1. leht 1-st

vahetaks kella tahomeetri vastu

Postitatud: 20.01.2004 12:12 09
Postitas pahadeplaneet
bmw 84a e30 millel pole tahomeetrit kas annab panna ja mida selleks vaja on? kas lihtsam on osta uus näitikuplokk?

Postitatud: 20.01.2004 15:50 22
Postitas Lauri
osta 1.8,se näidikublokk kus taho sees,ning pista sisse.kuuesilindrise oma hakkab valetama.

Postitatud: 20.01.2004 16:45 48
Postitas alar
ei ole vaja, erilist vahet ei ole sellega millise mudeli näidikuplokk (kõikide komponentide mark näidikplokis peab soovitavalt kattuma st. kas MotoMeter või VDO) see on va. 325e ülejäänud kõiki teisi annab kodeerida vastavalt mootori silindrite arvule sellise asjaga nagu kodeerimis pistikuga saksa keeles codierstecker, see ongi see must asi mis käib tahhomeetri tagapool ja tuleb sealt korpusest üsna kergesti välja. osta mingi korras näidikuplokk ja vaata mis pistik seal on kui seal on numeratsioon 01 siis on tegemist kuue silindrilise omaga aga kui numbriks 06 siis neljasilindrilise omaga. mul vedeleb neid garaasis paar tükki, samuti ka tahhomeetreid, ja võin sulle selle täiesti anda.:D

Postitatud: 21.01.2004 18:06 44
Postitas siim
KUi näidikuplokki soovid siis mul olemas!

tere võõrad aitavad rohkem kui omad

Postitatud: 22.01.2004 04:04 32
Postitas pahadeplaneet
tänan kasulikku infu eest kuid mul jäi üks asi nagu arusaamatuks(minupuhul norm :P ) et kas siis sellel 84a 316 on see taho pistik seal olemas kui ole kuhu ma siis ühendan või mis siis saab ma pole seda plokki sealt veel kätte saanud keerasin ülevalt kaks ristpeakruvi ära nüüd nuputan kus veel(häbi :oops: )

Postitatud: 22.01.2004 06:25 40
Postitas Arvo T
seal on kõik vajalik yhendamisex olemas.isegi kui paned samasse plokki kella asemele.nii siis vaja tahhokat.äkki leian.

Re: tere võõrad aitavad rohkem kui omad

Postitatud: 22.01.2004 10:17 07
Postitas Martin_R
pahadeplaneet kirjutas:ma pole seda plokki sealt veel kätte saanud keerasin ülevalt kaks ristpeakruvi ära nüüd nuputan kus veel(häbi :oops: )
Näituriploki kätte saamiseks pead esmalt eemaldama armatuuri aluse suure katte - eemaldub nelja kruvi moodi plastikdüübliga. Seejärel ajad käe sinna alla ja krutid sõrmedega lahti kaks suurt (ca 2 cm läbimõõduga) ümarat sakilist nn mutrit. Üks ühes servas, teine teises servas. Need hoiavad kinni seda musta plastikriba, mis asub roolisamba ja näituriploki vahel. Alles siis hakkad lahti kruttima neid väikeseid ristpeaga kruve. Kaks siis ploki ülevalt ja neli vist alt. Saanud kätte selle musta võru näituriploki ümber, pead veel eemaldama paar kruvi, et saada kätte plokki ennast.

Kuid kui sa oled selle sirge plastriba rooli ja näiturite vahelt juba kätte saanud, oskad raudselt ise edasi tegutseda. Kui on väike rool, siis võib ploki välja kangutamine jube vaevaline olla. Lihtsam teinekord isegi rool maha võtta - see ju ühe mutri lahti keeramise vaev.

tere

Postitatud: 22.01.2004 13:49 55
Postitas pahadeplaneet
see rooli maha kakkumine pole vist ikka nii sama et krutti muter lahti ja tõmba see seal nuutide peal ju kinni ja läheb vist tõmmitsat vaja ma sportrooli peale ei pane roolivõimu pole see sang mis seal on on mõnusalt jämme ja igati minu vääriline kui ma saaks nüüd selle plokki ära vahetattud nii et see töötab siis oleks ma sillas küll sest ausalt see kell on seal sama hea kui tühi auk

Re: tere

Postitatud: 22.01.2004 14:05 58
Postitas jjanno
Tere
pahadeplaneet kirjutas:see rooli maha kakkumine pole vist ikka nii sama et krutti muter lahti ja tõmba see seal nuutide peal ju kinni ja läheb vist tõmmitsat vaja ma sportrooli peale ei pane roolivõimu pole see sang mis seal on on mõnusalt jämme ja igati minu vääriline kui ma saaks nüüd selle plokki ära vahetattud nii et see töötab siis oleks ma sillas küll sest ausalt see kell on seal sama hea kui tühi auk
Minu vanal 316'l käis küll rool niks naks maha.
1. Kruvitsaga embleemkeskelt ära.
2. Suure padruniga mutter lahti.
3. Roolilukk maha :)
4. Rool ära.

Pragusesse rooli on AirBag ära peidetud ning õnneks pole olnud vajadus rooli eemaldamiseks. Ausalt öeldes ei teagi, kuidas see AirBag'ga värk käib...

jJanno
PS: oleks quote'nud Su tekstis ainult osa, aga kahjuks ei suutnud tuvastada, kus lõppeb see lause, mida ma kommenteerisin. Palun pane teinekord mõni koma ja punkt ka :)

Re: tere

Postitatud: 22.01.2004 15:27 09
Postitas Martin_R
jjanno kirjutas: Pragusesse rooli on AirBag ära peidetud ning õnneks pole olnud vajadus rooli eemaldamiseks. Ausalt öeldes ei teagi, kuidas see AirBag'ga värk käib...
AIRBAGiga rooliga midagi keerulisemat pole. Lihtsalt enne rooli tagaküljelt kahe kuuskandiga rooli keskosa (Airbag) küljest ära ja edasi vaatab vastu juba tuttav pilt.

Re: tere

Postitatud: 22.01.2004 15:49 24
Postitas jjanno
Tere
Martin_R kirjutas:AIRBAGiga rooliga midagi keerulisemat pole. Lihtsalt enne rooli tagaküljelt kahe kuuskandiga rooli keskosa (Airbag) küljest ära ja edasi vaatab vastu juba tuttav pilt.
Tänud...

jJanno