Auto värvimine enne müüki

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

Sinu kui müüja seisukohast on värviparandused muidugi õigustatud - korras värviga auto läheb paremini kaubaks. Põhjus selles, et auto välimus annab ostjale esmamulje, mis loob inimese meelestatuse edasisteks kõnelusteks.

Ostja seisukohast oleks muidugi talle hea mainida, kus, kuidas ja milliseid värviparandusi tegid. Kuigi tähelepanelik ostja näeb kohe ära, kui need on tehtud värviparandusmöksiga või sprayga..

Värviparandused on positiivsed, kui need on tehtud mitte vaid esteetilistel kaalutlustel, vaid selle käigus on eemaldatud ka värvikahjustuse kohas olnud rooste ja pandud selle levikule piir.

Kui lased lihtsalt roostese koha liivapaberiga siledaks ja kihi värvi peale, siis loomulikult jääb see sinu südametunnistusele. Turunduslikust aspektist poleks sellele teole väga midagi ette heita aga eetilisest aspektist ei vaata autosõbrad sellele muidugi hästi.
Kasutaja avatar
peeter
Huviline
Postitusi: 180
Liitunud: 05.09.2003 08:58 05
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas peeter »

Enda kogemustest soovitan ikkagi värviparandused ära teha, müüa hulga lihtsam.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

janar kirjutas:Kui lased lihtsalt roostese koha liivapaberiga siledaks ja kihi värvi peale, siis loomulikult jääb see sinu südametunnistusele.
mul kah uste all servas mõningad rooste laigud. Näha on aint siis kui ukse lahti teed, seega ma mõtlesin seda koduste vahenditega (spryga) katta.
Aga kuidas roostet siis kõige õigem oleks likvideerida?
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

siis tuleks rooste korralikult välja lihvida ja vastavate vahendite abil (mida mina küll täpselt ei tea) levikule piir panna.

Kui piirduda lihtsalt pinna siledakslihvimisega ja paari kihi sprayga, on rooste varsti tagasi.
Timmu
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 08.12.2002 22:06 39

Postitus Postitas Timmu »

ei tea kas on mõteaks tervet kapotti värvida?Arvata on,et kui üksikuid kohti värvida kapotil ,siis on raskusi hajutamisega-seda ei märka aint blondiin.Sama asi ka mujal.parem anna kilo alla ,kui hakkad mässama.
England
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 29.11.2003 12:10 20
Asukoht: Jevropa

Postitus Postitas England »

ei tea küll kui palju seda roostet on, aga kui värv ei mullita on võimalik rooste välja pesta värvist. kindlasti kõige odavam ja kõige parem lahendus müüjale. võimalik isegi kui auto on valge.
FCUK Deutschland
England
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 29.11.2003 12:10 20
Asukoht: Jevropa

Postitus Postitas England »

iseenesest nõuab selline rooste väljapesemine lihtsalt aega, kuna võimalik ainult käsitsi. ja linnatingimustes see kõige lihtsam. eelnevalt pead auto puhtaks pesema. ja järgnev töö käib nii et höörud tõrvaeemaldaja (statoilis müüakse, pihustiga) ja lapiga roosteseid kohti ja kui rooste ära ei lähe teed näpud asfaltil tolmuseks ja lased näppudega need kohad üle. liivaga ei soovita, peene tänavatolm mida praktiliselt ei märka, niipalju ainult et sõrmeotsad on mustad. kuipalju puhastad on enda otsustada. mingil määral see siiski värvi kahjustab, aga ukse alläärtest ei tohiks välja paista mingil juhul. keset kopotti olevat rostelaiku nii ei puhastaks. kuigi olen bussi külgi teinud (ei olnud metallik) ja sai ka hakkama. tööjuures olen niimoodi kaks autot puhastanud enne müüki. ja need müüdi tublisti üle turuhinna.

kui ukse allääred SEESTPOOLT värvimist vajavad (e34 lihtsalt rostetab nii jubedalt, et sealt sa ilma värvikahjustusteta roostet ära ei saa, kui seal üldse on värvi alles veel) siis kasuta pintslit. jääb tunduvalt parem. spray värvi tunneb iga silm ära.

kapotilt värvitäkete eemaldamiseks on parim värvi ''huulepulk''. turtle-wax igatahes pakub sellist asja. aitab seal kus ainult pealmine õhuke värvikiht maas. samas sellest jääb suht rasvakriidi efekt (metallik ei läigi enam päris nii nagu vaja).
FCUK Deutschland
Vasta