rubriik "rumal küsimus"
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tere, tekkis täna probleem, e46 näitab armatuuris, et taga mõlemal pool pirinid läbi. Läksin vaatama, tegelikult kõik kolm pidurituld põlevad kogu aeg kuni süüte välja keeramiseni. Oskab keegi arvata milles võin viga olla?
E36 318i 83kw 91 sedan->E46 318 87kw 99 sedan
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tänan kõiki, kes vastasid!
Täna autot uurides tekkis ka järgmine mure , radikas lekib paisupaagi juurest. Olen kuulnud, et on olemas ained, mida valad jahutusvedeliku hulka ja see täidab kõik augud ära.
Kas soovitate kasutada aineid, et täita see auk paisupaagi juurest ja kui kellelgi on kogemusi võib öelda ka, mis toodet kasutas
Ette tänades!
Täna autot uurides tekkis ka järgmine mure , radikas lekib paisupaagi juurest. Olen kuulnud, et on olemas ained, mida valad jahutusvedeliku hulka ja see täidab kõik augud ära.
Kas soovitate kasutada aineid, et täita see auk paisupaagi juurest ja kui kellelgi on kogemusi võib öelda ka, mis toodet kasutas
Ette tänades!
Re: rubriik "rumal küsimus"
kindlasti ei tasu mingit lekkepeatajat vms muud jura sisse kallata. Hiljme hoopis suuremad jamad
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Soojaklapid lõpetavad tööRagnarV kirjutas:kindlasti ei tasu mingit lekkepeatajat vms muud jura sisse kallata. Hiljme hoopis suuremad jamad
aga tõenäoliselt ykskkilekke peataja seda radika ja paisupaagivahelist leket ära ei likvideeri kauemaks kui paarpäeva, ega need uued radikad ei ole enam nii kallid,et neid ei kannataks osta .
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: rubriik "rumal küsimus"
Massiklemmid vaata mõlema tule pistikupesas üle.
mctimps kirjutas:Tere, tekkis täna probleem, e46 näitab armatuuris, et taga mõlemal pool pirinid läbi. Läksin vaatama, tegelikult kõik kolm pidurituld põlevad kogu aeg kuni süüte välja keeramiseni. Oskab keegi arvata milles võin viga olla?
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
'98 e39 520i Touring automaatkastiga
Külmalt (~10sek pärast käivitust) D peale pannes rakendub kast vähem kui poole sekundiga, samas R peale pannes on kerge 'lag' ~1sek. Kas on (üldse) põhjust muretsemiseks ja/või piisab kasti õli vahetusest (või vajadusel lisamisest)?
Lisaks kiirendades (tavalisest rohkem tallates, ilma gaasi järgi andmata), 4 -> 5 vahetades tunduks nagu sidur libiseks - pöörded langevad mingi aeg vaikselt, mitte nii nagu tavalisel vahetusel. Süvenemist vajav probleem või tavaline käitumine?
(vabandan 'ümmarguste' küsimuste eest - automaatkast võõras teema ja sooviks välistada igasugused hiljaks jäänud, rahakotti auku uuristavad remondid)
Külmalt (~10sek pärast käivitust) D peale pannes rakendub kast vähem kui poole sekundiga, samas R peale pannes on kerge 'lag' ~1sek. Kas on (üldse) põhjust muretsemiseks ja/või piisab kasti õli vahetusest (või vajadusel lisamisest)?
Lisaks kiirendades (tavalisest rohkem tallates, ilma gaasi järgi andmata), 4 -> 5 vahetades tunduks nagu sidur libiseks - pöörded langevad mingi aeg vaikselt, mitte nii nagu tavalisel vahetusel. Süvenemist vajav probleem või tavaline käitumine?
(vabandan 'ümmarguste' küsimuste eest - automaatkast võõras teema ja sooviks välistada igasugused hiljaks jäänud, rahakotti auku uuristavad remondid)
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ehk peaks siis modedel paluma teema pealkirja muuta, kui rumalaid küsimusi esitada ei tohiKuno_T kirjutas:Kuidas saavad inimesed pidevalt esitada nii rumalat küsimust: kas kasti õlivahetus midagi remondib (korda teeb)? See ei mahu ka siia rubriiki, ma arvan.
Igatahes, ma ei pidanudki silmas, et õli vahetus midagi remondib. Olen siit samast foorumist lugenud paljudest sarnastest sümptomitest, mida on põhjustanud madal õlitase ning küsimus oligi rohkem selleks, et saada sümptomite järgi aimdust, kas oleks vaja remondi peale mõelda. Ei oota ka teksti järgi tehnilise korrasoleku ennustamist vaid asjatundjate kogemuste jagamist
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Arusaadav. Eks see on tavaline, et kui tahta ennast otseselt väljendada, loetakse ridade vahelt. Kui aga kirjutada midagi, kust asjatundlik inimene võiks ka ridade vahelt lisainfot lugeda, siis selle asemel näritakse tähte. Ei ole mõeldud solvanguna ... vaatan alati enne enda palki, kui otsin teistel pindu - ehk siis ju sõnastasin küsimuse valesti...
Konkreetsem küsimus:
Kas minu poolt eelnevalt kirjeldatud sümptomeid võib leevendada/ravida madala õlitaseme korral õli lisamine või vana (loe 'pikka aega vahetamata') õli korral õli vahetamine? (ei ole teadlik, millal sellel isendil kastiga midagi tehti)
Konkreetne põhjus küsimiseks: lisaks eelnevalt kirjutatule ka tööde planeerimine - usutavasti töö tegemise ja auto rivist väljas oleku aeg on erinev, kui teha ainult õlivahetus või kakkuda kast maha ja lahti, et uurida, mis viga on. See kõik lisaks tööde maksumuse erinevusele. (Jah, pean pere rahade voolu eelnevalt planeerima. Põhjuseid saab pidevalt avalikest meediaallikatest lugeda/näha. Jah, ostsin teadlikult BMW ja olen teadlik, et võrreldes mõne hiinakaga on remont ja jupid kallimad.)
Konkreetsem küsimus:
Kas minu poolt eelnevalt kirjeldatud sümptomeid võib leevendada/ravida madala õlitaseme korral õli lisamine või vana (loe 'pikka aega vahetamata') õli korral õli vahetamine? (ei ole teadlik, millal sellel isendil kastiga midagi tehti)
Konkreetne põhjus küsimiseks: lisaks eelnevalt kirjutatule ka tööde planeerimine - usutavasti töö tegemise ja auto rivist väljas oleku aeg on erinev, kui teha ainult õlivahetus või kakkuda kast maha ja lahti, et uurida, mis viga on. See kõik lisaks tööde maksumuse erinevusele. (Jah, pean pere rahade voolu eelnevalt planeerima. Põhjuseid saab pidevalt avalikest meediaallikatest lugeda/näha. Jah, ostsin teadlikult BMW ja olen teadlik, et võrreldes mõne hiinakaga on remont ja jupid kallimad.)
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: rubriik "rumal küsimus"
üldiselt tegu piisavalt vana ja odava kastiga mis üldiselt vastupidav isiklikult tallaks peale ja ei pōeks üldse selle pärast. Remont maksab ilmselt auto hinna ja pole mitte kuidagi otstarbekas teha kui ei plaani järgmised 10 aastat sōita ,muidugi ōlitaseme kontroll ja kasti vōimalike lekkete kontroll ei teeks paha
- Marty125
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19.02.2014 21:21 39
- Peamine sõiduk: BMW E34 525i Sedaan
- Asukoht: Jõhvi
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tervist!
Hiljuti soetasin auto milleks on Bmw E34, mootor on 2.0 bensiin 110kw ilma vanoseta ja väljalaske aasta on 1991. Küsimus on, et kas see auto peabki 1 käiguga 70km/h välja minema või on all vale differ/ülekanded? Plekitükki kus ülekanne peaks näha olema, alles ei ole. Maanteel sõites 90km/h on pöörded 1500 peal. Kas see on normaalne selle auto puhul?
Hiljuti soetasin auto milleks on Bmw E34, mootor on 2.0 bensiin 110kw ilma vanoseta ja väljalaske aasta on 1991. Küsimus on, et kas see auto peabki 1 käiguga 70km/h välja minema või on all vale differ/ülekanded? Plekitükki kus ülekanne peaks näha olema, alles ei ole. Maanteel sõites 90km/h on pöörded 1500 peal. Kas see on normaalne selle auto puhul?
1. 1994 E34 518i Touring 83kw.--> 2. 1991 E34 520i 110kw.--> 3.1991 E34 525i 141kw.--> 2005 E53 3.0D 160kw
Re: rubriik "rumal küsimus"
nagu diisli differ oleks all, aga võin ka eksida.
- sass730iA
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 28.08.2008 17:04 47
- Peamine sõiduk: BMW E46 330d AT
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
halb ei tohiks ju olla?
vähem pöördeid, vähem kütusekulu peaks olema )
vähem pöördeid, vähem kütusekulu peaks olema )
E70 / CRV / W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34
Re: rubriik "rumal küsimus"
Vahetasin 3.0 diislil 4 pihustit ära. Peale vahetust korra lubas, ning nüüd käib nagu tühja. Pihustiteni küte jõuab aga mootorisse nagu ei jõuaks.kõik pistikud ja asjad ühendatud ja üle vaadatud mitu korda. Pumbad löövad kenasti kuna latini küte jõuab. Oskab keegi aidata? Autoks e38 98a
Re: rubriik "rumal küsimus"
Radikas tuleb uus peale, tänan et soovitasite hoiduda igast pasast
Igaõhtune külaline siin juba kuid tõesti esimene auto ja varasem kokkupuude bmw'ga puudub...
Eelmine omanik on ka mingit elektriaretust teinud kuid ei jaga ära, mida ta üritanud on ja praegune aretus tundub kergelt ohtlik. Eks pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna, äkki oskab keegi pakkuda mida ta üritanud on ja kuidas seda lahendada?
Igaõhtune külaline siin juba kuid tõesti esimene auto ja varasem kokkupuude bmw'ga puudub...
Eelmine omanik on ka mingit elektriaretust teinud kuid ei jaga ära, mida ta üritanud on ja praegune aretus tundub kergelt ohtlik. Eks pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna, äkki oskab keegi pakkuda mida ta üritanud on ja kuidas seda lahendada?
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
pane oma vini 7 viimast numbritMarty125 kirjutas:Tervist!
Hiljuti soetasin auto milleks on Bmw E34, mootor on 2.0 bensiin 110kw ilma vanoseta ja väljalaske aasta on 1991. Küsimus on, et kas see auto peabki 1 käiguga 70km/h välja minema või on all vale differ/ülekanded? Plekitükki kus ülekanne peaks näha olema, alles ei ole. Maanteel sõites 90km/h on pöörded 1500 peal. Kas see on normaalne selle auto puhul?
Viimati muutis Riivo, 22.04.2015 21:20 09, muudetud 1 kord kokku.
´17 4Drive
Re: rubriik "rumal küsimus"
Klapikambri kaant pole lahti keerand. Homme üritan diagnostika ära teha, ehk saab asjasse selgust.
- Marty125
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19.02.2014 21:21 39
- Peamine sõiduk: BMW E34 525i Sedaan
- Asukoht: Jõhvi
Re: rubriik "rumal küsimus"
Vinkoodi viimased 7 nr. on: BD02364Riivo kirjutas:pane oma vini 7 viimast numbritMarty125 kirjutas:Tervist!
Hiljuti soetasin auto milleks on Bmw E34, mootor on 2.0 bensiin 110kw ilma vanoseta ja väljalaske aasta on 1991. Küsimus on, et kas see auto peabki 1 käiguga 70km/h välja minema või on all vale differ/ülekanded? Plekitükki kus ülekanne peaks näha olema, alles ei ole. Maanteel sõites 90km/h on pöörded 1500 peal. Kas see on normaalne selle auto puhul?
1. 1994 E34 518i Touring 83kw.--> 2. 1991 E34 520i 110kw.--> 3.1991 E34 525i 141kw.--> 2005 E53 3.0D 160kw
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
automaat või manuaal?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- Marty125
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19.02.2014 21:21 39
- Peamine sõiduk: BMW E34 525i Sedaan
- Asukoht: Jõhvi
Re: rubriik "rumal küsimus"
Käigukastiks on manuaal.toivoku kirjutas:automaat või manuaal?
1. 1994 E34 518i Touring 83kw.--> 2. 1991 E34 520i 110kw.--> 3.1991 E34 525i 141kw.--> 2005 E53 3.0D 160kw
Re: rubriik "rumal küsimus"
Lisaks avastasin, et maki juhtimine roolilt ei toimi enam. Kuna tundub, et läheb liiga keeruliseks, siis sai elektriku kätte viidudillukas316 kirjutas:Massiklemmid vaata mõlema tule pistikupesas üle.
mctimps kirjutas:Tere, tekkis täna probleem, e46 näitab armatuuris, et taga mõlemal pool pirinid läbi. Läksin vaatama, tegelikult kõik kolm pidurituld põlevad kogu aeg kuni süüte välja keeramiseni. Oskab keegi arvata milles võin viga olla?
E36 318i 83kw 91 sedan->E46 318 87kw 99 sedan
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mul selline küsimus, et täna hakkas pidurdades imelikku põntsumist tagumisest rattast kostuma. Autoks E39 530d 2001. Ronisin siis auto alla ja midagi aru ei saa, et katki oleks. Siis nägin sellist pilti:
Tegemist siis tagumise ratta tagumise ülemise õõtsaga ja juhiks tähelepanu kriimudele mis ilmselt õõtsa pikisuunalisest liikumisest tingitud? Vahetatud korralikus töökojas 2 nädalat tagasi ja terve õõts(lemförder). Enda arvates pole see normaalne. Soovitusi, arvamusi?
Tegemist siis tagumise ratta tagumise ülemise õõtsaga ja juhiks tähelepanu kriimudele mis ilmselt õõtsa pikisuunalisest liikumisest tingitud? Vahetatud korralikus töökojas 2 nädalat tagasi ja terve õõts(lemförder). Enda arvates pole see normaalne. Soovitusi, arvamusi?
E36 318i--> E34 520i--> E38 730iA--> E46 330D--> E39 530i--> E30 325i
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sooned puksi peal on tekkinud puksi õõtshoova sisse pressides ja on täiesti normaalne.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mõlemal pool sooned ju ?ooDDoo kirjutas:Sooned puksi peal on tekkinud puksi õõtshoova sisse pressides ja on täiesti normaalne.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
NO seda kas see liigub puksi peal ,ei ole ju raske kontrollida.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: rubriik "rumal küsimus"
Käsitsi või kangiga õõtsa liigutades ei liikunud. Siiski on imelik kolin tagasillas ja vaevalt oleks pressides mõlemale poole sügavad sooned sisse tehtud.
E36 318i--> E34 520i--> E38 730iA--> E46 330D--> E39 530i--> E30 325i
- Kelpz
- Huviline
- Postitusi: 445
- Liitunud: 25.02.2013 18:23 06
- Peamine sõiduk: E36 328i
- Asukoht: Laagri
Re: rubriik "rumal küsimus"
E36 320.
Külma mootoriga vahest poob ehk siis nagu ise pidurdaks (tipiks pidurit) iga paari sekundi tagant. Nii kui töösooja jõuab siis kõik jälle korras. Kõlab nagu mingi andur? Oskab keegi midagi tarka juurde rääkida?
Terv,
Kevin
Külma mootoriga vahest poob ehk siis nagu ise pidurdaks (tipiks pidurit) iga paari sekundi tagant. Nii kui töösooja jõuab siis kõik jälle korras. Kõlab nagu mingi andur? Oskab keegi midagi tarka juurde rääkida?
Terv,
Kevin
BMW 318i 95' M42 to 318iS ; BMW 320IT 96' M52 ; BMW 328IT 97' M52
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Üks rumal küsimus aga ehk kellelgi sama.
Kui uksed lahti teen ja autosse istun siis nagu midagi armatuuris piniseb, sõites seda nii palju tähele ei pane. Kas võib olla kliimasiilist?
Lp. Gert
Kui uksed lahti teen ja autosse istun siis nagu midagi armatuuris piniseb, sõites seda nii palju tähele ei pane. Kas võib olla kliimasiilist?
Lp. Gert
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sai e28 ventilaator koos viscoga välja vahetatud e34 omade vastu. Võib sellega kaasneda mingeid jamasi või võib rahus edasi lasta? Ventilaatorid samade mõõtudega.
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: rubriik "rumal küsimus"
Natuke sõltub mootorist- laias laastus 1.8-2.5, 2.8 ja 3.5 M20,M30, M40, M43 ja M50 (vist M52 ka) viscod on sama koodiga. Niiet kui E34 pealt tuli millegi eelnimetatu sisse mahtuva pealt, siis ole muretakardaan kirjutas:Sai e28 ventilaator koos viscoga välja vahetatud e34 omade vastu. Võib sellega kaasneda mingeid jamasi või võib rahus edasi lasta? Ventilaatorid samade mõõtudega.