e21 (1,6 M10 mootor) termostaadi probleem
Postitatud: 04.04.2004 00:19 27
Niisiis oleks tarvis teie abi..
Eelmise suveni polnud jahutusega probleeme, siis mingi hetk aga ütles üles termostaat. Jäi teine (arvatavasti, kui pole mingit kala) kinnisesse asendisse niiet jahutusvedelik aint väikest ringi käis ja keema läks. Siis sai ostetud B varuosana Ben'ist uus. Nädala oli küljes ja jälle sama jama (aint väike ring ja keema). Sel hetkel sai lahendatud siis nii probleem, et üks neist tühjaks puuritud ning jahutusvedelik mõlemat ringi käib pidevalt.
Talvel oli ikka päris nadi autot soendada hommikuti kuid nii ta jäi.
Nüüd sain veidi korralikuma termostaadi kui need B'd on ja mõtlesin et paneks vahele.. väheneks ehk benakulu ja saaks masina kiiremini soojaks.
Keevas vees sai proovitud, et avaneb see täpselt 80 C juures.
Sai ta siis autole külge poogitud kuid jälle sama jama.. termostaat ise teoreetiliselt täiesti töökorras kuid suurt ringi lahti ei tee, nii kuni keema minemiseni. Mingil hetkel nagu korraks lõi lahti, temp langes, kuid siis nagu oleks kinni tagasi läinud. Või ei avanenud piisavalt? (kui selline asi võimalik)
Omaarust sai süsteemist õhk ka välja lastud (kõrgeima punkti ehk siis salongiradika vooliku vahelt)
Nüüd on taas see seesttühi vahele pandud kuid oleks soov ikkagi sellest jamast jagu saada. Ehk on kellelgi ideid, kogemusi. Mida ma valesti teen?
Eelmise suveni polnud jahutusega probleeme, siis mingi hetk aga ütles üles termostaat. Jäi teine (arvatavasti, kui pole mingit kala) kinnisesse asendisse niiet jahutusvedelik aint väikest ringi käis ja keema läks. Siis sai ostetud B varuosana Ben'ist uus. Nädala oli küljes ja jälle sama jama (aint väike ring ja keema). Sel hetkel sai lahendatud siis nii probleem, et üks neist tühjaks puuritud ning jahutusvedelik mõlemat ringi käib pidevalt.
Talvel oli ikka päris nadi autot soendada hommikuti kuid nii ta jäi.
Nüüd sain veidi korralikuma termostaadi kui need B'd on ja mõtlesin et paneks vahele.. väheneks ehk benakulu ja saaks masina kiiremini soojaks.
Keevas vees sai proovitud, et avaneb see täpselt 80 C juures.
Sai ta siis autole külge poogitud kuid jälle sama jama.. termostaat ise teoreetiliselt täiesti töökorras kuid suurt ringi lahti ei tee, nii kuni keema minemiseni. Mingil hetkel nagu korraks lõi lahti, temp langes, kuid siis nagu oleks kinni tagasi läinud. Või ei avanenud piisavalt? (kui selline asi võimalik)
Omaarust sai süsteemist õhk ka välja lastud (kõrgeima punkti ehk siis salongiradika vooliku vahelt)
Nüüd on taas see seesttühi vahele pandud kuid oleks soov ikkagi sellest jamast jagu saada. Ehk on kellelgi ideid, kogemusi. Mida ma valesti teen?