1. leht 1-st

MURE: E34 mootriga või krt teab millega

Postitatud: 12.01.2004 10:35 15
Postitas Photo123
Probleeme siis tegelt kaks.

1) Käisin hoolduses vahetasin õli, ventika ja roolivõimu rihma ära. Peale seda üks päev toimis kõik normaalselt ja järgmine hommik autot käivitades põles jälle tuli oliservice ja peale seda see teine kiri(ei tule meelde hetkel) mis näitab et peaksin hooldusse minema. Milles võib asi olla.

2)Teine probleem selline, et siis kui detsembris see jube lumi maha tuli, ja suured ummikud olid igal pool, siis hakkas mu auto temp järsku tõusma vabakäigul. Nii kui liikuma hakkasin jälle langesid. Kui auto töötab seistes, siis sooja ei tule ja mootor kipub üle kuumenema. Nii kui aga liikuma hakata või pöörded 2000 peale ajada, siis temp langeb ja hakkab isegi sooja tulema. Sai ära vahetatud VISKO ja uus jahutusvedelik ka sisse pandud, aga ikka ei miskit.



:?: :?: :?: :?: Äkki teadjamad mehed oskavad mind ehk aidata.

Postitatud: 12.01.2004 13:11 11
Postitas Kristo_P
See pole küll reaalne kuid siiski kontrolli kas peale õlivahetust tuleb süsteem ära nullida (eeldan ,et see on siiski tehtud) Muidu ta jääbki viskama seda oilservicet! See teine kiri on kindlasti inpection? Ülekuumenemine võib olla tingitud termostaadi rikkest...

Postitatud: 12.01.2004 13:35 07
Postitas eero
Selle ülekuumenemise sümptomid kõlavad vähe sedamoodi nagu oleks õhk süsteemis või vedelikku vähe. Või mingi muu tsirkulatsiooniprobleem, nt. see veepumba plasttiivikuteema.

Postitatud: 12.01.2004 13:54 23
Postitas Photo123
esimese probleemi kohta veel nii palju, et kui küsteem ära nullida, siis samal päeval on normaalne kõik aga just järgmine hommik jälle inspection. Ja mingi rullik viliseb hirmsasti, äkki on sellest?



Termostaat on vahetatud ja läks meelest kirjutada, et õhku ei saa nagu ka süsteemist hästi välja.

Ei teagi kohe enam mis saab :cry:

Postitatud: 12.01.2004 14:16 47
Postitas kimmo
Photo123 kirjutas:esimese probleemi kohta veel nii palju, et kui küsteem ära nullida, siis samal päeval on normaalne kõik aga just järgmine hommik jälle inspection. Ja mingi rullik viliseb hirmsasti, äkki on sellest?
äkki väsinud akude teema? või mõni kondekas armatuuriblokis läbi? küsi Eerik_K või Patriku käest, nemad mässavad elektroonikaga...
Termostaat on vahetatud ja läks meelest kirjutada, et õhku ei saa nagu ka süsteemist hästi välja.
termostaadi juures ju õhutusnippel? sealt ei saa õhku välja?

Postitatud: 12.01.2004 14:43 30
Postitas Photo123
Olen proovinud mõlemast august korraga, õhku nagu jääbki tulema, tee mis sa teed aga osta ei saa.

Postitatud: 12.01.2004 14:52 41
Postitas kimmo
Photo123 kirjutas:Olen proovinud mõlemast august korraga, õhku nagu jääbki tulema, tee mis sa teed aga osta ei saa.
mõlemast august korraga?.. mida sa teise augu all silmas pead?
kui ta sul kuskilt õhku peale ei saa ("teisest" august?), siis ükskord peaks ta ikka ringlusest ka otsa saama.

Postitatud: 12.01.2004 15:16 08
Postitas ren
Kusjuures ei pruugigi õhk välja tulla, kui korralikku ringlust ei ole. Ise olin sama jama sees. Viga kuskilt ei leidnud, lõpuks tuli välja, et paisupaagi ja radikavaheline tagasivoolu voolik kinni. Eelmine omanik oli mingit lekke peatajat sisse pannud ja see tõmbas toru kohe kinni. Õhk sees nigu situtult. Nii kui toru lahti sain oli ka õhk väljas.

Postitatud: 12.01.2004 22:10 46
Postitas truumu
Inspection kirja võib uuesti põlema lüüa, kui valesti nullitud(käsitsi ja ainult oilservice) või akud armatuuris läbi

Postitatud: 13.01.2004 20:49 56
Postitas Photo123
tänx kõigile vastajatele

Postitatud: 14.01.2004 10:47 32
Postitas Raiki
kuda veepumba olukord on -samas kontrolli kas veepumba rihm lõtv ei ole

Postitatud: 22.01.2004 09:04 19
Postitas Photo123
Viga oli hoopis selles, et jahutus vedelikku oli vähe ja see tõttu ei tulnud sooja ja see pärast ka midagi vilistas. Sain süseemist õhu välja ja nüüd on korras. Tänud veelkord kõigile.

Postitatud: 22.01.2004 11:41 51
Postitas Lauri_M
irwww
tulex jah ennem vedelik yle kontrollida :cool:
et jahutus vedeliku viga plnud kuna seda ei olnud sees :lol: