Amordid jäärajale
Amordid jäärajale
Vabandan, kui küsimus vales teemas. Mõtlesin, et küsin siit ka enne kui midagi soetama hakkan.
Mida siis keegi soovitab? Amort võiks olla pisut jäigem ja sportlikum kui originaal, samas ikka pika käiguga.
Räägitakse ainult Bilstein B6, mis on üsna kallid. Kes teab kas jäärajale ongi nad niivõrd head, pigem suvel asfaldil ja krossil.?
Mida siis keegi soovitab? Amort võiks olla pisut jäigem ja sportlikum kui originaal, samas ikka pika käiguga.
Räägitakse ainult Bilstein B6, mis on üsna kallid. Kes teab kas jäärajale ongi nad niivõrd head, pigem suvel asfaldil ja krossil.?
BMW
Re: Amordid jäärajale
B6 b8 või koni sport( reguleeritav) nende hinnad kallid kahjuks, ise otsin kah alternatiive aga kahjuks miskit väga polegi
Re: Amordid jäärajale
Need ju ikka üsna või isegi väga jäigad. Krossiks on nad ilmselt parim valik jah, kuid arvan, et jäärajale polegi nii jäikasid tarvis.
Võiks olla natukese jäigemad, kui täitsa originaalid.
Kas Sachs, Alco, kyb vms ei paku selleseid sportlikumaid variante?
Võiks olla natukese jäigemad, kui täitsa originaalid.
Kas Sachs, Alco, kyb vms ei paku selleseid sportlikumaid variante?
BMW
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: Amordid jäärajale
Mis autost jutt käib?
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: Amordid jäärajale
Vedrustussüsteem on väga väga suur keeruline ja mahukas teadus.
E36-le pakub tehas kolme erinevat varianti.
Tavaline, ida-euroopa pakett ja sportpakett.
Vastavalt amortisaatorile on olemas ka vedru, vastava pikkusega.
Tavaline on parima mugavusega, hea teelpüsivusega,
sportvedrustus on parima teelpüsivusega, mis ei ole parima mugavusega.
Tavalisest pehmemaks minnes lähevab nii mugavus kui ohutus allamäge.
Spordist jäigemaks minnes lähevad nii mugavus kui ohutus allamäge.
Amortisaatorite käigupikkus käib käsikäes nende jäikusega.
Nende kahe vahel on erinevad head variatsioonid (poolsportlik ja -pehme näiteks).
Igatahes, kui just 5-10 aastat haridust vedruse osas ei ole, siis ei ole mõtet
ei ise aretada ega isegi küsida. Minuteada Eestis keegi ei tegele ei simulatsioonide
ega ka katsetamistega, kõik aina soovitavad ja proovivad, mõõdetavaid tulemusi pole.
Pealegi, "jäärajaauto" sõidab 100km jää peal ja 10 000km Tallinna löökaukudes.
Millele siis tuleks rohkem mõelda?
Ei soovita tuumafüüsikasse süveneda, valida tehase poolt "väga suure vaevaga
leitud sportlik jäikus ja käigupikkus". Muideks amortisaatorid ei puutu kokku
teekattega. Jäärada saab olla sile nagu hokiväljak või pesulaud nagu jäätee Eesti
saarte vahel. Ja auto kaldub vastavalt sellele, kui hea pidamine on rehvidel
(lamellid vs piigid) mitte amortisaatorite jäikusest.
Ja seoses amortisaatorite valikuga tuleb ka vedrud vastavad valida.
Kui valid tehase sportlikud amortisaatorid tuleb ka vastavad vedrud alla panna.
Kui rahakott ei hammusta, siis miks üldse mõelda, kui lõppkokkuvõttes ostetakse
olenemata kõikidest soovitustest ikkagi hinna järgi. Hobi ja koonerdamine ei käi käsikäes
E36-le pakub tehas kolme erinevat varianti.
Tavaline, ida-euroopa pakett ja sportpakett.
Vastavalt amortisaatorile on olemas ka vedru, vastava pikkusega.
Tavaline on parima mugavusega, hea teelpüsivusega,
sportvedrustus on parima teelpüsivusega, mis ei ole parima mugavusega.
Tavalisest pehmemaks minnes lähevab nii mugavus kui ohutus allamäge.
Spordist jäigemaks minnes lähevad nii mugavus kui ohutus allamäge.
Amortisaatorite käigupikkus käib käsikäes nende jäikusega.
Nende kahe vahel on erinevad head variatsioonid (poolsportlik ja -pehme näiteks).
Igatahes, kui just 5-10 aastat haridust vedruse osas ei ole, siis ei ole mõtet
ei ise aretada ega isegi küsida. Minuteada Eestis keegi ei tegele ei simulatsioonide
ega ka katsetamistega, kõik aina soovitavad ja proovivad, mõõdetavaid tulemusi pole.
Pealegi, "jäärajaauto" sõidab 100km jää peal ja 10 000km Tallinna löökaukudes.
Millele siis tuleks rohkem mõelda?
Ei soovita tuumafüüsikasse süveneda, valida tehase poolt "väga suure vaevaga
leitud sportlik jäikus ja käigupikkus". Muideks amortisaatorid ei puutu kokku
teekattega. Jäärada saab olla sile nagu hokiväljak või pesulaud nagu jäätee Eesti
saarte vahel. Ja auto kaldub vastavalt sellele, kui hea pidamine on rehvidel
(lamellid vs piigid) mitte amortisaatorite jäikusest.
Ja seoses amortisaatorite valikuga tuleb ka vedrud vastavad valida.
Kui valid tehase sportlikud amortisaatorid tuleb ka vastavad vedrud alla panna.
Kui rahakott ei hammusta, siis miks üldse mõelda, kui lõppkokkuvõttes ostetakse
olenemata kõikidest soovitustest ikkagi hinna järgi. Hobi ja koonerdamine ei käi käsikäes

Viimati muutis arnis, 09.11.2015 20:57 56, muudetud 1 kord kokku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Amordid jäärajale
Pikk ja mitte midagi ütlev vastus.
Ootan nõuandeid inimeselt, kes on jäärajaga kokku puutunud. Või varuosade müügiga tegelevalt isikult.
Vaja on amorti, mis on originaalist natukese jäigem.
Ootan nõuandeid inimeselt, kes on jäärajaga kokku puutunud. Või varuosade müügiga tegelevalt isikult.
Vaja on amorti, mis on originaalist natukese jäigem.

BMW
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: Amordid jäärajale
Natuke ei ole mõõtühik.
bmwfans.info. Leiad enda autole sportamordid. Need on parimad sportlikus huvis,
täpselt mida mu mitte-midagi-ütlev tekst mainis.
Kust sa üldse võtsid, et amort peab jäärajal jäigem olema? Oled õppinud kusagilt?
Ära pane oma elu ja "ringi tulemusi" kellegi suvalise, kes tahab sinu abil laojäägist
lahti saada, kätesse.
Tahad õppida amortisatsiooni, siis võta osa:
Vehicle Dynamics III: Vertical oscillations
Selle kursuse viienda peatüki teises osas käib jutt sportlikkuse parameetrist.
Et muidugi asjale pihta saada, tuleb kogu kursus läbida.
bmwfans.info. Leiad enda autole sportamordid. Need on parimad sportlikus huvis,
täpselt mida mu mitte-midagi-ütlev tekst mainis.
Kust sa üldse võtsid, et amort peab jäärajal jäigem olema? Oled õppinud kusagilt?
Ära pane oma elu ja "ringi tulemusi" kellegi suvalise, kes tahab sinu abil laojäägist
lahti saada, kätesse.
Tahad õppida amortisatsiooni, siis võta osa:
Vehicle Dynamics III: Vertical oscillations
Selle kursuse viienda peatüki teises osas käib jutt sportlikkuse parameetrist.
Et muidugi asjale pihta saada, tuleb kogu kursus läbida.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!