Auto rööbastes ujub

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Auto
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 15.04.2003 19:11 43

Auto rööbastes ujub

Postitus Postitas Auto »

Mure siis selleine, et sai suvekummid alla 17/235/45 ja nüüd sõites pikki rööpaid mis on meie teedel tuleb rooli väga tugevalt hoida. St rööbastes sõites soovib auto väga tungival soovil järsku nendest välja tulla/sõita. Talikummiga ei esinenud sellist probleemi üldse ehk rööbastes sõites tuli nendest väga pehmelt välja ja rooli ei pidanud sisuliselt üldse hoidma.
Kas tegu on siis tingitud laiast ja madalast kummist või.... :roll:
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

kummid ikka kummid... endal sama lugu pärnu mnt-l sõidan nagu vormeliga masin tahab ikka oma teed minna ja rööbaste vahel on jube raske keerata. :roll:
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Vaata talikumm on kitsam ja kõrgema profiiliga ehk rööpas kumm mängib ise vaskule paremale sõltuvalt kui suur jõud avaldub ja vääne jõud sillale ei ole nii suur. Laia ja madala profiiliga kummil on mängimine praktiliselt olematu, ja kogu jõud mis rööpas avaldub kandub sildadele ja puksidele jne seega ka kisub rooli ja viskab rööpast välja nii et lausa oleks keegi kyljepealt sisse sõitnud. Ainuke lahendus hoia autot rööpast väljas.
See on tõesti häiriv, endalgi peale rehvide vahetust 205/70/15 > 255/45/17 oli lausa ehmatav mõnikord ja rooli juba hoiad käega kinni aga mitte paari sõrmega nagu ennem
Bundy
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 23.02.2004 03:02 36

Postitus Postitas Bundy »

Mingil määral mõjub ka see kui rataste kokkujooks on vale. Sellele poole tahab minna kummal rattal hetkel parem pidamine on. Soovitaks sildade reguleerimisest läbi käia. Äkki aitab vähe (mul igatahes vähendas kiskumist)
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Bundy kirjutas:Mingil määral mõjub ka see kui rataste kokkujooks on vale. Sellele poole tahab minna kummal rattal hetkel parem pidamine on. Soovitaks sildade reguleerimisest läbi käia. Äkki aitab vähe (mul igatahes vähendas kiskumist)
Jutt õige, mul oli sama lugu, kui käisin sillastendis ja jooks õigeks pandi, siis oli päris hea juba ning kui veel korralikud rehvid alla sai, siis oli täitsa jonksus. rehvimõõt 245/45R18 ja auto E39.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

No muidugi mis autost jutt käib?

Kui ikka on väike auto siis selline lai kumm panebki õõtsuma:)
suurema auto puhul veel ei ole asi nii jube
Mercedes EQS 450+ 2022
Mart_R
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 27.02.2003 09:40 40
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Mart_R »

ujumise põhjustajaks võib olla ka kulunud sillaosad. Kui need korras, siis peaks kah parem olema. Minu auto (primera :oops: ) tahtis kah alul kangesti sinna minna kuhu ise tahtis. Lasin sillas puksid ja mida kõike veel ära vahetada, kokkujooksu õigks panna, ning kohe teine tera. Muidugi minu saan esiveoline :roll:
Auto
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 15.04.2003 19:11 43

Postitus Postitas Auto »

Autoks E-34 92 a. Autol vahetatud kõik esisilla puksid, otsad ja sillastendis ka käidud. Kummid on samuti head (mustrit a`7 mm) ja ei visanud kui kumme peale pandi. Ainuke kahtlus on amortides. Amordid näitasid kontrollis 39 % ja esimesed amordid on võibolla tõesti natuke pehmed. Kas võib nii olla, et viga pehmetes amortides või .... :shock:
truumu

Re: Auto rööbastes ujub

Postitus Postitas truumu »

Auto kirjutas: Talikummiga ei esinenud sellist probleemi üldse ehk rööbastes sõites tuli nendest väga pehmelt välja ja rooli ei pidanud sisuliselt üldse hoidma.
Kas tegu on siis tingitud laiast ja madalast kummist või.... :roll:
kui lai talvekumm oli? :D
Kasutaja avatar
Priit Peljo
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit

Postitus Postitas Priit Peljo »

Ka rehvirõhk siin tähtis on.
Kui su autol laiad rehvid all on.
Viimati muutis Priit Peljo, 10.04.2004 14:25 54, muudetud 1 kord kokku.
Auto
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 15.04.2003 19:11 43

Postitus Postitas Auto »

Talikumm oli 15/195/65.
Küsimus siis selleine palju peab olema rehvil rõhku (17/235/45) siiani väga erinevaid numbreid olen kuulnud st alates 2,1 kuni 3,0 välja ja võta siis kinni palju peab rõhku olema. Äkki on kellelgi kogemusi milline rõhk on normaalne.
Veiko
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 04.03.2003 13:18 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Veiko »

On sul all õige offsetiga veljed?? kui ei ole, siis võib järeljooksunurk valeks muutuda ja juhitavus on häiritud
BMW 850i -90
BMW 325i -89
heigosan
Huviline
Postitusi: 495
Liitunud: 16.11.2003 23:45 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heigosan »

Auto kirjutas:Talikumm oli 15/195/65.
Küsimus siis selleine palju peab olema rehvil rõhku (17/235/45) siiani väga erinevaid numbreid olen kuulnud st alates 2,1 kuni 3,0 välja ja võta siis kinni palju peab rõhku olema. Äkki on kellelgi kogemusi milline rõhk on normaalne.
Vaata uxepiida küljest või User Manualist :roll:
raits
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 10.02.2004 17:03 55
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas raits »

Minul on ees 235/45/17 ja taga 255/40/17 ja rõhud ees 1,6 ja taga 1,8 erilist ujumist ei tähelda.195/65/15 kummidega ujus rohkem.Üle 2 ei soovita rõhku panna.Autoks on 525tds touring e34.
Vasta