1. leht 1-st
Elektrikadu autol
Postitatud: 14.06.2022 17:55 31
Postitas -myyr-
Tervist targemad mehed.
Nimelt probleem järgnev
Vool töötava mootoriga.
13.5v akul
13.7v + juhtmel ja kerevahel (mis tuleb genekalt sinna käivitusabi klemmi juurde)
14.2v + juhtmel ka mootori massist.
Mul tunne,et osad hädad algasid siin elektrikaoga.. aku peale ei jõua koormusega see laadimis vool üldse (k.a sellest geneka juhtmest, mis on ala 1m pikk)
Äkki on kellelgi head mõtet, sest mul on mõtted otsas
Re: Elektrikadu autol
Postitatud: 14.06.2022 21:39 42
Postitas unicoil
Pingelangu kontrollida, mõõdad tester voltide peal generaatori ja aku pluss klemmi vahel koormusega ja mootori ja aku miinus klemmi vahel pinget. Vastavalt tulemustele saab otsustada edasised tegevused.
Kindlasti peab olema koormus järgi ehk töötava mootoriga ja tarbijad sisse lülitatud nagu tuled, soojendus jne.
Re: Elektrikadu autol
Postitatud: 14.06.2022 21:57 37
Postitas aronz12
Praeguse kirjelduse peale saan aru, et kadu tuleb mootori ja kere vahelisest massi ühendusest.
Nn laadimise + ots -> kere = 13.7v
Laadimise + ots -> mootor = 14.2v
Muutub ju massi võtmis punkt kerelt mootorile ja pinge taastub.
Pista lisa mass (nn täku juhe) moto ja kere vahele ja kontrolli uuesti. Või kui leiad kohe moto massi üles võid ka seda kontrollid.
Auto kohta infot küll pole aga mõnel bemmil moto mass kerelt mootori käpale ja viga peitunud käpa ja mootori vahelisel ühendus pinnal.
Re: Elektrikadu autol ! Lukku
Postitatud: 14.06.2022 22:31 22
Postitas -myyr-
Täpselt nii oligi
Tundub,et vigane juhe lihtsalt kuidagi, kuna ühendused olid moto/kere vahel puhtad.
Aitähh kaasamõtlejatele
Re: Elektrikadu autol
Postitatud: 17.06.2022 09:48 16
Postitas MAV
Teinekord abiks ka akuklemmide puhastamine. Kunagi ostsin elektrivigade bemmi, läksin treileriga järgi. Natuke mõtlesin vigade üle, sõit seisma, poolel teel sõitsin treileri pealt maha ja omal jõul koju. Sain soodsalt korras sõiduki.