1. leht 1-st

E30 -ele 3.5 mootor?

Postitatud: 11.12.2006 17:32 37
Postitas dracs1
Lugu järgmine, oman e34 535-te ja kuna ta nüüdseks natukene väsinud, kuid mootor tuksub hästi siis tekkis selline mõte et miks mitte osta mingi vana kolmene E30 ja sellele see 3.5 mootor peale visata! Kui raske selle teostamine oleks?

Re: E30 -ele 3.5 mootor?

Postitatud: 11.12.2006 17:35 05
Postitas --overdose--
dracs1 kirjutas:Lugu järgmine, oman e34 535-te ja kuna ta nüüdseks natukene väsinud, kuid mootor tuksub hästi siis tekkis selline mõte et miks mitte osta mingi vana kolmene E30 ja sellele see 3.5 mootor peale visata! Kui raske selle teostamine oleks?
päris raske vaata e30 foorumis teemasi kaasaarvatud turbo probleem selles et pead päris palju ümber tegema kaolujaotus läheb välja ja kurvides läheb arvatavasti masin väga jubedaks aga proovida vist tasub ootame ka teiste mõtteid..:) ;)


siinkohas soovitan mõelda ka auto müügile ja kohe võimsama e30 ostmisele sinna kirjutasin ka täpsemat infot võimsamate e30 mootoritest...:) :cool:

Postitatud: 11.12.2006 20:08 03
Postitas IffMees
Kui ümberehitus luba ei saa, pole asi seaduslik.
Ja erilist mõtet selle pole, kuna kaalujaotus läheb väga sassi, kui siis driftipüssiks, sest sellisel piix nagunii maha ei hakka.

Postitatud: 12.12.2006 06:36 21
Postitas truumu
Neid projekte on ka siin foorumis paar tükki, ühte olen isegi näppinud :D

Mootor ei taha hästi(pikkuselt) kapoti alla mahtuda, tuleb kere muuta

Postitatud: 12.12.2006 07:28 09
Postitas conversator
pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)

Postitatud: 12.12.2006 07:38 23
Postitas --overdose--
conversator kirjutas:pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)

nu ei tea oleneb kui hästi välja tuleb asi sest kui kurvides 90 ikka auto tee peal ei püsi siis suht osta... :roll:

Postitatud: 12.12.2006 07:43 34
Postitas rando87
mul ühel sõbral on 335 e30 :D

Postitatud: 12.12.2006 11:07 25
Postitas Trionic
Ka V-8 on ühel inimesel paigaldamisel E-30`le.

Postitatud: 12.12.2006 11:09 01
Postitas --overdose--
Trionic kirjutas:Ka V-8 on ühel inimesel paigaldamisel E-30`le.
ja mõlemad nii see v8 kui see 3.5 on saanud ehitus loa ja seaduslikud...? :roll:

Postitatud: 12.12.2006 14:12 12
Postitas meph
V8'l minu teada luba olemas põmst.

Postitatud: 12.12.2006 14:36 34
Postitas --overdose--
arvan et politseid eriti põhimõtte ei huvita... :roll:

Postitatud: 12.12.2006 15:23 53
Postitas Trionic
--overdose-- kirjutas:
Trionic kirjutas:Ka V-8 on ühel inimesel paigaldamisel E-30`le.
ja mõlemad nii see v8 kui see 3.5 on saanud ehitus loa ja seaduslikud...? :roll:
eestis sõidab oioi kui palju neid aretisi,milledel mingeid lube pole.

Postitatud: 12.12.2006 16:15 56
Postitas --overdose--
Trionic kirjutas:
--overdose-- kirjutas:
Trionic kirjutas:Ka V-8 on ühel inimesel paigaldamisel E-30`le.
ja mõlemad nii see v8 kui see 3.5 on saanud ehitus loa ja seaduslikud...? :roll:
eestis sõidab oioi kui palju neid aretisi,milledel mingeid lube pole.
njh ega keegi ju eriti ei kontrolli neid kindlustuse saab ka niisama ära... :roll:

Postitatud: 15.12.2006 14:35 19
Postitas sunni
conversator kirjutas:pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)
naljamees oled w mootor sisse tuua w :D lihtsam on vent ära võtta ja elektriline panna radika ette. ja kardaan muidek istub e30 oma.

Postitatud: 15.12.2006 21:23 16
Postitas ErR
sunni kirjutas:
conversator kirjutas:pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)
naljamees oled w mootor sisse tuua w :D lihtsam on vent ära võtta ja elektriline panna radika ette. ja kardaan muidek istub e30 oma.
Ja pärast seda on väga hea pidamine tagaratastel, kui see 250 kg võimalikult ees ninas istub :lol:.

Postitatud: 15.12.2006 21:41 48
Postitas Kristjan_K
ErR kirjutas:Ja pärast seda on väga hea pidamine tagaratastel, kui see 250 kg võimalikult ees ninas istub :lol:.
Toome mootori sillatalast veel vähe etepoole ja sõidame tagaveolise oopeliga :)

Postitatud: 18.12.2006 12:16 26
Postitas sunni
ErR kirjutas:
sunni kirjutas:
conversator kirjutas:pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)
naljamees oled w mootor sisse tuua w :D lihtsam on vent ära võtta ja elektriline panna radika ette. ja kardaan muidek istub e30 oma.
Ja pärast seda on väga hea pidamine tagaratastel, kui see 250 kg võimalikult ees ninas istub :lol:.
ja siis ehitad käigu hoovastiku ka ümber? või hakkab taga istuja käikke vahetama :D
sellesuhtes et ei ole see asi niihull midagi meil siin oli 335 ilma mingi salongi lõikamiseta..

Postitatud: 19.12.2006 17:46 06
Postitas Aare
Mis kunst see 2 hooba siis lühemaks teha on :roll:

Neid vinklitega külaseppade vahele visatud 316 käiguosaga 335-tesid küllat nähtud, kiiremal sõidul läheb kurvis nagu esiveoline V6 mootoriga Audi :lol:

Postitatud: 20.12.2006 03:06 10
Postitas tsiklimees
Aare kirjutas:Mis kunst see 2 hooba siis lühemaks teha on :roll:

Neid vinklitega külaseppade vahele visatud 316 käiguosaga 335-tesid küllat nähtud, kiiremal sõidul läheb kurvis nagu esiveoline V6 mootoriga Audi :lol:
Missmõttes ? :roll:

Postitatud: 20.12.2006 09:50 47
Postitas Kotkas1
ma arvan et ta mõtleb seda et auto lihtsalt liiga raske esiotsa tõttu pole normaalselt juhitav- audi puhul liiga alajuhitav ja e30 puhul ma arvan et ülejuhitav kuna raske nina ja liiga kerge tagaots. see on küll lõbus aga mitte eriti kiire, sama asi miks m10/m40 (nelja silindriga)mootoritega e30ned on jäärajal paremini juhitavad ja kiiremad kui m20(6 silindriline), kuna m20 on liiga raske ninaga. ma arvan et m30 mootori puhul läheb asi ainult hullemaks

Postitatud: 20.12.2006 10:18 22
Postitas Ilves
Kotkas1 kirjutas:ja e30 puhul ma arvan et ülejuhitav kuna raske nina ja liiga kerge tagaots.
Auto tasakaalu viimine ette tekitab ikka alajuhitavust, mitte vastupidi. Vahet pole, kas audi või bemm, füüsika kehtib mõlemale.

Postitatud: 20.12.2006 11:00 28
Postitas Aare
Kaalujaotusest: E30 M3 ja 325i kaalujaotus on täpselt sama (kõigub 1% piires).

6 sil mootori raskuskese on tagapool+aku on taga.

Mis kurvides segab, on polaarmoment, mis otseselt kaalujaotusest ei sõltu.

Tuleb sellest, et rasked agregaadid on auto raskuskeskmest liiga välja viidud.

Et vähendada raskema mootori efekte, on nt Alpina
a) viinud mootori maksimaalset taha
b) kasutab esisillas peenemat stabilisaatorivarrast (mitte m-tech 22, vaid tavaline 19 mm)
c) esipüstakute piki- ja põikikalle on suurem tänu amordipatjadele.

Kui hoolega pilte vaadata, siis Alpina 335-l ei ole amordipadja ja kannu keskava tsenter kohakuti.