Automaatkasti (steptronic) üldkontroll ??
Automaatkasti (steptronic) üldkontroll ??
Tere!
Plaan soetada 523 aastast 1999-2000, kuna aga üsna suur osa müüdavatest isenditest on automaatkastiga (steptronic) tekkis küsimus:
nimelt ei ole ma kunagi omanud automaatkastiga autot ja seetõttu teema mulle võõras - kas on mingid lihtsad "nipid", kuidas veenduda kasti korralikus toimimises (et kui autoga väike proovisõit teha, siis kuidas katsetada, et kast korralikult töötab) ???
Samuti ei saa hästi aru sellest käsitsivalimise reziimist - millal seda nagu kasutatakse ja kuidas see toimib (kas siis saab käiku ainult manuaalselt valida või ikka teatud pööretest alates toimib jälle automaat)?
Kõik kasulikud nõuanded teretulnud. Samuti oodatud kogemused vastavate kastide rikete kohta.
Tänan tähelepanu eest!
Plaan soetada 523 aastast 1999-2000, kuna aga üsna suur osa müüdavatest isenditest on automaatkastiga (steptronic) tekkis küsimus:
nimelt ei ole ma kunagi omanud automaatkastiga autot ja seetõttu teema mulle võõras - kas on mingid lihtsad "nipid", kuidas veenduda kasti korralikus toimimises (et kui autoga väike proovisõit teha, siis kuidas katsetada, et kast korralikult töötab) ???
Samuti ei saa hästi aru sellest käsitsivalimise reziimist - millal seda nagu kasutatakse ja kuidas see toimib (kas siis saab käiku ainult manuaalselt valida või ikka teatud pööretest alates toimib jälle automaat)?
Kõik kasulikud nõuanded teretulnud. Samuti oodatud kogemused vastavate kastide rikete kohta.
Tänan tähelepanu eest!
Päris nii ju ka ikka ei ole. Steptronic oli on ja jääb automaatkastiks. Kui hetke kiiruse ja soovitud käigu kombinatsioon ikka mootori töödiapasooni ei sobi, siis seda ka ei lülitata. Ja piirajas vahetatakse ka alati kõrgemale käigule.Erik_G kirjutas:steptronic toimib nii et saad ise k'ikku vahetada siis kui tahad...
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Gaasipedaali all oli vanasti lüliti (nüüd kui el. gaasipedaalid, siis eraldi lülitit enam vaja pole). Kui pedaali nii põhja vajutad, et Kick-Down lüliti kokku läheb, vahetab kast lihtsalt 1 üi 2 astet madalama käigu, sest on arvata, et juht soovib kiirendada.Marquss kirjutas:Kas keegi oskab pisut selgitada "kick-down" teemat ? Kuidas see peaks toimima?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Et siis vahetab kohe käigu võrra madalamale ? Või ei tähenda see seda, et käik vahetuks ?Tauri kirjutas:lisaks veel, et kui sõidad automaatreziimis ja lähed nö manuaalreziimile siis selle liigutuse tulemusena (kang vasakule) läheb kast kõigepealt sport reziimi- pöörded peavad tõusma automaatselt 500 võrra!
Igaljuhul hea info .. midagi sellist lootsingi siit kuulda .. ehk on veel mingeid "nõkse" mida tasuks kontrollida / proovida ?