E30 automaatkasti õlivahetus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
ReY
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 09.11.2003 15:45 17
Asukoht: Tartu
Kontakt:

E30 automaatkasti õlivahetus

Postitus Postitas ReY »

Tuleb E30 3-käigulisel automaatkastil õli vahetada.
Tarvis siis teada, et kuidas täpselt seda automaatkasti õli vahetada.
On seal mingeid erinippe?
Millist marki õli sinna sisse valada - paluks võimalusel täpset marki ja ka umbkaudset hinda. Seda juba tean, et sinna peaks tabeli järgi 2.0 liitrit sisse minema.

Igasugused näpunäited on teretulnud :)
ReY
E30 320iA
Jallo
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 08.08.2003 12:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jallo »

kougid põhja alt ära, vahetad filtri ära, paned põhja alla, kallad õlivardaaugust uue õli sisse ATF-type D (Valvoline)
Jallo
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 08.08.2003 12:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jallo »

see on 75eeku liiter aga filter on vist mingi 500 kanti
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

320i 1977-1983 ZF 3HP 22 et siis infi õlide kohta saad siit
http://www01apps.zf.com/kst464/ZF_Inter ... D=1&id=306
ok sellised asjad siis isegi ZF kodulehekülg su kasti nr järgi mingeid andmeid ei anna aga eks siis võid lihtsalt ATF õli sinna sisse kallata ja kuna ei ole spetsiaalset firmanime siis mina soovitan ameeriklaste poolt toodetavat Pennzoil ATF õli, võib ka teisi mercon-dextron ATF 3 või 4 tüübi õli. infi siis siit: http://www.landroverclub.com.ar/catalog ... il/atf.pdf
kindlasti on sul vaja ka õlifiltrit ja õlipõhja tihendit e. oil pan gasket, paremad tarnijad müüvad juba komplektis nii filtri kui õlipõhja tihendi kui ka mõningad kummirõngad ning alumiiniumseibid mis tuleb vahetada koos regulaarse õlivahetusega. et siis omad kogemused räägivad.... õli pealekallamine käib läbi õlivarda toru, kallates maximumi märgini ja taseme mõõtmiseks on vaja õli käigukastis soojaks ajada st. käivitada mootor, käigud D ja siis R ja siis D ning N asendis tühikäigul mõõta õlivardaga ning lisada õli vastavalt normini.... kui sul satub olema uuema põlvkonna versioon st ilma õlivardata käigukast siis käib õli lisamine alt õli väljalaskmise korgist nimelt lisatakse õli kuni korgi ääreni ja siis käivitatakse mootor ning 2000-2500 pöörde juures lisatakse õli kuni õli väljalaske korgist hakkab teda jooksma. kindlasti peab veenduma , mõlemal juhul, et käigukast on saavutanud töötemperatuuri.... :D :D
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

kui õli hakata vahetama siis peab ka mootor soe või külm olema või vahet pole????????????
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Mootor peab soe olema!
Vasta