Mure 2006a e61 525d 145kw(3.0mootor)
Nimelt auto on jube uimane. Juhe sappa ja turbo rõhk madal. Eile sain sõidu aeg 0,6bari kätte, täna lausa 0,9.
Turbo on täiesti korras, aktuaator liigub täitsa ilusti minu meelest, turbo lekkeid pole(lõdvikud korras, vilinat pole) ja MAP andurit sai teise vastu proovimise eesmärgil ringi visatud.
Kohapeal rõhu request on kuni 1 bari, aga üle 0,3 ta ei puhu. Kui samal ajal kapoti all aktuaatorit vaadelda, siis aktuaator liigutab ennast nullasendi poole(fotol positsioon nr 1).
Positsioonis nr 2 on aktuaator tühipööretel.
Pääran tähelepanu, et graafikutel on tegemist absoluutrõhuga ja hPa ühikuks.

tekkis mõte, et äkki on dpf filter umbes kuid veateadete tõttu välja progretud ning summuti vasturõhk lihtsalt nii suur, et turbot keeratakse vähemaks?
Kas millegagi on võimalik summuti vasturõhku vaadelda? Mul kasutusel testo ja inpa.
Samas veakoodiks on, et turbo rõhku pole võimalik reguleerida.. Enam ei mäleta, kuidas saksakeelne nimetus veakoodile oli.