Õlikork alt limane
Õlikork alt limane
Korgi all siis tavotilaadne pruunjas lima. Millest see tuleb. Pilt siis sellel lingil.
http://www.upload.ee/image/1049686/PC100012.JPG
http://www.upload.ee/image/1049686/PC100012.JPG
Re: Õlikork alt limane
Pakun et mahlad segi.
Ehk tosool õliga segamini.
Ehk tosool õliga segamini.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: Õlikork alt limane
Kui jahutusvedelikku ei vähene, siis pakun et tavaline kondents.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: Õlikork alt limane
Tõmba õlivarras välja ja kui see ka selline siis vast ikka mahlad segi .
Ja muidugi tosooli tase peab vähenema.
Ja muidugi tosooli tase peab vähenema.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: Õlikork alt limane
Tosool väheneb ja päris jõudsalt aga millest seda veel aru saab kas mahlad segi?Mootor ja asjad töötavad nagu iseenesest kõik kenasti ja käivitub ka samuti normaalselt. Kas küünlad peaksid ka teistsugused olema?
Re: Õlikork alt limane
Ära rohkem sõida sellega .Vii remonti .Äkki jõuad veel päästa mootori.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: Õlikork alt limane
lase enne törts vana õli alt punnist välja.Kui seal ka selline jogurt siis on segi mahlad.Aga kui ei ole siis on lihtsalt lühikestest otstest kondents mootoris.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Re: Õlikork alt limane
Kui mahlad segi on, siis saabki vabalt sõita mõnda aega. Mootorile see muidugi hästi ei mõju. Mingil hetkel hakkab üle kuumenema, siis on sõidud sõidetud.
730iA e32 138kW 12/1992
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Õlikork alt limane
Läheks nüüd õue lõpuks ja vaataks õlivarda pealt järgi, mis nägu õli tegelikult karteris on. Kui on nagu õli mitte samasugune heleproon soust, siis saaks selle teema lukku ära panna enne kui 10 lk erinevaid teooriaid täis kirjutatud.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: Õlikork alt limane
eero kirjutas:Läheks nüüd õue lõpuks ja vaataks õlivarda pealt järgi, mis nägu õli tegelikult karteris on. Kui on nagu õli mitte samasugune heleproon soust, siis saaks selle teema lukku ära panna enne kui 10 lk erinevaid teooriaid täis kirjutatud.
Sai siis õlivarras üle vaadatud, tundub täiesti tavalise õliga koos olevat, must õli nagu ikka, ainult sealt kus õli lõppes oli vardal natuke samasugust lima näha.
Re: Õlikork alt limane
Kas õli tase oli normis ,kui jah siis vast vaheta õli ja jälgi samasugust löga uuesti.
Aga kindlaks pead tegema ,kuhu tosool kaob .Kui kontrollisid õlivarrast seisnud mootoriga ,siis ongi vaht üleval .
Kui tosool mootoris siis tase kõrgem ja õli omadused muutunud .Sama kui viina lahjendad veega ,kas jääb sama kangeks. see ei ole ju enam viin ,vaid lurr.Sama ka siis õliga .Muidu võiks ju sõita ültsegi tosooliga ja valada törts õli ka mootorisse.
Aga kindlaks pead tegema ,kuhu tosool kaob .Kui kontrollisid õlivarrast seisnud mootoriga ,siis ongi vaht üleval .
Kui tosool mootoris siis tase kõrgem ja õli omadused muutunud .Sama kui viina lahjendad veega ,kas jääb sama kangeks. see ei ole ju enam viin ,vaid lurr.Sama ka siis õliga .Muidu võiks ju sõita ültsegi tosooliga ja valada törts õli ka mootorisse.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: Õlikork alt limane
Täna lasin siis mahlad välja ja õli nagu õli ikka, ei midagi huvitavat. Järelikult mootorisse ei tohiks mitte mingil juhul lekkida kuna olen juba 20L peale valand jahutusvedelikku ja sõitnud ka vähemalt 500km niimodi.Algul muidugi ei läinud nii kiirelt aga nüüd juba rohkem minema hakkand.Sellise koguse peale peaks õli juba täielik solk olema.Kõik lõdvikud ja voolikud ja mis iganes üle vaadatud ja mitte kuskilt ei hakka silma kuhu **** see kaob. Mõistus otsas lihtsalt nüüd.
Re: Õlikork alt limane
ise eriti mootorist palju ei jaga aga mootorit vaadates tekkis selline küsimus: kas jahutusvedelik nii mootoriss võib sattuda, et alla karterisse ei jõua vaid põleb vms. ülal juba ära, siis nagu oleks vedeliku kadu, korgi all mõks ja karteris ka õli veel õli moodi ? Ärge näkku lõõge, kui täitsa mõõda panin.
Re: Õlikork alt limane
jah, selline variant on täitsa olemas, aga kui tosooli kadu nii suur on siis seda eriti ei usu.tramtram kirjutas:ise eriti mootorist palju ei jaga aga mootorit vaadates tekkis selline küsimus: kas jahutusvedelik nii mootoriss võib sattuda, et alla karterisse ei jõua vaid põleb vms. ülal juba ära, siis nagu oleks vedeliku kadu, korgi all mõks ja karteris ka õli veel õli moodi ? Ärge näkku lõõge, kui täitsa mõõda panin.
Re: Õlikork alt limane
Üks asi mis võib muidugi olla on salongiradikas aga jällegi seest kõik kuiv aga on võimalus et voolab kuskile mujale mitte salongi.
Re: Õlikork alt limane
minul näiteks präeguste ilmatega puhub akentele küll udu. ei tea millest see võib tulla vb vähesest sõitmistest ja niiskusest, aga ise kahtlustasin ka vahepeal salongiradikat aga samas suvel mingeid probleeme polnd. ja kui pikem maa ära sõita siis kaob udu ka ära. tosooli panen siin ka vahepeal mingi aja vahemikuga juurde. aga olen seda just märganud, et kui lumi sealt kojamehe restide juurest sisse läheb, siis just akand udused aga kui sealt lumi ära sulab ja ilm lumesajuta on siis pole udu ka akendel. ja tegelt ongi väga huvitav kuidas to lumi saab sealt sinna soojenduradiga juurde või sinnakanti.ints453 kirjutas:Üks asi mis võib muidugi olla on salongiradikas aga jällegi seest kõik kuiv aga on võimalus et voolab kuskile mujale mitte salongi.
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1263
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: Õlikork alt limane
kas tagant sumpsist magusat lõhna ei tule?
Re: Õlikork alt limane
uuri radikat. mul oli auk radika tagumises seinas, esiotsa pool, mida niisama ei näegi. lihtsalt mingi hetk avastasin et aegajalt on kere miskipärast natuke märg. kuna radikavahetus oli nagunii plaanis, siis nii saigi see auk avastatud.
ei ole mul küll juhtunud, kuid on ka sellisseid juhtumeid olnud, et tosoolileket põhjustab imepeenike auk kuskil lõdvikus, kust pritsib sõidu ajal mootori vms peale ning aurustub ära kohe, et loiku ega midagi ei jää.
kas jalgealune on sul kuiv, st tosoolist puhas?
aknad udust ilusti puhtaks lähevad?
lisatsirkulatsioonipump ei või lekkida? mul 535-l oli see jama, et sõidu ajal ajas selle juurest välja- jällegi loiku ega midagi alla ei jäänud.
ei ole mul küll juhtunud, kuid on ka sellisseid juhtumeid olnud, et tosoolileket põhjustab imepeenike auk kuskil lõdvikus, kust pritsib sõidu ajal mootori vms peale ning aurustub ära kohe, et loiku ega midagi ei jää.
kas jalgealune on sul kuiv, st tosoolist puhas?
aknad udust ilusti puhtaks lähevad?
lisatsirkulatsioonipump ei või lekkida? mul 535-l oli see jama, et sõidu ajal ajas selle juurest välja- jällegi loiku ega midagi alla ei jäänud.
2000 a. 320d, e46
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Re: Õlikork alt limane
Lõdvikuauku ei saa vist ka välistada. Ma ei tea, millised Sinu autol need täpselt on, aga mõni aasta tagasi otsisin oma e32-l ka tosoolileket. Lõdvikud kontrollisin ja välistasin esimesena, kuid lõpuks selgus, et kõige lühema ja kõvera lõdviku n.ö. sisekurvis oli auk, ja ventikas puhus enamuse lekkest laiali. Seetõttu oli ikka päris keeruline seda leida.
Aga kui akna peale udu puhub, siis maitse seda ettevaatlikult. Kui magus mekk man, siis lekib salongiradikas.
Aga kui akna peale udu puhub, siis maitse seda ettevaatlikult. Kui magus mekk man, siis lekib salongiradikas.
730iA e32 138kW 12/1992
-
- Huviline
- Postitusi: 134
- Liitunud: 16.09.2008 19:35 28
- Asukoht: Saue
Re: Õlikork alt limane
Kui nt esiklaasid uduseks jäävad, siis salongiradikas umbes või küpse omadega (läbi roostetanud, oksüdeerunud) ja lekib. Tavaliselt jõuab jahut.vedeliku leke autosalongi põrandale esiistmete taha.
Aga limase õlikorgi puhul asjad halvad. Mootoriõli aastaid vahetamata või plokikaane tihendis imepeenike pragu ja sealt leke õlitussüsteemi. Kap. remont mootori ülemisele osale tõenäoliselt vältimatu. Karterikaas ka maha ja läbi pesta kogu jama altpoolt! NB...Õlikork peab seestpoolt kindlasti puhas olema, siis normaalne.
Aga limase õlikorgi puhul asjad halvad. Mootoriõli aastaid vahetamata või plokikaane tihendis imepeenike pragu ja sealt leke õlitussüsteemi. Kap. remont mootori ülemisele osale tõenäoliselt vältimatu. Karterikaas ka maha ja läbi pesta kogu jama altpoolt! NB...Õlikork peab seestpoolt kindlasti puhas olema, siis normaalne.
BMW E38 730 V8
Re: Õlikork alt limane
esiklaasid ei jää uduseks. peale 20-30 min. sõitu pole enam midagi. ja kui pidevalt sõita siis ka jama pole. ja ega erilist tosoolikadu pole ka märganud. ja ma siiski arvan, et viga on vb niiskes salongiõhufiltris. või selles, et lumi läheb kuskile vahele ja siis sulab.Spike Mahinga kirjutas:Kui nt esiklaasid uduseks jäävad, siis salongiradikas umbes või küpse omadega (läbi roostetanud, oksüdeerunud) ja lekib. Tavaliselt jõuab jahut.vedeliku leke autosalongi põrandale esiistmete taha.
Aga limase õlikorgi puhul asjad halvad. Mootoriõli aastaid vahetamata või plokikaane tihendis imepeenike pragu ja sealt leke õlitussüsteemi. Kap. remont mootori ülemisele osale tõenäoliselt vältimatu. Karterikaas ka maha ja läbi pesta kogu jama altpoolt! NB...Õlikork peab seestpoolt kindlasti puhas olema, siis normaalne.
Re: Õlikork alt limane
kus ta sul siis puhas peab olema!!!talvel lühikete otstega on täiesti normaalne selliselt lõgane kork...mul on kõigil kolmel bemmil niimoodi olnud.Loomulikult jahutusvedelik pole ka kuhugile kadunud
Spike Mahinga kirjutas:Kui nt esiklaasid uduseks jäävad, siis salongiradikas umbes või küpse omadega (läbi roostetanud, oksüdeerunud) ja lekib. Tavaliselt jõuab jahut.vedeliku leke autosalongi põrandale esiistmete taha.
Aga limase õlikorgi puhul asjad halvad. Mootoriõli aastaid vahetamata või plokikaane tihendis imepeenike pragu ja sealt leke õlitussüsteemi. Kap. remont mootori ülemisele osale tõenäoliselt vältimatu. Karterikaas ka maha ja läbi pesta kogu jama altpoolt! NB...Õlikork peab seestpoolt kindlasti puhas olema, siis normaalne.
Re: Õlikork alt limane
See on jah suht lamp jutt.Spike Mahinga kirjutas:Kui nt esiklaasid uduseks jäävad, siis salongiradikas umbes või küpse omadega (läbi roostetanud, oksüdeerunud) ja lekib. Tavaliselt jõuab jahut.vedeliku leke autosalongi põrandale esiistmete taha.
Aga limase õlikorgi puhul asjad halvad. Mootoriõli aastaid vahetamata või plokikaane tihendis imepeenike pragu ja sealt leke õlitussüsteemi. Kap. remont mootori ülemisele osale tõenäoliselt vältimatu. Karterikaas ka maha ja läbi pesta kogu jama altpoolt! NB...Õlikork peab seestpoolt kindlasti puhas olema, siis normaalne.
Kõige suurem tõenäosus, miks õlikork limane alt on, on see, et lühikesed otsad. Kui pikemaid otsi tehes ka õlikork limane, siis juba karterituulutus kinni, mis iseenesest pole ka nüüd nii suur häda ära teha. Et sellepärast kohe mootori kappremonti soovitada, mnjaaah.
Ja kui isegi mingisugune jahutusvedeliku kadu on, siis enne mootori väljavahetamist võiks vaadata üle kõik jahutussüsteemi voolikud . Kuna foorumis liiguvad ikkagi enamuses üle 10 aasta vanad autod, siis kumm läheb selle ajaga suht rabedaks. Arvestades, et meie ilmaolud on ka nii, nagu nad on. Endal läbi elatud teema, tean millest räägin (tegelt kui aus olla, siis isegi mõlemad variandid kaks korda )
-
- Huviline
- Postitusi: 134
- Liitunud: 16.09.2008 19:35 28
- Asukoht: Saue
Re: Õlikork alt limane
Mis te poisid ajate? Mingi lima ega löga ei ole normaalne nähtus mootori õlikorgi sisemisel poolel.. Ei sooja ega külma mootori puhul, välja arvatud mootoriõli ise..
BMW E38 730 V8
Re: Õlikork alt limane
Mina soovitaks uue õlikorgi osta, kuramuse hiina korgid tõmbuvadki limaseks, kindlasti kohe.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: Õlikork alt limane
Sa ikka korralikult lugesid mis eespool kirjutati? kordan: teatud asjaoludel on teataval määral lögane kork norm. nähtus ja mootorit sellepärast lammutama ei pea
Spike Mahinga kirjutas:Mis te poisid ajate? Mingi lima ega löga ei ole normaalne nähtus mootori õlikorgi sisemisel poolel.. Ei sooja ega külma mootori puhul, välja arvatud mootoriõli ise..
Re: Õlikork alt limane
mul on olnud nii, et kui kallasid eest jahutusvedelikku juurde tuli sumpsist (mitte töötava mootoriga) ilgelt suur aurupilv välja...vot nii on kaa võimalik:D päris suur kadu oli:DBMW 525 kirjutas:jah, selline variant on täitsa olemas, aga kui tosooli kadu nii suur on siis seda eriti ei usu.tramtram kirjutas:ise eriti mootorist palju ei jaga aga mootorit vaadates tekkis selline küsimus: kas jahutusvedelik nii mootoriss võib sattuda, et alla karterisse ei jõua vaid põleb vms. ülal juba ära, siis nagu oleks vedeliku kadu, korgi all mõks ja karteris ka õli veel õli moodi ? Ärge näkku lõõge, kui täitsa mõõda panin.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 12.03.2009 14:32 24
- Peamine sõiduk: BMW E39 525dA
- Asukoht: Tartu
Re: Õlikork alt limane
Tõstaks seda teemat siis selle õige postituse teemaga. Siin vahepeal läks juba tosooli kadumise ja selle põhjuste leidmise peale üle.
On siis endalgi selline mure, et õlikork sellise kollakaspruuni ligaga koos alt(autoks 518i). Kaldun arvama siiski, et asi on niiskuses/kondensis, mis mootorisse tekib, kuna endal tosooli tasemega kõik korras ja õli ikka õli värvi mootoris. Ja selline ligane nähe ainult talvel, minul vähemalt. Suvel ei ole seda.
Aga siit nüüd küsimus, et äkki annab midagi teha, et see ei tekiks sinna ka talvel?
Ise sõidan suht ainult lühikesi otsi, eeldatavasti ongi kogu probleem selles, nimelt mootor ei jõua talvel ju korralikult kuumakski minna ja tekibki kondens. Suvel ju teine lugu, mootor koguaeg kuum ja jõuab selle niiskuse välja kupatada sealt. Lahendus pole ju selles, et peaks nüüd nädalas korra hakkama paarsada kiltsa maha sõitma, et mitte sõita ainult lühikesi otsi. Peaks ju sellest probleemist muud moodi ka lahti saama, eelmiste minu valduses olevate autoe puhul seda asja ei täheldanud, kuigi sõitsin samasuguseid vahemaid. Hea see vast mootorile ei ole.
On siis endalgi selline mure, et õlikork sellise kollakaspruuni ligaga koos alt(autoks 518i). Kaldun arvama siiski, et asi on niiskuses/kondensis, mis mootorisse tekib, kuna endal tosooli tasemega kõik korras ja õli ikka õli värvi mootoris. Ja selline ligane nähe ainult talvel, minul vähemalt. Suvel ei ole seda.
Aga siit nüüd küsimus, et äkki annab midagi teha, et see ei tekiks sinna ka talvel?
Ise sõidan suht ainult lühikesi otsi, eeldatavasti ongi kogu probleem selles, nimelt mootor ei jõua talvel ju korralikult kuumakski minna ja tekibki kondens. Suvel ju teine lugu, mootor koguaeg kuum ja jõuab selle niiskuse välja kupatada sealt. Lahendus pole ju selles, et peaks nüüd nädalas korra hakkama paarsada kiltsa maha sõitma, et mitte sõita ainult lühikesi otsi. Peaks ju sellest probleemist muud moodi ka lahti saama, eelmiste minu valduses olevate autoe puhul seda asja ei täheldanud, kuigi sõitsin samasuguseid vahemaid. Hea see vast mootorile ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 12.03.2009 14:32 24
- Peamine sõiduk: BMW E39 525dA
- Asukoht: Tartu
Re: Õlikork alt limane
Tark otsus!!!MuiduMees kirjutas:pühi tihedamini õlikorki puhtaks