bmw viirus!?!

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
zopp
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 22.11.2004 21:03 43
Asukoht: tartu

bmw viirus!?!

Postitus Postitas zopp »

eelmine nädal kirjutasin sellest kuidas mu bmw e30 87a. raskuse taha tulekul jukerdama hakkab
-nüüdseks on vahetatud aju , õhuluheja auto on käinud elektriku juures kuid viga ikka alles :cry: (mul on mõistus otsas) varasemast olen kuulnud et sellist viga bmw del esineb kuid siis polegi vist lahendust leitud (mõnel juhul vahetati mootor koos juhtmestikuga välja mis muidugi aitas. :) ) lisainfoks veel et auto seisis mõni kuu paigal enne mida kõik mega hea oli...
palun neil aidata kes vähegi mingit arvamust oskavad avaldada.
ps:tühipööretel on kõik nii nagu peab. :?
ootan abi...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ühes Total BMW-s oli ükskord lugu ühest tutikast E46-st, millest Inglise esindused ei saanudki jagu. No ei saa. Sellises kohas hakkavad kõvad diagnostikud tavaliselt olematuid asju nägema. Vahetati mootori elektrijuhtmed, kõik andurid, aju, süütepoolid ja veel miljon asja.

Asi sama tark.

Vea lahendas üks independent bmw specialist 5 naela eest. Viga oli praos klapikambrikaanes. Vot nii.

Lihtsalt näiteks kui mõistus otsas.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

no näed siis lõpuks olen leidnud kellegi kellel sama probleem on. Aga kas ta on sul siis selline ainult külmalt või on ta koguaeg siuke laiskloom? Minu oma on ennast nüüd soojast peast päris hästi hakanud ülal pidama aga külmalt ei taha kohe mitte minna. Pöördeid ei lase üle 3000 ja jõudu oleks ka nagu mega vähe. Lähen kohalt minema siis tekib siuke väike auk sisse nagu ei saaks kütet peale ja hakkab nagu välja surema aga kui gaasi juurde annan läheb ilusti edasi. Kõik on aga jälle korras kui mootor soojaks saab. No ma ei tea nüüd ka mis tal siis häda on aga korda tahaks saada. Äkki on mõni kellel mõistus selle koha pealt võtab ja aidata saab.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

sissejuhatuseks manomeeter survepoolele vahele ja edasine selle näitude järgi....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

pakuks sama, mis Aare. asi võib vabalt olla põlenud klappides, plokikaane tihend läbi jne. nii et mõõda rõhud üle ja eks siis näis, kas jõuad lahenduseni või ei.
Kasutaja avatar
dracs1
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 09.12.2004 23:40 38
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas dracs1 »

kusjuures mul oli sama probleem...et kui külmalt oli selline tunne nagu bena ei saaks peale ja ei taht eriti liikuda ning soojalt kõik korras...aga vahetasin küünlad ära ja sellega sai see probleem lahendatud:D
Krt.....nokitsemist vajab..
zopp
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 22.11.2004 21:03 43
Asukoht: tartu

Postitus Postitas zopp »

mul tegelikult just soojalt rohkem jupsib. külmalt või siis kui seisab hetke on jälle kõik hea. surveastmed silindrites 14 15 16 12 15 13 see väga hea ja mootor sai lahti kisutud klapid ja kõik korras on :?
ise loodan veel et geneka juures asi või siis pihustite jama???
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Minu väikesed kogemused Jetronicuga M20-te käimapanemisel näitavad, et probleemide põhjus ei ole 95% elektroonikas

pigem on lonkamise ja jama põhjused
1. hammasrihm valesti
2. vaakumilekked
3. bensusurveprobleemid (pump, pumba toide, regulaator)
4. vale reguleerimine (tühikäigul on sellel juba 3 reguleerimiskohta) - tühikäik, piirdekruvi käppimine, süüde jne


survete all pidasin silmas bensiinisurvet, mitte silindrisurveid... :!:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
zopp
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 22.11.2004 21:03 43
Asukoht: tartu

Postitus Postitas zopp »

kas muidu pihustite surveid saab mõõta?eelmise autol millel selline jama oli vahetati küttepump ja voolikud välja kuid ei midagi :cry:
:arrow:
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Pihustite survepoolele ühendatakse manomeeter vahele. Ostad kuskilt tööriistapoest manomeetri 0-6 bar, 8 mm kolmiku ja jupi voolikut.

See lihtne riist näitab oma hinna kohta uskumatult palju. Ka seda, kui vaakumleke on muideks.... :idea:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta