1. leht 1-st

Auto rööbastes ujub

Postitatud: 08.04.2004 10:14 40
Postitas Auto
Mure siis selleine, et sai suvekummid alla 17/235/45 ja nüüd sõites pikki rööpaid mis on meie teedel tuleb rooli väga tugevalt hoida. St rööbastes sõites soovib auto väga tungival soovil järsku nendest välja tulla/sõita. Talikummiga ei esinenud sellist probleemi üldse ehk rööbastes sõites tuli nendest väga pehmelt välja ja rooli ei pidanud sisuliselt üldse hoidma.
Kas tegu on siis tingitud laiast ja madalast kummist või.... :roll:

Postitatud: 08.04.2004 10:29 33
Postitas alar
kummid ikka kummid... endal sama lugu pärnu mnt-l sõidan nagu vormeliga masin tahab ikka oma teed minna ja rööbaste vahel on jube raske keerata. :roll:

Postitatud: 08.04.2004 10:33 00
Postitas Eerik_K
Vaata talikumm on kitsam ja kõrgema profiiliga ehk rööpas kumm mängib ise vaskule paremale sõltuvalt kui suur jõud avaldub ja vääne jõud sillale ei ole nii suur. Laia ja madala profiiliga kummil on mängimine praktiliselt olematu, ja kogu jõud mis rööpas avaldub kandub sildadele ja puksidele jne seega ka kisub rooli ja viskab rööpast välja nii et lausa oleks keegi kyljepealt sisse sõitnud. Ainuke lahendus hoia autot rööpast väljas.
See on tõesti häiriv, endalgi peale rehvide vahetust 205/70/15 > 255/45/17 oli lausa ehmatav mõnikord ja rooli juba hoiad käega kinni aga mitte paari sõrmega nagu ennem

Postitatud: 08.04.2004 10:55 23
Postitas Bundy
Mingil määral mõjub ka see kui rataste kokkujooks on vale. Sellele poole tahab minna kummal rattal hetkel parem pidamine on. Soovitaks sildade reguleerimisest läbi käia. Äkki aitab vähe (mul igatahes vähendas kiskumist)

Postitatud: 08.04.2004 11:43 19
Postitas Martti
Bundy kirjutas:Mingil määral mõjub ka see kui rataste kokkujooks on vale. Sellele poole tahab minna kummal rattal hetkel parem pidamine on. Soovitaks sildade reguleerimisest läbi käia. Äkki aitab vähe (mul igatahes vähendas kiskumist)
Jutt õige, mul oli sama lugu, kui käisin sillastendis ja jooks õigeks pandi, siis oli päris hea juba ning kui veel korralikud rehvid alla sai, siis oli täitsa jonksus. rehvimõõt 245/45R18 ja auto E39.

Postitatud: 08.04.2004 11:52 09
Postitas Viljar
No muidugi mis autost jutt käib?

Kui ikka on väike auto siis selline lai kumm panebki õõtsuma:)
suurema auto puhul veel ei ole asi nii jube

Postitatud: 08.04.2004 13:04 56
Postitas Mart_R
ujumise põhjustajaks võib olla ka kulunud sillaosad. Kui need korras, siis peaks kah parem olema. Minu auto (primera :oops: ) tahtis kah alul kangesti sinna minna kuhu ise tahtis. Lasin sillas puksid ja mida kõike veel ära vahetada, kokkujooksu õigks panna, ning kohe teine tera. Muidugi minu saan esiveoline :roll:

Postitatud: 08.04.2004 14:57 54
Postitas Auto
Autoks E-34 92 a. Autol vahetatud kõik esisilla puksid, otsad ja sillastendis ka käidud. Kummid on samuti head (mustrit a`7 mm) ja ei visanud kui kumme peale pandi. Ainuke kahtlus on amortides. Amordid näitasid kontrollis 39 % ja esimesed amordid on võibolla tõesti natuke pehmed. Kas võib nii olla, et viga pehmetes amortides või .... :shock:

Re: Auto rööbastes ujub

Postitatud: 08.04.2004 15:28 23
Postitas truumu
Auto kirjutas: Talikummiga ei esinenud sellist probleemi üldse ehk rööbastes sõites tuli nendest väga pehmelt välja ja rooli ei pidanud sisuliselt üldse hoidma.
Kas tegu on siis tingitud laiast ja madalast kummist või.... :roll:
kui lai talvekumm oli? :D

Postitatud: 08.04.2004 23:20 03
Postitas Priit Peljo
Ka rehvirõhk siin tähtis on.
Kui su autol laiad rehvid all on.

Postitatud: 10.04.2004 11:41 55
Postitas Auto
Talikumm oli 15/195/65.
Küsimus siis selleine palju peab olema rehvil rõhku (17/235/45) siiani väga erinevaid numbreid olen kuulnud st alates 2,1 kuni 3,0 välja ja võta siis kinni palju peab rõhku olema. Äkki on kellelgi kogemusi milline rõhk on normaalne.

Postitatud: 10.04.2004 14:05 22
Postitas Veiko
On sul all õige offsetiga veljed?? kui ei ole, siis võib järeljooksunurk valeks muutuda ja juhitavus on häiritud

Postitatud: 10.04.2004 22:36 15
Postitas heigosan
Auto kirjutas:Talikumm oli 15/195/65.
Küsimus siis selleine palju peab olema rehvil rõhku (17/235/45) siiani väga erinevaid numbreid olen kuulnud st alates 2,1 kuni 3,0 välja ja võta siis kinni palju peab rõhku olema. Äkki on kellelgi kogemusi milline rõhk on normaalne.
Vaata uxepiida küljest või User Manualist :roll:

Postitatud: 11.04.2004 18:52 18
Postitas raits
Minul on ees 235/45/17 ja taga 255/40/17 ja rõhud ees 1,6 ja taga 1,8 erilist ujumist ei tähelda.195/65/15 kummidega ujus rohkem.Üle 2 ei soovita rõhku panna.Autoks on 525tds touring e34.