MURE: E34 mootriga või krt teab millega

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Photo123
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 05.11.2003 19:49 13
Peamine sõiduk: BMW E65 @200kW
Asukoht: Siin seal igal pool

MURE: E34 mootriga või krt teab millega

Postitus Postitas Photo123 »

Probleeme siis tegelt kaks.

1) Käisin hoolduses vahetasin õli, ventika ja roolivõimu rihma ära. Peale seda üks päev toimis kõik normaalselt ja järgmine hommik autot käivitades põles jälle tuli oliservice ja peale seda see teine kiri(ei tule meelde hetkel) mis näitab et peaksin hooldusse minema. Milles võib asi olla.

2)Teine probleem selline, et siis kui detsembris see jube lumi maha tuli, ja suured ummikud olid igal pool, siis hakkas mu auto temp järsku tõusma vabakäigul. Nii kui liikuma hakkasin jälle langesid. Kui auto töötab seistes, siis sooja ei tule ja mootor kipub üle kuumenema. Nii kui aga liikuma hakata või pöörded 2000 peale ajada, siis temp langeb ja hakkab isegi sooja tulema. Sai ära vahetatud VISKO ja uus jahutusvedelik ka sisse pandud, aga ikka ei miskit.



:?: :?: :?: :?: Äkki teadjamad mehed oskavad mind ehk aidata.
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

See pole küll reaalne kuid siiski kontrolli kas peale õlivahetust tuleb süsteem ära nullida (eeldan ,et see on siiski tehtud) Muidu ta jääbki viskama seda oilservicet! See teine kiri on kindlasti inpection? Ülekuumenemine võib olla tingitud termostaadi rikkest...
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5625
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Selle ülekuumenemise sümptomid kõlavad vähe sedamoodi nagu oleks õhk süsteemis või vedelikku vähe. Või mingi muu tsirkulatsiooniprobleem, nt. see veepumba plasttiivikuteema.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Photo123
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 05.11.2003 19:49 13
Peamine sõiduk: BMW E65 @200kW
Asukoht: Siin seal igal pool

Postitus Postitas Photo123 »

esimese probleemi kohta veel nii palju, et kui küsteem ära nullida, siis samal päeval on normaalne kõik aga just järgmine hommik jälle inspection. Ja mingi rullik viliseb hirmsasti, äkki on sellest?



Termostaat on vahetatud ja läks meelest kirjutada, et õhku ei saa nagu ka süsteemist hästi välja.

Ei teagi kohe enam mis saab :cry:
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Photo123 kirjutas:esimese probleemi kohta veel nii palju, et kui küsteem ära nullida, siis samal päeval on normaalne kõik aga just järgmine hommik jälle inspection. Ja mingi rullik viliseb hirmsasti, äkki on sellest?
äkki väsinud akude teema? või mõni kondekas armatuuriblokis läbi? küsi Eerik_K või Patriku käest, nemad mässavad elektroonikaga...
Termostaat on vahetatud ja läks meelest kirjutada, et õhku ei saa nagu ka süsteemist hästi välja.
termostaadi juures ju õhutusnippel? sealt ei saa õhku välja?
Photo123
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 05.11.2003 19:49 13
Peamine sõiduk: BMW E65 @200kW
Asukoht: Siin seal igal pool

Postitus Postitas Photo123 »

Olen proovinud mõlemast august korraga, õhku nagu jääbki tulema, tee mis sa teed aga osta ei saa.
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Photo123 kirjutas:Olen proovinud mõlemast august korraga, õhku nagu jääbki tulema, tee mis sa teed aga osta ei saa.
mõlemast august korraga?.. mida sa teise augu all silmas pead?
kui ta sul kuskilt õhku peale ei saa ("teisest" august?), siis ükskord peaks ta ikka ringlusest ka otsa saama.
ren
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 09.01.2004 16:35 58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ren »

Kusjuures ei pruugigi õhk välja tulla, kui korralikku ringlust ei ole. Ise olin sama jama sees. Viga kuskilt ei leidnud, lõpuks tuli välja, et paisupaagi ja radikavaheline tagasivoolu voolik kinni. Eelmine omanik oli mingit lekke peatajat sisse pannud ja see tõmbas toru kohe kinni. Õhk sees nigu situtult. Nii kui toru lahti sain oli ka õhk väljas.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Inspection kirja võib uuesti põlema lüüa, kui valesti nullitud(käsitsi ja ainult oilservice) või akud armatuuris läbi
Photo123
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 05.11.2003 19:49 13
Peamine sõiduk: BMW E65 @200kW
Asukoht: Siin seal igal pool

Postitus Postitas Photo123 »

tänx kõigile vastajatele
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 597
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raiki »

kuda veepumba olukord on -samas kontrolli kas veepumba rihm lõtv ei ole
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Photo123
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 05.11.2003 19:49 13
Peamine sõiduk: BMW E65 @200kW
Asukoht: Siin seal igal pool

Postitus Postitas Photo123 »

Viga oli hoopis selles, et jahutus vedelikku oli vähe ja see tõttu ei tulnud sooja ja see pärast ka midagi vilistas. Sain süseemist õhu välja ja nüüd on korras. Tänud veelkord kõigile.
Lauri_M
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 10.11.2003 16:41 40
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Lauri_M »

irwww
tulex jah ennem vedelik yle kontrollida :cool:
et jahutus vedeliku viga plnud kuna seda ei olnud sees :lol:
Vasta