1. leht 1-st

524TDA käivitub pika ketramise peale

Postitatud: 02.04.2004 00:53 57
Postitas markx
Nonii............algasidki jamad pihta. Tegu 89. a 524-ga ja täna hommikul enam laksust käima ei läinud vaid pidi mitu pööret vedama. Päeva peale probleem süvenes ja õthul pidi juba kolm korda ketrama, enne kui käivitus. Kui kõne sisse võtab siis käib ilusti, tomu ei aja, vahele ei jäta. Süütepulgad on korras. Jama nii külma kui sooja mootoriga täpselt sama. Juba viieminutilise seismise peale annab tunda, kui jätta seisma ja siis kohe uuesti käivitada läheb laksust. Tundub nagu vajuks kütus seismisel paaki tagasi ja siis peab ketrama et üles veaks. Ei tea kas kooles paagi pump ära või on mingid klapid lekkima hakanud. Tal on muideks see vanema tüübi mehh pump peale pandud. Oskab keegi nõu anda kuhu selle probleemiga Tartus pöörduda??

Postitatud: 02.04.2004 07:01 07
Postitas truumu
järsku probleem hoopis starter-aku :roll:
disla tehab ju korralikku pööret saada, et käima minna

Postitatud: 02.04.2004 07:16 53
Postitas Viljar
vanal pumbal on küll üks kummi rõngas mis kippub tihti väga rabe olema :| ja muidugi vaata kütte toru üle äkki tirib sealt kuskilt õhku, kaasi hooba vaata kas äkki loksub, kui loksub siis võib olla põhjus

Postitatud: 02.04.2004 09:56 50
Postitas Ailer
mis asi loksub? ei ole seal mingit hooba, elektroonilisel pumbal pole hoobasid

Postitatud: 02.04.2004 10:07 58
Postitas markx
Loe teksti (vana mehh pump on peale pandud)........
Aga kujutad pilti, peale foorumis vingumist läksin eile õhtul veel maja ette proovima, et no kas tõesti on jama.......oli massin pool tundi seisnud......ja vana lehm kargas poolest pöördest käima nagu muiste :)
Täna hommikul sama lugu......matsust käima :D Ei möista nagu miskit kosta enam. Enne käivitamist vaatsin küttetorus oli üks väike mullike aga muidu oli ok. Kuskilt ei paistnud lekkivat. äkki tõmbas lihtsalt kurvis õhu vahele, mul kütus oli ka suht punases......... No ei tea, vaatame, äkki läks õnneks.

Postitatud: 02.04.2004 17:27 30
Postitas markx
Keerasin maha kütusefiltri..............oh issver sussver tossver :shock: Ummistunud filter saab uue tähenduse, sest sellist kõntsakorda pole ma veel näinud. On ime et moto üldse veel tiksub, sest kogu filtri sisemus oli kontreetselt roostes........ :| Ei taha mõelda, millega asi oleks lõppenud kui see kõnts lõpuks pumpa ja pihustitesse oleks sattunud :mad:
Igastahes uue filtri paigaldamisele järnesid olulised muutused:
a) Tunduvalt jõulisem astumine (no pole ime kui kütet ikka läbi filtri peale ka tuleb)
b) Tunduvalt vähem musta suitsu (paradoksaalne, sest küttepuuduses vaevlev mootor ju tavaliselt ei tahma) Vana filtriga viskas pedaali põhja vajutades ikka toreda tahmalondi taha aga nüüd pole nagu üldse suitsu näha :D
Küttetorus on vahest mullikesi näha aga käivitusprobleem oleks nagu kadunud :D:D

Postitatud: 02.04.2004 21:37 49
Postitas Viljar
seega pääsesid suht odavalt :)

Postitatud: 03.04.2004 00:51 28
Postitas markx
Vara hõiskasin...............see oligi liiga lihtne et tõsi olla :cry:
Täna õthu poole hakkas jälle jama pihta........ketra segaseks enne kui tuld võtab. Pumba hoobadel küll lõtku ei ole tunda aga kuskilt ta vist ikka õhku vahele imeb. Ehh........krt vahel nagu laseb kütte alla ja vahel mitte, äkki ikka lekib pumbast. Aga siis peaks vist pumbast nagu kütet ka lekkima või kuidas.........kuskilt pole näha et immitseks :cry: Eriti must stsenaarium oleks, et pump hõre aga päevapealt ju hõredaks ei lähe ja siis peaks kogu aeg jama olema aga vahel see probleem ju kaob ja siis hakkab jälle peale..........

Postitatud: 03.04.2004 09:34 52
Postitas Viljar
seal ei ole midagi muud kui õhk aga nüüd tuleb see koht leida:)

Kus kandis sa muidu ise oled ?

Postitatud: 03.04.2004 16:42 56
Postitas markx
Ise pesitsen Tartus...........
Õhku imeb sisse jah, kuskilt paagi ja küttefiltri vahepealt. Mul pisike läbipaistev filter enne peafiltrit ja seal näha kuidas mullikesed jooksevad kui moto tiksub. Kusjuures tundub et imeb paagist õhku sest päeval kallasin 20l kütet peale ja nüüd käivitub matsust........mullikesi on ka nagu tunduvalt vähem. Vaatsin pagassis seda pumbapesa ka ja pingutasin seal lõdvikud üle, sellest ei muutunud midagi. Hirmsa paksu tatikorraga oli kogu see pumbapea kinni mätsitud, nagu vaakummääre vms. Eks tuleb lahti lammutada ja paaki sisse vaadata. Kindlasti on paagi pumba filter ka mingit läbu täis. A kuidas see pump sealt välja peaks käima.........kas see kupatus on seal vindiga kinni keeratud või tuleb lihtsalt tõmmates??

Postitatud: 06.04.2004 13:40 24
Postitas markx
Nii.........olen üsna kindel, et leke on paagipumba läheduses, sest kui kütust on sees üle 20l siis ei ole käivitamisega mingeid probleeme ja kõik töötab eeskujulikult :D
Kui aega saab, siis lammutan selle pumba sealt välja ja proovin tihedamaks teha seda tagumist otsa