1. leht 1-st

3,0d 135kw ketivahetus. Kogemused ja millist tootjat eelista

Postitatud: 23.07.2016 21:47 33
Postitas taavi00
Kuna vana mootori kett läks pooleks siis mõtlesin, et võiks uuel seda ennetada ja panna kohe uue keti. Mootor on hetkel ilusti maas ja oleks seda ehk lihtsam teha. Kui suur töö see on ja mida jälgima peaks. On vaja mingeid speisal tööriistu? Millist tootjat eelistada? Ladu24 leidsin nii febi kui swag toodangut ja hinnad mingi 142euri komplekt umbes. Ehk on keegi vahetand ja oskab midagi soovitada. Ei tahaks uuesto mootorit otsima hakata ja kuna maas on siis võiks nagu ära teha.

Re: 3,0d 135kw ketivahetus. Kogemused ja millist tootjat eel

Postitatud: 23.07.2016 21:50 31
Postitas dinis16
jälgin endal plaan sama asi teha . :D

Re: 3,0d 135kw ketivahetus. Kogemused ja millist tootjat eel

Postitatud: 23.07.2016 22:33 34
Postitas Volum
Soovitan ise originaal ketti + tallad + pinguti kasutada. Igasugused teised firmad pole eriti usaldusväärsed. Töö käigus peab kasutama abinõusi. Õpetus allpool:
https://www.upload.ee/files/5996249/Kett.pdf.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 3,0d 135kw ketivahetus. Kogemused ja millist tootjat eel

Postitatud: 24.07.2016 00:34 59
Postitas toivoku
TIhtipeale swagi karis on originaal asjad, ma muidugi ei tea kuidas kettidega lood on, tuleks vast ennem karpi sisse piiluda.

Re: 3,0d 135kw ketivahetus. Kogemused ja millist tootjat eel

Postitatud: 24.07.2016 02:07 19
Postitas sohwer
Kett puruneb miks? Õlipump jookseb kokku?

Re: 3,0d 135kw ketivahetus. Kogemused ja millist tootjat eel

Postitatud: 24.07.2016 04:00 41
Postitas taavi00
sohwer kirjutas:Kett puruneb miks? Õlipump jookseb kokku?
Ilmselt juhtus midagi sellega siis kui kv pump kokku jooksis. Peale seda sai auto tööle ja sain mingi 100km ligi umbes sõita kui gaasi põhja vajutades käis pots ja mootor seisis. Käevitamisel poos esimese hooga kinni ja siis käis nagu õmblusmasin. Mõtlesin, et kuna uus mootor maas ja nagunii on see juba sõitnud ka omajagu siis võiks ennetada seda ja kohe ära teha kuna plaan oleks selle autoga veel mõned aastad sõita. Hiljem peal seda teha on päris jube töö ma kujutan ette. Swagi mõtlesin ise ka, et peaks olema suht hea. Originaali hind on ilmselt topelt. 150 euri oleks nagu suht okei ka vähemalt hiljem saaks südamerahus ringi sõita ehk.

Re: 3,0d 135kw ketivahetus. Kogemused ja millist tootjat eel

Postitatud: 24.07.2016 11:09 32
Postitas toivoku
sohwer kirjutas:Kett puruneb miks? Õlipump jookseb kokku?
Õlipumbal on eraldi kett.

Re: 3,0d 135kw ketivahetus. Kogemused ja millist tootjat eel

Postitatud: 24.07.2016 12:45 03
Postitas priitv8
Febi ja Swag on mõlemad vaid pakendajad. Nende oma on pappkarp. Sisu tuleb igalt poolt mujalt.
Originaalketi tootja on IWIS. Kui leiad karbist keti, millel on see märk peal, oledki saanud asja, mis on vähemalt originaalketi tootjalt pärit.
Pilt

Re: 3,0d 135kw ketivahetus. Kogemused ja millist tootjat eel

Postitatud: 24.07.2016 22:23 28
Postitas Volum
sohwer kirjutas:Kett puruneb miks? Õlipump jookseb kokku?
Vääne. Uuematel diislitel on see probleem 200k pealt alati tulemas. Õnneseened saavad 400k km ära sõita, siis puruneb. Näinud küll, kuidas kett venib ~3 cm.

Re: 3,0d 135kw ketivahetus. Kogemused ja millist tootjat eel

Postitatud: 28.07.2016 09:14 27
Postitas iffiff
Pole neil uutel 4pütiga disladel väänet palju rohkem kui m57l, pigem on probleem kusagil mujal, ikka materjalivalikus, pikas õlivahetusvälbas või konstruktsioonis. Tehas on arvutustega teinud õige valiku kui 200-400 peal ketid lendavad - ükski garantii enam ei kehti ning esimest omanikku, kes sõidab üldjuhul juba uue liisingautoga, taolised probleemid ei huvita. Tehas suurendab kasumit varuosade müügilt ning kettide pealt kokkuhoitud rahalt.
See et teise-kolmanda-jne ringi omanikud mootoreid remondivad/vahetavad, ei huvita kedagi.

Re: 3,0d 135kw ketivahetus. Kogemused ja millist tootjat eel

Postitatud: 28.07.2016 13:48 30
Postitas priitv8
Ma sügavalt kahtlen, et 200' km sõitnud autole varuosade müük kuidagi BMW äriplaani sisse on kirjutatud. Selle kliendi on nad juba aastaid jätnud B-varuosade turu teenindada.
Probleem ongi pigem kahes asjas:
- nö "rohelises" mõtteviisis millega aetakse inimestele kärbseid pähe et tänapäeva mootori normaalne hooldusvälp on 30'-40' km.
- seadusandllus nõuab tootjatelt pidevat CO2 päästude vähendamist. Normatiivid on juba 10-20 aastaks ette paika pandud. Kuna sisepõlemismootorist pmst mingi imega rohkem kasutegurit enam välja ei võta, siis ongi ainus võimalus downsizing. See tähendab, et kaalu tuleb vähendada (nb ega seda ei saa ju teha kallimate materjalide abil!) ja järjest vähem kogus materjali peab suutma sama (ostjale meeldiks et isegi suurema) töö ära tegema.