimunud, et diisel on keskkonnasõbralik nii, et osad riigid rakendasid isegi maksusoodustusi. See püramiid kukkus sisuliselt kokku ja kõik andmed, mis on esitatud ongi sellepärast vealised, sest kogu tõde ei saanud (loe: ei tohtinud) välja paista, sest see paljastab reaalsuse. Illusiooni müümine on mõnus tegevus kõigile aga tasuta lõunaid ei ole olemas. Kõik tuleb millegi või kellegi arvelt; ka möla. :)
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martinlink »

Mul kisub see kordaja sinna 1.6 kanti (7,5 reaalne vs 4,7 obc järgi sajale).

Kusjuures tegu ongi juba teise komplekti pihustitega, mis on uuemad ja tulid õigemini näitavalt masinalt, kusjuures tegu oli 330cd-ga, kulu keskmine oli 7 ringis.

Ei tahaks uskuda et hetkel vaevav turborõhu ~200mbar vajakajäämine sellist kammi põhjustab; muid probleeme reaalselt ei ole.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas arnis »

Kui raske on sundida esindust BC näitu kalibreerida? Kui viga ei parandata, siis raha küsida ei saa
(täpsemini saab, aga tuleb tagastada, kui keegi viitsib täispaagi meetodil mõõta, mitu
kümnendikliitrit topitakse paaki ja mitu kümnendikkilomeetrit sai sõidetud ja mida BC näitab).
Nad võivad remonteerida mida iganes nad tahavad, aga kui korda ei saa, siis raha ei saa võtta.
(kuna siis on diagnoos valesti pandud, kui on vahetatud/remonditud vale jubin).

Sajad tuhanded autod on probleemsed ja mitte ükski inimene ei ole salajast plaani avalikustanud :roll:
Ehk täpselt seesama, mis VAG grupi skandaali vallandas, on see siis liiga keeruline või :roll:
M47N oli kunagi uus mootor. Vaevalt sajad tuhanded "ei märganud" midagi.

Kui viga ei ole pihustites, siis võibolla on viga ülekandearvus?
On keegi M47N pilbasteks tõmmanud? Näinud, milliseid muutusi on võrreldes uue mootoriga?


Suhteliselt kitsa vaatepildiga diskussioon, üks kaks kolm tegelast arvavad. Mingeid reaalseid uurimistöid,
millele toetuda, pole tehtud. Pihustite renoveerimine ei ole uurimistöö.
Kas ajus on kütuse tihedusega seoses korrektuurifaktor olemas?
Miks on latirõhuandur võrreldes M57-ga teise koodiga?
Kas keegi on katsetanud mõõta BC-d väljalülitatud ühisanuma survereguleerimisklapiga?

Kas pihustite tootlikkust stendis on üldse erinevate parameetritega mõõdetud? (vedel kütus, erinev rõhk,
erinev pihustusaeg)
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2532
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Ma®tin »

Esindus ei saa sellega hakkama, neil pole selleks vahendeid ega ilmselt mitte ka teadmisi.
Ajus on kõikvõimalike tegurite jaoks korrektuuritabelid olemas.

Aga antud hetkel kasutaja kütusekulu BC ja reaalse kulu vahe on ikka ebaloogiliselt suur, nii "decalibrated" see tarkvara pole kohe kindlasti. Selle Kuno välja öeldud 1,25 jaoks leiaks ilmselt veel rohtu.
Vasta