sportnukk

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Ivar_R
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 08.09.2003 00:55 38
Asukoht: Haapsalu

sportnukk

Postitus Postitas Ivar_R »

Mille poolest sportnukk üldse originaalist erineb
ning kas see kuidagi teisi vidinaid kahjustab, masin ise 325e
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

Hmm...BMW 325e ja "f**k the fuel economy":D
Ok, see selleks. Asjast rääkides, siis "sportnukkvõllil" on võrreldes originaaliga karmim profiil, labade profiili mõtlen, klappe hoitakse kauem lahti ja küttesegu pääseb rohkem sisse. Ega ta teisi juppe vist otseselt ei kahjusta, klapid avanevad rohkem, seega tuleb klappide pähejooksmise vältimiseks kolbe nõgustada. Tegelt soovitaks ise uurida selle kohta...netis on kirjandust külluses.
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

[quote][i]Algselt postitas bemmm[/i]
Mille poolest sportnukk üldse originaalist erineb
ning kas see kuidagi teisi vidinaid kahjustab, masin ise 325e [/quote]
sellise mootorivariandiga BMW mudel ei ole just kõige parem ümberehitamise seisukohalt aga mis siis. selles on õigus, et klapid avanevad natuke teistmoodi võimaldades suurema kütte sisse ja heitgaasige väljalaske tsükli. nukkvõllil on muudetud klappide avanemisnurkade kraade ning aega, mis muudab mootorit erksamaks. kindlasti pead vahetama ka klapivedrud jäigemate vastu aga sel mootoril ei saagi klapid pähe joosta, sest pööretest jääb mitme tuhande võrra puudu. see ei ole muidugi mingi reegel ning selle vältimiseks pead muretsema ka kolbide eest nt. vaata netist pakutavat kolvivalikut minul Wiseco kolvid. nõgustamisega ei soovita ise tegeleda, kuna metalli paksus kolvi silindripea poolses otsas täpselt nii paks et alumiinium surve all ei puruneks. siis kui oled sellega ühelepoole saanud siis ka kepsud jne.... ning otsi internetist ka selle kohta...
niisiis teooria teooriaks mis mul ikka sulle soovitada, väldi juba teiste poolt tehtud vigu ning anna tuld.:D
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Sportnukk nõuab reeglina teisi klapivedrusid
(topeltvedrud). Eta veel eriti, sest seal on
sisehõõrdumise vältimiseks pehmemad klapivedrud,
mis ei arvesta ei kõrgeid pöördeid ega sportnuka
iseärasusi.

NB! Tänavanukk (so kuni 290 kraadi) reeglina
ei nõua kolbide freesimist. Freesitakse siis
kui plokikaan madalamaks lastakse. Tänavanuka
ja 1 mm freesitud kaanega tehakse sisselõiked
ainult väljalaskeklappidele.
Kristjan
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 30.10.2002 19:26 49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan »

325 e 'le parim lahendus on näiteks 323 nukk (kõige karmim tehase nukk bemmil) pane see peale ja eks nac läheb ikka paremaks. ja kui selle 2,3 nukki paned siis ei pea akkama neid klappi vedrusid ja muud sellist jura vahetama. endalgi oli plaani aga ei vitsinud pead maha kiskuda:)
Vasta