Probleem jahutusvedelikuga.
Probleem jahutusvedelikuga.
Autoks siis E39 523 2,5 125kw 96a.
Probleem siis selline, et ei puhu enam sooja.
Avastasin, et jahutusvedelik on kadunud. Lisasin juurde kuid ilselt on õhk sees. Kui käima panin hakkas paisupaagis tase tõusma jätsin seisma ajas korgivahelt ka välja.
Kui ma eelmine nädal õli lisasin siis piilusin ka jahutusvedeliku taset ja äkki jätsin korgi liiga lahti või panin liiga kinni , kas viga võiks olla selles.
Tundub, et süsteem on päris tühi kuidas selle täis saaks paisupaagi valan täis aga kuidas see selt edasi minema peaks lõdvikud tunduvad ka tühjad ja kuidas ära õhutada.
Probleem siis selline, et ei puhu enam sooja.
Avastasin, et jahutusvedelik on kadunud. Lisasin juurde kuid ilselt on õhk sees. Kui käima panin hakkas paisupaagis tase tõusma jätsin seisma ajas korgivahelt ka välja.
Kui ma eelmine nädal õli lisasin siis piilusin ka jahutusvedeliku taset ja äkki jätsin korgi liiga lahti või panin liiga kinni , kas viga võiks olla selles.
Tundub, et süsteem on päris tühi kuidas selle täis saaks paisupaagi valan täis aga kuidas see selt edasi minema peaks lõdvikud tunduvad ka tühjad ja kuidas ära õhutada.
BMW
noo kui sul ikka nii nii vähe tosooli oli kui sa rääkisid sis looda et mootor kuuma ei saanud
õhutamisele aitab kaasa ka lõdvikute masseerimine muidu. Kusjuures vahel võibki õhutamine suht kaua võta, isegi tunni või nii.
e39 puhul ei tea kuda see käib aga e34-l olemas õhutuspunn.
ja see kui kõvasti kork peal on ei tohiks vist midagi lugeda, liiga kinni vist ei tohtinud (kindel pole).
kui tõesti õhutamine ei aita sis uuri ka veepumpa
õhutamisele aitab kaasa ka lõdvikute masseerimine muidu. Kusjuures vahel võibki õhutamine suht kaua võta, isegi tunni või nii.
e39 puhul ei tea kuda see käib aga e34-l olemas õhutuspunn.
ja see kui kõvasti kork peal on ei tohiks vist midagi lugeda, liiga kinni vist ei tohtinud (kindel pole).
kui tõesti õhutamine ei aita sis uuri ka veepumpa
noo mul ka oli seier normis aga ma ei tea kas kudamoodi, kas õhutamise ajal kui mootor käis vahepeal või mingit muudmoodi aga kaas igatahes kõver oli paranduses
et kuhu kaob või..vaata kas radikas terve on
paha ei teeks ka õli kontollimine, et kas puhas on, ning vaata ka lõdvikud üle, et kas ikka kuivad
et kuhu kaob või..vaata kas radikas terve on
paha ei teeks ka õli kontollimine, et kas puhas on, ning vaata ka lõdvikud üle, et kas ikka kuivad
noo minu puhul läks eriti sitasti kuna keerati sõna otsesesmõttes mootor piix ja täielikult523 kirjutas:Kui kaas kõver siis ju peaks mootori töös ka midagi muutuma.
Õli normis
Proovin homme veel õhutada ja juurde valada ilmselt on salongi radikas õhku täis kui sealt kuidagi selle kätte saaks.
aga igatahes üldjuhul peaks olema surve sees, et ajab paisupaagist välja ning kas võib ka õli ning tosooli segi ajada.
kui õhutad pane soendus ka põhja