Bmw e46 2,5 125kw bensuka karterituulutusklapi vahetamine?
Bmw e46 2,5 125kw bensuka karterituulutusklapi vahetamine?
On kellelgi juhiseid, kus asub ja kuidas vahetada?
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Bmw e46 2,5 125kw bensuka karterituulutusklapi vahetamin
Üldiselt paras nikerdamine!
ei teagi,miks see hooldust vajav jubin sellise koha peale topitud on!
Esimest korda tehes,kulub sul selleks kuni pool päeva ja oht midagi ära lõhkuda on suur.
Lihtsalt torude eemaldamine on paras teema,kui ei tea,mis ja kuidas lahti käib!
Mõistlik on varuda kohe ka uued torud.Vanad on haprad ja purunevad kergesti.
ei teagi,miks see hooldust vajav jubin sellise koha peale topitud on!
Esimest korda tehes,kulub sul selleks kuni pool päeva ja oht midagi ära lõhkuda on suur.
Lihtsalt torude eemaldamine on paras teema,kui ei tea,mis ja kuidas lahti käib!
Mõistlik on varuda kohe ka uued torud.Vanad on haprad ja purunevad kergesti.
Re: Bmw e46 2,5 125kw bensuka karterituulutusklapi vahetamin
No sel juhul ma ei hakka torkima. Sõidan edasi vanaga.
Re: Bmw e46 2,5 125kw bensuka karterituulutusklapi vahetamin
Ja ühel heal miinuskraadidega päeval kapotialune õli täis teeääres istuda on parem ?BmwE61EST kirjutas:No sel juhul ma ei hakka torkima. Sõidan edasi vanaga.

Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: Bmw e46 2,5 125kw bensuka karterituulutusklapi vahetamin
See on kõigest tuulutusklapp. Ega sealtkaudu õli ei ringle.
Re: Bmw e46 2,5 125kw bensuka karterituulutusklapi vahetamin
Mart_L kirjutas:Ja ühel heal miinuskraadidega päeval kapotialune õli täis teeääres istuda on parem ?BmwE61EST kirjutas:No sel juhul ma ei hakka torkima. Sõidan edasi vanaga.
Räägid oma kogemusest või väljamõeldud põhjus, et mis juhtub?
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Bmw e46 2,5 125kw bensuka karterituulutusklapi vahetamin
Täpselt nii see jutubki!
Karteri tuulutuse mõte ongi juhtida ülearune tekkinud rõhk sisselaskesse.
Seni imetakse rõhk sisselaskesse,kuni mootoris hakkab vaakum tekkima,siis tõmmatakse klapp kinni ja lõpetatakse imemine-surumine.
ehk kui süsteem kinni jäätub,siis lükatakse üleliigne rõhk suvalistest kohtadest välja! Ehk nõrgematest kohtadest.Klapikambri kaane tihend,mõni nõrgem voolik jne.
Kui tuulutuse membraan ei sulge,siis imeb jalle mootori sisselaskes olev hõrendus kogu mootori seest vaakumisse. see ka jälle jama. Esimese hooga imetakse õlimõõturi varda tagasivoolust õli kollektorisse!
Järgneb suurem suitsemine summutist!
Kui membraan on lihtsalt katki,siis samamoodi ei suleta õigel ajal õhuvoolu ja lisaks imetakse värsket mõõtmata õhku silindrisse,mille tagajärjel tekivad erinevad MISFIRE probleemid.
pikk jutt ja võibolla keeruliselt seletatud,kuid vajalik see vidin on ja kindlasti ppeab ka töökorras olema!
Karteri tuulutuse mõte ongi juhtida ülearune tekkinud rõhk sisselaskesse.
Seni imetakse rõhk sisselaskesse,kuni mootoris hakkab vaakum tekkima,siis tõmmatakse klapp kinni ja lõpetatakse imemine-surumine.
ehk kui süsteem kinni jäätub,siis lükatakse üleliigne rõhk suvalistest kohtadest välja! Ehk nõrgematest kohtadest.Klapikambri kaane tihend,mõni nõrgem voolik jne.
Kui tuulutuse membraan ei sulge,siis imeb jalle mootori sisselaskes olev hõrendus kogu mootori seest vaakumisse. see ka jälle jama. Esimese hooga imetakse õlimõõturi varda tagasivoolust õli kollektorisse!
Järgneb suurem suitsemine summutist!
Kui membraan on lihtsalt katki,siis samamoodi ei suleta õigel ajal õhuvoolu ja lisaks imetakse värsket mõõtmata õhku silindrisse,mille tagajärjel tekivad erinevad MISFIRE probleemid.
pikk jutt ja võibolla keeruliselt seletatud,kuid vajalik see vidin on ja kindlasti ppeab ka töökorras olema!
Re: Bmw e46 2,5 125kw bensuka karterituulutusklapi vahetamin
Põhjus, miks üldse tekkis küsimus karterituulutusklapi vahetamise kohta: viewtopic.php?f=5&t=276655" onclick="window.open(this.href);return false;
Pole 100% kindel, et pöörete kõikumise põhjus on karterituulutusklapp, aga soovitati alustada selle vahetamisest.
Ok. Keegi nõus selle töö ette võtma Tartus? Mul vajalikud tööriistad puuduvad.
Pole 100% kindel, et pöörete kõikumise põhjus on karterituulutusklapp, aga soovitati alustada selle vahetamisest.
Ok. Keegi nõus selle töö ette võtma Tartus? Mul vajalikud tööriistad puuduvad.
Re: Bmw e46 2,5 125kw bensuka karterituulutusklapi vahetamin
Kas keegi Tartus oleks nõus ära vahetama? Tasu kokkuleppel.
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 17.03.2016 17:50 07
- Peamine sõiduk: Mini Cooper S R56 2008 ja Mini Clubman R55 2010
Re: Bmw e46 2,5 125kw bensuka karterituulutusklapi vahetamin
Nõustun eespool kirjeldatuga ning lisaksin enda kogemuse peetis tuulutusklapiga. Lugu järgmine: Talv ca -15C ja ehk ka natuke peale. Hommikul autot käivitades, mootor purterdas mis jube, suri isegi paar korda välja, korduval käivitamisel sai mootori käima ja lastud ca 2 - 3 min enne sõidu alustamist tühikäigul soojeneda. Sõitma hakates autol jõudu vähe, hakkas korralikult pöördeid loopima, tossama (paks tihe valge toss), ca 200 m sõidu järel suri masin välja. Taaskäivitades ei võtnud isegi starterit ringi. Hilisemal kontrollil (sleppis vabakäigul töökotta), selgus, et oli klapp jääs/umbes/pikalt vahetamata, seetõttu oli silindrid triiki õli täis imenud, niiet mootor manuaalseltki ringi ei käinud. Minul kusagilt tihendite vahelt miskit välja ei pressinud, eelnevalt olid mõningad pöörete kõikumisega seonduvad probleemid, aga ei miskit hullu.jargo kirjutas:Täpselt nii see jutubki!
Karteri tuulutuse mõte ongi juhtida ülearune tekkinud rõhk sisselaskesse.
Seni imetakse rõhk sisselaskesse,kuni mootoris hakkab vaakum tekkima,siis tõmmatakse klapp kinni ja lõpetatakse imemine-surumine.
ehk kui süsteem kinni jäätub,siis lükatakse üleliigne rõhk suvalistest kohtadest välja! Ehk nõrgematest kohtadest.Klapikambri kaane tihend,mõni nõrgem voolik jne.
Kui tuulutuse membraan ei sulge,siis imeb jalle mootori sisselaskes olev hõrendus kogu mootori seest vaakumisse. see ka jälle jama. Esimese hooga imetakse õlimõõturi varda tagasivoolust õli kollektorisse!
Järgneb suurem suitsemine summutist!
Kui membraan on lihtsalt katki,siis samamoodi ei suleta õigel ajal õhuvoolu ja lisaks imetakse värsket mõõtmata õhku silindrisse,mille tagajärjel tekivad erinevad MISFIRE probleemid.
pikk jutt ja võibolla keeruliselt seletatud,kuid vajalik see vidin on ja kindlasti ppeab ka töökorras olema!
Soovitaksin kindlasti torustik ja klapp kontrollida/vahetada samuti tasuks üle vaadata tühikäigu mootor, mis kipub teinekord tahma tõttu erinevas asendis kinni kiiluma (samuti käidud rada

Re: Bmw e46 2,5 125kw bensuka karterituulutusklapi vahetamin
Vahetati ära tuulutusklapp koos juurdekuuluvate voolikutega. Probleem endiselt püsib. Külma mootoriga käivitub poolest pöördest ja pöördeid ei kõiguta. Pöördeid kõigutab ainult sooja mootoriga. Aga käivitub ka soojalt poolest pöördest. Nüüd tehti uus diagnost ja näitas õhulugeja viga. Tellisin uue õhulugeja ära ja kui kätte saan, panen külge ja siis on näha, kas muutub midagi paremaks või mitte.