üks klient tuli minu juurde ja tundis huvi, kas saab 325ix keskdifri ( vahekasti) blokeeringuga midagi ette võtta, et läbi ei libiseks. sai siis eksperimendi korras asi ette võetud ja viskoosmuhv ümber ehitatud ketasblokeeringuks( blokeeringut võimalik sujuvalt muuta) olen vestelnud paari ix omanikuga ja need on väitnud, et on originaalis võimalik esimene kardaan eemaldada ja sõita nagu tagaveolisega

seal sees ju tavaline difrisüsteem et jagab esi- ja tagasillale nagu tagadifris parema ja vasaku ratta vahel. seljuhul peaks viskoosmuhv ju päris kinni olema
mõni on lausa olnud arusaamal, et taha jookseb 100% ja ette libiseb läbi

sealt keskelt ei saa ju päris jäigaks keerata sest auto hakkab siis otse kurvis kiskuma

kas kellelgi on kogemusi neliveo vallas? ka muude autodega( tänava )