M50B20/25
M50B20/25
Tahaks siis saada natuke inffi.
Plaan siis vahke panna 2.5 141kw.
Hetkel vahel 2.0
Kui suuri muutusi vaja on?
Kas kasti võib samaks jätta? Kuidas ajude jmsga, kas võib samuti 2.0 juhtmestiku jätta?
Kardaa uleb ka kindlasti vahetada?
Vb keegi teab mõnda kohta, kus rohkem sellest juttu oleks.
Plaan siis vahke panna 2.5 141kw.
Hetkel vahel 2.0
Kui suuri muutusi vaja on?
Kas kasti võib samaks jätta? Kuidas ajude jmsga, kas võib samuti 2.0 juhtmestiku jätta?
Kardaa uleb ka kindlasti vahetada?
Vb keegi teab mõnda kohta, kus rohkem sellest juttu oleks.
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: M50B20/25
Siin foorumis sellest juttu olnud küll.. Terve google ja muukeelne maailm samuti b20 go b25 teemal infot täis.
Nii palju kui mina tean- ja ei pretendeeri absoluutsele tõele- olen kuulnud erinevaid variante:
Variant A: Läheb 1:1, eeldusel et elektroonika on bosh-bosh. Vajadusel paned b20 pealt hooratta ümber ja kõik muu jääb samaks, 2.0 kast-kardaan-differ kõik jääb- võidad kiirenduses märgatavalt.
Variant B: Mootor läheb 1:1, eeldusel et elektroonika on bosh-bosh, vahetad välja kogu laulu kuni tagasillani välja (üldiselt ebavajalik, 110kw tehnika peab ilusti 141le kw-le vastu.)
Nii palju kui mina tean- ja ei pretendeeri absoluutsele tõele- olen kuulnud erinevaid variante:
Variant A: Läheb 1:1, eeldusel et elektroonika on bosh-bosh. Vajadusel paned b20 pealt hooratta ümber ja kõik muu jääb samaks, 2.0 kast-kardaan-differ kõik jääb- võidad kiirenduses märgatavalt.
Variant B: Mootor läheb 1:1, eeldusel et elektroonika on bosh-bosh, vahetad välja kogu laulu kuni tagasillani välja (üldiselt ebavajalik, 110kw tehnika peab ilusti 141le kw-le vastu.)
Re: M50B20/25
Kas on vanosega mootoritel on juhtmestikus on erinevusi kah ? Võtame näiteks m50b20 Vanos ja m50b25 non-vanos. Või on erinevusi eri aastate mootoritel? Või lihtsalt pistikud lahti, vana mootor vahelt, uus vahele ja klõps pistikud külge tagasi ?
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
Re: M50B20/25
No, pm kui aju pistikud sobivad siis piisab ainult B25 mootorist koos ajuga(oleneb muidugi, kas immoga variant või mitte)
Re: M50B20/25
Ei ole see asi nii lihtne.
- fronned
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 15.10.2012 21:08 45
- Peamine sõiduk: Bmw e36 330i
- Asukoht: Keila
Re: M50B20/25
asi on väga lihtne jäta 2.0 käima kast alla seal ei pea midagi muutma ja lihtsalt osta 2.5 boschi juhtmestik ja aju kui muidugi sell mootoril mis sa ostad on boschi süsteem . Ma soovitan sul raisata see 20€ selle juhtmesiku peale kui seal hakata pistikuid ümber lappama ( nt vända andur ja nuka anduri pistikud teised , õhukulu lugeja m50b20 mootoril 4 otsaga aga m50b25 mootoril 5 otsaga ja kindlalt vahet õhukulugeja 2.5 oma . Ma ise selld asja ise läbiteinud midagi pole rasket kui vajalikud tööriistad olemas
Re: M50B20/25
viitsid äkki sutsu rohkem seletada, mis kus ja kuidas, kuna ise oled läbi teinud selle protseduuri
- fronned
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 15.10.2012 21:08 45
- Peamine sõiduk: Bmw e36 330i
- Asukoht: Keila
Re: M50B20/25
kirjutasin eelnevalt ju aga oleneb millega mootorit vahetad , ma ise jättsin kasti puutamata . Võttsin esi otsa täiseti lahti terve esi ots tühjaks siis saad hakata natuke mootorit lammutama , vaja sisselaske kolle äravõtta seal alla enamus pistikuid ja siis saad kasti lahti keerata sealt väga kitsalt aga kuidagi saab .Lased välja laske kolled lahti . Siis kui pistikud lahtiphm võid juhtmestiku maha võtta , see väike jupp mis mootori poole peal on ,kui vaatad otse nagu mootori poole siis vasakul akna juures on kopsiks seal kruvi keera lahti siis saa aju (absi ja bena pumba releed ka kätte) need võtad küljest tõmbad pistiku välja siis teed teisepolt pistikud lahti ja võid juhtmestiku maha võtta. phm mootor on ise kahe padja peal ja siis kinnitub kasti otsa . Muidugi ennem kui oled juba kasti ja mootori padja poldid muttrid lahti keeranud vaata etmidagi veel küljes ei oleks mis takistaks mootor vahelt võttmist tõstmist .phm ongi mootor vahetatud. Ma soovitan kui uue mootori peale paned võta pilbasteks , siis vaheta kõik tihendid ära ja soovelda klapid ära . Tihendid lähevad ca 150€ ja võta saaled lahti vaatad kui korralikud ei ole neid mõtet vahetada .Sest kui uued saaled paned pead natuke sissesõitu tegema . Aga ennem kui mootor koos ja peale hakkad panema siis vaata et vända otsalaager õiges suuruses kuna ise panin automaadi vända millel polnud üldse laagrit sees see lihtsam kui seda teist välja hakata kangutama. phm nüüd kokku aga enne pead siduri ketta sentri panem ,sest ise jamasin hea paar tundi et mootor käigukasti otsa saada see peab päris täpselt olema. Ja paned lihtsalt 2.5 aju ja juhtmestiku , aga sa 2.0 vända ja nuka andurit võtta kuna neil teine takistus . Aa vot seda et kui sul e36 siis ma ei oska öelda kas sa seda kasti saad seal niimodi lahti keerata kuna sellel rohkem salongis mootor.
Re: M50B20/25
E36 puhul muutub asi oluliselt lihtsamaks, kui sa lased käigukasti talast lahti ja lased näiteks tungiga mootorit kastiga allapoole viltu, kuni mootor vastu tulemüüri (võimalik, et mootori puksid vaja veidi lahti keerata, kuigi see on vähe tõenäoline). Siis peaks kenasti mahtuma poltideni (torx) ligi. Muidugi selliseks tööks võiks varuda umbes 1.5-2 meetrit pikendust padrunvõtmele.fronned kirjutas:Aa vot seda et kui sul e36 siis ma ei oska öelda kas sa seda kasti saad seal niimodi lahti keerata kuna sellel rohkem salongis mootor.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
- fronned
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 15.10.2012 21:08 45
- Peamine sõiduk: Bmw e36 330i
- Asukoht: Keila
Re: M50B20/25
kust otsast ta lihtsam on siis e34 ei pea kasti puutumagi