Automaat kasti kohta mõned küsimused
Automaat kasti kohta mõned küsimused
siin oma ulli peaga mõtlesin igasugu variante kuna pole aut kasti omanud varem ja ei tea sellest niipalju et kas sõidu ajal võib käike vahetada näiteks et drive pealt neutrali peale või drive pealt 3 peale ja siis seda ka et kui kohapeal on neutrali peal ja pöördeid anda ning siis drive peale tõmmata et kas seda ütltse tohib ja kas kahjulik pole kastile. tean küll et aut kast on mõeldud ikka õieti kasutamiseks aga lihtsalt tekkis selline küsimus.
täna sõber kuulis autotöökojast ka sellist müüti et kui aut kastiga pöördeid anda rohkem et ta siis ei pidavat nii kaua vastu pidama ise millegipärast ei usu kui kuulaks hea meelega ka teist nõu
täna sõber kuulis autotöökojast ka sellist müüti et kui aut kastiga pöördeid anda rohkem et ta siis ei pidavat nii kaua vastu pidama ise millegipärast ei usu kui kuulaks hea meelega ka teist nõu
Isegi asendis "P" võib kohapeal tuuritamine lõppeda kasti laiali lendamisega...härrased automaadiremontijad keelasid "hingata" ka automaatkasti kasutades.steve6 kirjutas:Ma isiklikult arvan ,et ega see sõidu ajal käigu vahetamine vist eriti hea mõte ei ole
Ikka jalg piduri peale ja alles siis käike vahetama ( koha peal olles )
mina palusin ülevaatajat N peale panna kui CO'd mõõtma hakati. Igaksjuhuks.
igaljuhul saad kastist nii varem lahti kui muidu.
milleks selline piinaminemarx0 kirjutas:et kui kohapeal on neutrali peal ja pöördeid anda ning siis drive peale tõmmata et kas seda ütltse tohib ja kas kahjulik pole kastile.

Eks siukesi teemasid kohtab aeg-ajalt ikka,kus inimene ise täpselt ei tunne asja,ning siis hirmutatakse nn. spetsialistide poolt ära.
Sõidu ajal võib vajadusel käike vahetada küll. Aga ikka loogiliselt - 90-ga sõites pole mõtet käiguvalitsat "1" või "2" peale lükata küll tark tegu. Reeglina käsitsi kõigu käikude läbilappamine igapäevasel sõidul pole vajalik - milleks siis automaatkast?
Sõidu ajal "N" peale valitsat tõmmata ei maksaks,see rohkem seisatud mootoriga auto liigutamiseks mõeldud. Ja mootorit pöördes hoides "P" ja "N"-i pealt valitsat käigu peale lükkamine kasti elueale hästi ei mõju küll. Eriti kui kasti õli veel külm.
Sõidu ajal võib vajadusel käike vahetada küll. Aga ikka loogiliselt - 90-ga sõites pole mõtet käiguvalitsat "1" või "2" peale lükata küll tark tegu. Reeglina käsitsi kõigu käikude läbilappamine igapäevasel sõidul pole vajalik - milleks siis automaatkast?
Sõidu ajal "N" peale valitsat tõmmata ei maksaks,see rohkem seisatud mootoriga auto liigutamiseks mõeldud. Ja mootorit pöördes hoides "P" ja "N"-i pealt valitsat käigu peale lükkamine kasti elueale hästi ei mõju küll. Eriti kui kasti õli veel külm.
- kingpool81
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 04.01.2007 22:20 26
Kusagilt netiavarustest leidis Google sellise lauselõigu, ehk on abiks.kingpool81 kirjutas:mul ka kysimus automaat käigukasti kohta....
kui palju kaalub A5S310Z automaat käigukast? oleks vaja umbes +-5kg suurusjärku teada
At approximately 79.0 kg, the A5S325Z is about 5 % lighter than the A5S310Z. Ehk siis umbes 83kg?
http://www.ristle.ee" onclick="window.open(this.href);return false;