Tere.
Ei olnud päris kindel kuhu seda muret lahendama tulla aga nuhh ikka ise ju
E39 tipdronik ei vaheta üle 3käigu kui Dl , manuaalselt kõik ok.
Arvata on et vigane on kas mõni absi andur või siis ratta laagri peal olev rõngas, aga
veakoodi abs ei anna, vähemalt mitte armatuuri.
Kas seda viga annab ka kuidagi kodustes tingimustes tuvastada ?
Ma pole kindlasti ainuke kelle mingil ajal on selline viga oma bummil olnud aga tavaliselt tulevad siis
kui just absi vahetatud või ratta laagrit vahetatud, mingi kahtlase b varuosaga. Mida siis teha kui
ei tea milline neljast ? ainult diagnosti seade ? ja millist kohta soovitate ?
ATM üle kolmanda ei vaheta.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: ATM üle kolmanda ei vaheta.
Esiteks see pole TSI teema. Teiseks see pole tiptronic kast. Kas on samas mõõdus kõik rehvid all ning korralikud. Ja kas rehvirõhud on paigas. Kui sa b-osasid sellistesse kohtatesse topid, siis pole ka ime, et ei toimi süsteem. Diagnost abiks.
Re: ATM üle kolmanda ei vaheta.
Kõik rehvid ühesugused, kulunud ühtlaselt ja rõhud ülekäidud.
Erinevad rehvi mõõdud tavaliselt seda ei põhjusta, küll aitavad kaasa kui juba mingi jama all.
See B varuosa ei tee alati sellist trikki, kuid on juhtunud et teevad ka A varusad.
Pragusel juhul on vahetatud korraga kõik 4absi ja mõlemad esimesed rattalaagrid.
Küsimus ongi kas nende töökindlust saab kontrollida ka kodustes tingimustes ?
Isegi kõik diagnostikud ei leja viga, sest signaal on olemas ja korras lihtsal annab vale kiiruse edasi.
On kellelgi mõtteid ?!
Erinevad rehvi mõõdud tavaliselt seda ei põhjusta, küll aitavad kaasa kui juba mingi jama all.
See B varuosa ei tee alati sellist trikki, kuid on juhtunud et teevad ka A varusad.
Pragusel juhul on vahetatud korraga kõik 4absi ja mõlemad esimesed rattalaagrid.
Küsimus ongi kas nende töökindlust saab kontrollida ka kodustes tingimustes ?
Isegi kõik diagnostikud ei leja viga, sest signaal on olemas ja korras lihtsal annab vale kiiruse edasi.
On kellelgi mõtteid ?!
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: ATM üle kolmanda ei vaheta.
Erilisi v6imalusi pole,kas laagri magnetv66 v6i m6ni anduritest vigane,leia p2dev diagnostik.E36Jupp kirjutas:Kõik rehvid ühesugused, kulunud ühtlaselt ja rõhud ülekäidud.
Erinevad rehvi mõõdud tavaliselt seda ei põhjusta, küll aitavad kaasa kui juba mingi jama all.
See B varuosa ei tee alati sellist trikki, kuid on juhtunud et teevad ka A varusad.
Pragusel juhul on vahetatud korraga kõik 4absi ja mõlemad esimesed rattalaagrid.
Küsimus ongi kas nende töökindlust saab kontrollida ka kodustes tingimustes ?
Isegi kõik diagnostikud ei leja viga, sest signaal on olemas ja korras lihtsal annab vale kiiruse edasi.
On kellelgi mõtteid ?!
E36 m50b20
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: ATM üle kolmanda ei vaheta.
Mismõttes ei leia diagnostikaga viga üles?
Mina küll leian
Mina küll leian
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: ATM üle kolmanda ei vaheta.
Kindlalt viga esimeses laagris või anduris
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega