1. leht 1-st

520i -86 vesi keeb

Postitatud: 16.12.2003 09:21 51
Postitas veix2
Lugu siis järgmine,et vesi kipub keema minema.Kui auto tühikäigul käib on kõik normaalne,kui hakkan sõitma siis umbes 5 km pärast hakkab temp tõusma ja salongi enam sooja õhku ei tule.Radikad on puhtad,termostaat vahetatud ja õhku olen ka proovinud välja lasta mitu korda aga kasu pole midagi.Ikka tembutab.Kuidas sellel masinal kõige paremini õhu välja saab?Olen ikka sealt lasknud kus termostaat asub aga äkki on veel mõni parem koht?

Postitatud: 16.12.2003 19:18 40
Postitas Shadow of Me
ma kardan,et sul plokikaanes pragu, enda 528-l oli sama jama

Postitatud: 17.12.2003 16:56 09
Postitas veix2
äkki saab lihtsalt plokikaane lihvimise ja tihendivahetusega hakkama?Kui kaan ise pees siis mis hinnaga selle kätte saab?

Postitatud: 17.12.2003 17:01 00
Postitas Crac
Sarnane lugu - radiaatori ja paisupaagi vaheline peenike voolik oli umbes, eelmine omanik oli mingit "leak fix" ainet sisse kallanud.

Kristjan

Postitatud: 17.12.2003 17:02 09
Postitas kimmo
[quote][i]Algselt postitas Shadow of Me[/i]
ma kardan,et sul plokikaanes pragu, enda 528-l oli sama jama [/quote]
kui plokikaanes pragu, siis peaksid ju vedelikud koos olema?

lolli peaga pakuksin välja veelkord termostaadi (endal juhtus imekombel uuena praak termostaat), ventika sidur, veepump?

Postitatud: 17.12.2003 17:20 06
Postitas Ain
suvel oli 525 TDS(94) aasta selline lugu, et vesi hakkas ära kaduma ja temperatuur tõusis just tugevamal vajutamisel. 120km sõidu järel pidid 2 liitrit vett juurde valama ja seda umbes kuu aega järjest. Tavaliselt lõi ta paisupaagist välja või siis külmalt oli hirmus aurupilv taga.

Viimaseks piisaks oli Turu-Helsingi ots ja laevaga Tallinna, hoovi sõites ja auto seisma jättes teine enam käima ei läinud ja alles siis jooksid vedelikud kokku.

Tulemus: vähemalt kuus pragu kaanes, kuu aega auto remondis ja 10k raha:o

Postitatud: 17.12.2003 18:58 46
Postitas Shadow of Me
[quote][i]Algselt postitas kimmo[/i]
[quote][i]Algselt postitas Shadow of Me[/i]
ma kardan,et sul plokikaanes pragu, enda 528-l oli sama jama [/quote]
kui plokikaanes pragu, siis peaksid ju vedelikud koos olema?

lolli peaga pakuksin välja veelkord termostaadi (endal juhtus imekombel uuena praak termostaat), ventika sidur, veepump? [/quote]

ise ka imestan ,a aga ei olnud vedelikud koos, plokikaanest läks pragu otse jahutussärki

Postitatud: 17.12.2003 19:55 44
Postitas Cardo
Minuga oli sama lugu. Jahutusvedelik kadus tasapisi ja sumbutist väljus õrnalt auru , isegi võrreldav külma mootori auruga. Õliga vesi kokku ei puutund. Hiljem mootorit lahti võttes olid kolvid kõik tahmased. Jäigi arusaamatux kuskohast lekkis. Äkki väljalaske klapi tagant ??? Plokikaan on siiamaani alles kuid kohta näha polnud isegi kaane kuumutamisel.

Postitatud: 17.12.2003 20:46 22
Postitas veix2
kuna tiivikul üks laba puudu oli pidin kevadel veepumba ära vahetama.Siis sai uus pump peale pandud,ei tahaks uskuda et teine jälle õhtal on.Ma ei tea muidugi kaua see 560.- maksev pump vastu peab.Läheb kuumaks ja surub jahutusvedeliku paisupaagi ülevoolu vooliku kaudu välja.Mahlad veel igatahes koos ei ole.Kas võib põhjuseks olla ka vigane kork,et ei hoia õiget survet?

Postitatud: 17.12.2003 21:48 51
Postitas mike1
pakuks kah kaane pragu ikka, endal kah paaril autol ikka juhtunud. küll sai algul õhutamist ja termostaadi eemaldamist proovida kuid lõpuks ikka kaas maha ning siis selgus tõsiasi. bemmil enamasti tekib pragu nii, et vett õliga segamini ei löö, mul oli isegi ühel 2,8 kaanel seda pragu veesärgi poolt al. keevitusega proovitud parandada. keema ei läinud. kuid kuna ilmad olid külmad sai peale auto mõningast jahtumist plokist vesi välja lastud. järgmisel päeval enam imestuseks mootor ringi ei käinud. kakkusin küünlad maha ning üks hülss oli jääd täis.
ka on mul olemas täiskomplektne(klappide ja nukaga) 2,0i plokikaas, 500eeq eest annan ära.

Postitatud: 18.12.2003 00:34 21
Postitas Mati_H
idee õige - ka korgi viga võib olla, aga kui korra keema lastud, siis arvatavasti ka plokikaas kõver/lõhki. Kui kaanel mõra sees ja kipub vedelikku välja ajama, siis peaks peale käivitust külma mootoriga veesärki üsna kiiresti rõhu sisse puhuma. Ja vaata ka kas sooja mootoriga on mingisugune rõhk lõdvikutes (ära kuumal mootoril korki maha igaks juhuks keera!).
Jäta soe mootor seisma ja vaata kui kaua rõhk veesärgis püsib, kui kohe ära kaob, siis peaks kuskil mingi leke olema (kork?). Vaata mis värvi küünlad, jahutusvedelikuga peaks värvus valge poole kiskuma (parandage siin, kui eksin)

Postitatud: 18.12.2003 12:18 36
Postitas veix2
Rõhk on isegi järgmise päeva hommikul veel olemas.Lähen täna garaazi küünlaid uurima,äkki saan targemaks.;)

Postitatud: 02.01.2004 21:57 45
Postitas Viljar
aga kas ta koha peal ei lähe üldse keema? kui siis veel vent võib kuttu olla, korgi lugu on minulgi olnud nii et se ka võimalus, võib ka litsalt kaanetihend olla siis veel mahalad segi ei lähe.
Pragude kohta veel seda et ei pruugi üldse mahlad kokku minna tegin autot kus oli vapsee plokkis praud ja ei mingeid segi mahlasi, endal on mul kaks korda kaanes praod olnud ja ei ole ka mahlasi segi saanud, kuid ühe korra olid segi siis ikka nii et paisupaagist nädalas kora tagusin tavotti välja :lol: :lol: :lol: