Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Niisiis, erinevate foorumite ja saitide andmetel läheb sinna 5,75-8,5 liitrit õli Tehasemanualist ei leidnud kogusest sõnagi, juttu oli ainult erinevate viskoosustega õlide kasutamisest. Oskab keegi viidata mõnele ametlikule allikale, või siis omadest kogemustest öelda palju peaks poodi minnes õli varuma, 6 või 9 liitrit on piisavalt suur erinevus koguselt ... ka rahaliselt ei ole igaks juhuks 3 liitri tagavaraks ostmisest huvitatud
Veel uuriks kas eelistada vedelamat 0w või siis mõnda paksemat 5 või 10w õli??
müstika on see et osadele M50 mootoritele läheb õli 7 liitrit ja osadele 8 liitrit...siiani pole veel vastust välja mõelnud...kas on karteripõhi erinev? või õlivarras?...7-8 liitrit läheb...
Tehasemanuaalis on õlikogused välja toodud raamatu lõpus (tagant lugedes teine leht) ,õli omadustest eraldi. 525i õlinorm on manuaali järgi 5,75 liitrit.
Mul küll ilma vanoseta mootor (teemaalgataja peab vist vanosega isendit silmas), kuid erilist õlikoguse vahet nendel nagu olla ei tohiks... mul läheb täpselt 8 liitrit sisse... 2 korda õli vahetanud... ja soovitaks kasutada miskit 5w või 10w õli... 0w on veidi liiga karm selle jaoks. Ise plaanin peale mootori lahtikakkumist Gulf Racingu 5w-60'e sisse kallata... Kui tahad ka, siis Laki Tuningust saab seda soodsalt hetkel.
Minu eelmisesse läks kui ma ei eksi siis 7,5 L nii ,et valad sisse kuni normis on ja ongi korras.
Inimesed ei taha uskuda kui juttu tuleb palju õli sinna mootorisse läheb ja hakkavad alguses naerma ,et "vaata lolli" kuid kui kindlalt räägit ,et läheb jah siis teevad kõik
meph kirjutas:... peale mootori lahtikakkumist l...
Siit jälle sõnajärg truumule, kes mephi ''kakkumist'' ja''kakimist'' ja mis iganes kommenteeris
Aga õli suhtes, mul eelmisel 525 24V-l minu mäletamist järgi koos filtriga 6,2 liitrit...
Niih...vahetasin õli...ja lausa mõõtsin ära palju siis kulub...selleks, et norm panna kulus 6,25 liitrit õli...mootor M50 110KW 1991...
ja nüüd müstika...
välja võtsin 6,8 liitrit pluss mõni pisike plekk põrandal ja kätel ...ja enne oli täpselt norm sees...
Ps. õlid olid samadel (pea-aegu) tingimustel seisnud garaazis...üks mootoris ja teine auto kõrval kanistrites...seega mingeid mahumuutusi seoses temp. erinevustega ei olnud...
Valdek kirjutas:müstika on see et osadele M50 mootoritele läheb õli 7 liitrit ja osadele 8 liitrit...siiani pole veel vastust välja mõelnud...kas on karteripõhi erinev? või õlivarras?...7-8 liitrit läheb...
keegi "teadjamees" kommenteeris seda nii,et autod valmistatud erinevate regioonide jaoks: mägised ja tasandikulised(ehk siis auto pidev kaldumine või mitte) kuivõrd see tõsi on, ei oska öelda, kuid mingi loogika on ju olemas?
ja pidi olema karteri suuruse vahe
Niih, vahetasin kah õli ära. Esimese hooga läks sisse 6,2 liitrit enne kui õlivarda järgi max näitas... kui järgmine päev huvi pärast kontrollisin oli õlitase vardal päris tugevalt tõusnud ... lasin siis umbes 0,5 liitrit uuesti välja ja nüüd paistab korras olevat - ehk siis koguseks jäi ikkagi tehase poolt määratud 5,7 l.
ykspoiss kirjutas:
Ps. õlid olid samadel (pea-aegu) tingimustel seisnud garaazis...üks mootoris ja teine auto kõrval kanistrites...seega mingeid mahumuutusi seoses temp. erinevustega ei olnud...
Õli võiks ikka sooja mootoriga vahetada.
Mina teen õlivahetuse 6 liitriga ära, õlitase jääb vähe üle poole normi ja peale 10k km märgatavalt ei lange. Hoian 100.- kokku iga õlivahetusega
M50B20TU
Edit: Sobiva õli ja õlikoguse saab teada SIITnäiteks.