1. leht 1-st

mootori vahetus

Postitatud: 25.11.2003 20:29 10
Postitas janek kytt
Tere.Kuidas n2eks v2lja 316i 92a mootori vahetus 325 omaga sama aasta muidugi. Koledalt tahaks teada.

Postitatud: 25.11.2003 20:37 42
Postitas Tarmo
tuleb vahetada kõik alates juhtmetest , aju , mootor, arvatavasti käigukast, krt ma ei tea kas sillad peavad sellele valule vastu.

Igatahes mitte lihtne.

Postitatud: 25.11.2003 20:44 20
Postitas Cardo
Siiamaani pole aru saanud mis puutub siia silla vastupidavus ??. Diffri ülekanne on erinev aga see et ta nõrgem oleks ei usu.

Kardaan vast ka vahetusse.

Postitatud: 25.11.2003 22:09 31
Postitas patrik
erinevad detailid on: radiaator, õhuvõtt, geneka jahutus, õhufiltri korpus ja õhuvõtt,starter, käigukast(ülekanded, laagrid,), esi ja tagaamordid, amordipüstikud, esiõõtsade tagumised puksid, pidurid( kõik osad), kardaan, tagadiffer (ülekanne, võimsus) poolteljed, vedrud, stabikavardad, aku asukoht, käiguvahetushoovastik, kas ma jätsin midagi mainimata? või on lihtsam kirjutada mis on sama? kere, salong stanged, klaasid, tuled:D

Postitatud: 25.11.2003 23:26 21
Postitas Mati_H
kere ka vist pole päris sama?

Postitatud: 26.11.2003 09:42 13
Postitas Martin_R
Kui minu 320 Touringust sai 325 Touring, vahetati sel peaaegu kogu jõuülekanne eest taha välja. Vana jäi vaid tagadiffer, kuid selle tappis 2,5 mootor ka poole aastaga ära. Pidurid jäid muutmata, ABS-iga 320-il on 4x ketaspidurid.