ZF S5D 310Z / S5-31 manuaal kasti remont
Postitatud: 03.01.2022 12:28 39
Tervitus!
Laua peal ootab julguse-tahtmise kokku kogumist üks E39 ZF kast. Vahetab käike kenasti, ei ragista, aga hakkab teada andma mõne pöörleva elemendi kulumisest. Läbisõitu on kastil kuskil 400kkm seega saab eeldada, et mõningane kulumine on tõepoolest lubatud.
Lihtsam mure on tagumise käigu fiksaatoriga, mis vajab ilmselt puksi vahetust või ka siis fiksaatori enda. Ei ole tunda käe all konkreetset käigu sisselülitamist. Suurem mure aga kasti undamine käigu vahetamise hetkel. Vahet pole mis käiguga tegu. Vahetad kas üles suunas, alla suunas, üle mitme, kuidas iganes. Käigu vahetusel enne järgmise käigu sisse lülitumist on kuulda undamist. Täpselt nagu sünkro tõmbab järgmise hammasratta õige kiirusega pöörlema. Käik sees puuduvad kuuldavad helid. Võiks sünkrot ennast süüdistada kuid sümptomid avalduvad iga käiguga. Seega võiks süüdistada mõnda võlli-hammasratta laagrit?
Kuna ise pole kasti sise eluga kursis, siis ootaks enne lammutamist mõnda tarka sõna või kogemust. Pöidlad kasvavad enamikel päevadel õigest kohast välja, seega võiks operatsioon justkui õnnestuda. Pigem võib tekkida olukord, kus kasti lahti võttes olen sama tark kui seda kasti väljast vaadates Tugevam guugeldamine ei andud kahjuks head tarka vastust sellistele kasti sümptomitele.
Lõpetuseks, et kastis on piisavalt õli ka.
Varuosa leht
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgr ... 535i&mg=23
Laua peal ootab julguse-tahtmise kokku kogumist üks E39 ZF kast. Vahetab käike kenasti, ei ragista, aga hakkab teada andma mõne pöörleva elemendi kulumisest. Läbisõitu on kastil kuskil 400kkm seega saab eeldada, et mõningane kulumine on tõepoolest lubatud.
Lihtsam mure on tagumise käigu fiksaatoriga, mis vajab ilmselt puksi vahetust või ka siis fiksaatori enda. Ei ole tunda käe all konkreetset käigu sisselülitamist. Suurem mure aga kasti undamine käigu vahetamise hetkel. Vahet pole mis käiguga tegu. Vahetad kas üles suunas, alla suunas, üle mitme, kuidas iganes. Käigu vahetusel enne järgmise käigu sisse lülitumist on kuulda undamist. Täpselt nagu sünkro tõmbab järgmise hammasratta õige kiirusega pöörlema. Käik sees puuduvad kuuldavad helid. Võiks sünkrot ennast süüdistada kuid sümptomid avalduvad iga käiguga. Seega võiks süüdistada mõnda võlli-hammasratta laagrit?
Kuna ise pole kasti sise eluga kursis, siis ootaks enne lammutamist mõnda tarka sõna või kogemust. Pöidlad kasvavad enamikel päevadel õigest kohast välja, seega võiks operatsioon justkui õnnestuda. Pigem võib tekkida olukord, kus kasti lahti võttes olen sama tark kui seda kasti väljast vaadates Tugevam guugeldamine ei andud kahjuks head tarka vastust sellistele kasti sümptomitele.
Lõpetuseks, et kastis on piisavalt õli ka.
Varuosa leht
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgr ... 535i&mg=23